Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Grundspil 2016/17

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Ikke dårligt. De må have taget højde for de 2-3 super gode signings der er på vej..
    Næppe. Mit indtryk er i hvert fald ikke, at en type som Liniger decideret har fingeren på pulsen mht. Superligaen.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
      Henrik Liniger på Twitter.

      Mit bud på grundspillet: 1) FCK 2) FCM 3) OB 4) AaB 5) BIF 6) AGF 7) SØN 8) RFC 9) LYN 10) EFB 11) FCN 12) VFF 13) ACH 14) SIF #sldk

      MvT
      Dejligt hvis han får ret. Personligt synes jeg dog det er lidt for optimistisk når man bl.a ser på at vi skal spille et helt nyt forsvar ind og vi har mistet holdets største individuelle stjerne.
      Men hvis vi kommer i top 6 slutspillet som vi jo helst skal så kan alt jo ske især med et på virkelig gode indkøb nu samt til vintertransfervinduet.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
        Næppe. Mit indtryk er i hvert fald ikke, at en type som Liniger decideret har fingeren på pulsen mht. Superligaen.
        Var også ment i ironi

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
          Henrik Liniger på Twitter.

          Mit bud på grundspillet: 1