Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Grundspil 2016/17

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Oprykkerne kommer tit ud af starthullerne med en helvedes gejst , og som jeg skrev et sted da programmet kom så er de ikke lykken at trække til at starte med .
    Men 2 point er og bliver for dårligt af en klub med ambitioner .

    AGF og BIF ser jeg stadig som meget svære konkurrenter til de 4 ledige pladser i top 6 ( regner med FCK og FCM som sikre )
    Jeg sagde heller ikke de var svære konkurrenter, men at de ikke vinder resten af deres kamp.

    Jeg regner med at OB kan spille mere frit i de næste 2-3 kampe, og det kan forhåbentligt give 6-9 point.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
      Nu skal man altså lade være med at tro at når man møder oprykkere i starten er man sikker på at vinde.

      De har det momentum en oprykning giver, og er man et 'nyt hold' skal man bruge noget tid.

      Vi står ikke så meget dårligere end en masse andre hold, hvem regner seriøst med at BIF og AGF vinder resten af deres kampe?

      Nok ikke mange.
      Ingen der sigerne man er sikker på at vinde men med ambitioner om top 6 er det stadigvæk kampe der skal vindes....skuffende måde vi har lagt fra land og nej hverken gf eller bif vinder resten af deres kampe men det er et skidt efterslæb vi allerede trækker rundt på

      Comment


        Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
        Jeg sagde heller ikke de var svære konkurrenter, men at de ikke vinder resten af deres kamp.

        Jeg regner med at OB kan spille mere frit i de næste 2-3 kampe, og det kan forhåbentligt give 6-9 point.
        Mon ikke der er et par stykker i Aarhus som regner med at AGF vinder resten :-) ...

        Nu bygger et sådan barometer på det holdene har leveret so far og derfor ligger AGF og BIF naturligt godt til , om 2-3 kampe kan meget se anderledes ud .

        Jeg syntes ikke vi kan spille frit de næste 2-3 kampe , for nu skal der altså point på kontoen , jo før de kommer jo før lettes presset .
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          Mon ikke der er et par stykker i Aarhus som regner med at AGF vinder resten :-) ...

          Nu bygger et sådan barometer på det holdene har leveret so far og derfor ligger AGF og BIF naturligt godt til , om 2-3 kampe kan meget se anderledes ud .

          Jeg syntes ikke vi kan spille frit de næste 2-3 kampe , for nu skal der altså point på kontoen , jo før de kommer jo før lettes presset .
          Ja presset er da om noget blevet endnu større. Så at vi kan spille mere frit mener jeg nu også er noget vrøvl

          Comment


            Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
            Nu skal man altså lade være med at tro at når man møder oprykkere i starten er man sikker på at vinde.

            De har det momentum en oprykning giver, og er man et 'nyt hold' skal man bruge noget tid.

            Vi står ikke så meget dårligere end en masse andre hold, hvem regner seriøst med at BIF og AGF vinder resten af deres kampe?

            Nok ikke mange.
            Lyngby kom med et 0-3 nederlag, og var bagud 2-0 til os... intet momentum over det... og den skal selvfølgelig vindes, der er ikke nogen undskyldninger... OB er ikke mere nyt end Slyngelby...

            Vinder resten af deres kampe? Hvor kommer det ind i billedet..?
            Last edited by Kaspernon; 25-07-2016, 17:55. Årsag: Lyngby tabte 3-0, og ikke 4-0 som jeg fik skrevet i første omgang..
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
              Jeg sagde heller ikke de var svære konkurrenter, men at de ikke vinder resten af deres kamp.

              Jeg regner med at OB kan spille mere frit i de næste 2-3 kampe, og det kan forhåbentligt give 6-9 point.
              Hvem påstår at konkurrenterne vinder resten af deres kampe?
              Det der argumenteres for er at resultaterne og spillet i de første to kampe, har været langt under tilfredsstillende ... samlet set ... og at det forringer chancerne for at slutte i top 6.
              Last edited by Entusiastens; 25-07-2016, 11:25.
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                Mon ikke der er et par stykker i Aarhus som regner med at AGF vinder resten :-) ...

                Nu bygger et sådan barometer på det holdene har leveret so far og derfor ligger AGF og BIF naturligt godt til , om 2-3 kampe kan meget se anderledes ud .

                Jeg syntes ikke vi kan spille frit de næste 2-3 kampe , for nu skal der altså point på kontoen , jo før de kommer jo før lettes presset .
                Det jeg mener med frit er at vi ikke på samme måde var tvunget til sejr da det er oprykker hold, det er hold vi ved vi kan slå, har vi jo gjort for mindre end 2 måneder siden.

                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                Ja presset er da om noget blevet endnu større. Så at vi kan spille mere frit mener jeg nu også er noget vrøvl
                At spille frit og være presset er da to helt vildt forskellige ting.

                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                Lyngby kom med et 0-4 nederlag, og var bagud 2-0 til os... intet momentum over det... og den skal selvfølgelig vindes, der er ikke nogen undskyldninger... OB er ikke mere nyt end Slyngelby...

                Vinder resten af deres kampe? Hvor kommer det ind i billedet..?
                Så kan man vel kalde Lyngbys forvandling for en trods reaktion, samt et OB kollaps.
                Bare at der er ingen der er garanteret noget som helst fordi de har spillet to gode kampe, alle maler sgu bål og brand allerede, selvom der er pænt meget tid til der er spillet 26 kampe.

                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                Hvem påstår at konkurrenterne vinder resten af deres kampe?
                Det der argumenteres for er at resultaterne og spillet i de første to kampe, har været langt under tilfredsstillende ... samlet set ... og at det forringer chancerne for at slutte i top 6.
                I kampen imod Silkeborg havde vi da en masse gode opspil der manglede vi bare at putte den ind, imod Lyngby da vi tog os sammen igen, var det da det samme billede.

                For et år siden havde vi også sådan nogle kampe, forskellen nu er bare at da havde vi haft 0-point, så vil jeg heller have de 2 vi har nu.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                  Det jeg mener med frit er at vi ikke på samme måde var tvunget til sejr da det er oprykker hold, det er hold vi ved vi kan slå, har vi jo gjort for mindre end 2 måneder siden.



                  At spille frit og være presset er da to helt vildt forskellige ting.



                  Så kan man vel kalde Lyngbys forvandling for en trods reaktion, samt et OB kollaps.
                  Bare at der er ingen der er garanteret noget som helst fordi de har spillet to gode kampe, alle maler sgu bål og brand allerede, selvom der er pænt meget tid til der er spillet 26 kampe.



                  I kampen imod Silkeborg havde vi da en masse gode opspil der manglede vi bare at putte den ind, imod Lyngby da vi tog os sammen igen, var det da det samme billede.

                  For et år siden havde vi også sådan nogle kampe, forskellen nu er bare at da havde vi haft 0-point, så vil jeg heller have de 2 vi har nu.
                  Jeg vil nu faktisk mene at 2 point mod to oprykkere, er noget af det ringeste vi har præsteret.
                  Jeg er faktisk sikker på at spillerne gjorde hvad de kunne, hele kampen ... det er lidt en skidt undskyldning at sige at "de tog sig ikke sammen", specielt fordi den altid kan bruges.
                  Lyngby dominerede med bolden og vi fik først dominans da de blev trætte ... ikke fordi vi "tog os sammen" ... sådan ser jeg det i hvert fald.
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                    Jeg vil nu faktisk mene at 2 point mod to oprykkere, er noget af det ringeste vi har præsteret.
                    Jeg er faktisk sikker på at spillerne gjorde hvad de kunne, hele kampen ... det er lidt en skidt undskyldning at sige at "de tog sig ikke sammen", specielt fordi den altid kan bruges.
                    Lyngby dominerede med bolden og vi fik først dominans da de blev trætte ... ikke fordi vi "tog os sammen" ... sådan ser jeg det i hvert fald.
                    Enig. Eneste but jeg har til der her at det så ud som om at Lyngby ville det mere end vi ville. Løbe den sidste meter. De spillede kampen som var det en CL finale. Det gjorde vi ikke. Vi mangler altså lige den sidste vildskab

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Enig. Eneste but jeg har til der her at det så ud som om at Lyngby ville det mere end vi ville. Løbe den sidste meter. De spillede kampen som var det en CL finale. Det gjorde vi ikke. Vi mangler altså lige den sidste vildskab
                      Den sidste vildskab er i mine øjne om man er klar, eller ikke er klar, og vi var ikke klar (tog os sammen) efter vi kom foran.

                      Men jeg har tiltro til det projekt der er i gang, og havde da håbet på 6 point, men det fik vi ikke, derfor kan det jo kun gå fremad :)

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                        Det jeg mener med frit er at vi ikke på samme måde var tvunget til sejr da det er oprykker hold, det er hold vi ved vi kan slå, har vi jo gjort for mindre end 2 måneder siden.



                        At spille frit og være presset er da to helt vildt forskellige ting.
                        ....
                        Okay det syntes jeg så ikke. Hvad det været FCK så måske da ingen vil forvente en sejr mod dem.
                        AAB bør vi have en reel mulighed mod og efter at have smidt point i de første kampe øger det da kun presset. Så at vi skulle kunne spille mere frit har jeg virkeligt svært ved at se

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                          Så kan man vel kalde Lyngbys forvandling for en trods reaktion, samt et OB kollaps.
                          Bare at der er ingen der er garanteret noget som helst fordi de har spillet to gode kampe, alle maler sgu bål og brand allerede, selvom der er pænt meget tid til der er spillet 26 kampe.

                          I kampen imod Silkeborg havde vi da en masse gode opspil der manglede vi bare at putte den ind, imod Lyngby da vi tog os sammen igen, var det da det samme billede.

                          For et år siden havde vi også sådan nogle kampe, forskellen nu er bare at da havde vi haft 0-point, så vil jeg heller have de 2 vi har nu.
                          Vi er foran 2-0 mod en oprykker, men smider det på gulvet, det ER bål og brand, det kan næsten ikke blive værre. Det er 100% uacceptabelt. Så er jeg ligeglad med om der er 5 eller 8000 runder tilbage.

                          Enig, hvis og hvis vi bare gjorde sådan og sådan, så ville det se anderledes ud, men problemet er jo at det gør vi ofte ikke... Mod SIF havde vi ikke en eneste afslutning indenfor rammen, og så er det jo ikke længere at den bare skal puttes ind... (Edit. synes at huske en enkelt der kunne kategoriseres som indenfor rammen, men statistikken siger 0)... men det er jo heller ikke den store forskel, en eller nul...

                          For et år siden bankede vi Hobro 3-0 i den første kamp. De 3 point for én kamp ville jeg hellere have haft end de to point vi har nu...
                          Last edited by Kaspernon; 25-07-2016, 14:02.
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            Vi er foran 2-0 mod en oprykker, men smider det på gulvet, det ER bål og brand, det kan næsten ikke blive værre. Det er 100% uacceptabelt. Så er jeg ligeglad med om der er 5 eller 8000 runder tilbage.

                            Enig, hvis og hvis vi bare gjorde sådan og sådan, så ville det se anderledes ud, men problemet er jo at det gør vi ofte ikke... Mod SIF havde vi ikke en eneste afslutning indenfor rammen, og så er det jo ikke længere at den bare skal puttes ind... (Edit. synes at huske en enkelt der kunne kategoriseres som indenfor rammen, men statistikken siger 0)... men det er jo heller ikke den store forskel, en eller nul...

                            For et år siden bankede vi Hobro 3-0 i den første kamp. De 3 point for én kamp ville jeg hellere have haft end de to point vi har nu...
                            Jeg har da heller ikke sagt det er fantastisk at spille 2-2 når man er foran 2-0, men det er trods alt bedre end at tabe 3-2 og det have vi gjort i sidste sæson, ligesom vi havde tabt til Silkeborg hvis det havde været i sidste sæson, men nu er det denne sæson og vi har et hold der er godt nok til at komme i top 6.

                            Angående det markerede, så er det sgu da bedre at miste 2 point når der er 24 runder tilbage, og alt kan nås endnu end når der er 1 runde tilbage og vi er 4 point fra 6. pladsen, er det ikke?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                              Jeg sagde heller ikke de var svære konkurrenter, men at de ikke vinder resten af deres kamp.

                              Jeg regner med at OB kan spille mere frit i de næste 2-3 kampe, og det kan forhåbentligt give 6-9 point.
                              I hvilket univers kan noget hold med ambitioner og en hvis størrelse spille "frit" efter at have tabt 4 point i to kampe imod 2 oprykkere? Det er i mine øjne totalt ulogisk.

                              MvH ChrisOB
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                                Jeg har da heller ikke sagt det er fantastisk at spille 2-2 når man er foran 2-0, men det er trods alt bedre end at tabe 3-2 og det have vi gjort i sidste sæson, ligesom vi havde tabt til Silkeborg hvis det havde været i sidste sæson, men nu er det denne sæson og vi har et hold der er godt nok til at komme i top 6.

                                Angående det markerede, så er det sgu da bedre at miste 2 point når der er 24 runder tilbage, og alt kan nås endnu end når der er 1 runde tilbage og vi er 4 point fra 6. pladsen, er det ikke?
                                Jeg siger intet om at du skulle synes det var fantastisk. Jeg skriver hvorfor der kan gå bål og brand i den... Om kampene også var endt uafgjort i sidste sæson, eller var gået et mål til en af siderne, det kan vi jo af gode grunde ikke sige noget fast om... I sidste sæson var vi bagud 2-0 mod en oprykker, men hev 2-2 hjem, hvis du husker det...

                                Er vi 4 point fra 6 pladsen når der resterer en enkelt runde, så er det fordi vi smed 4 point mod oprykkerne da der manglede 25 og 24 runder...
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X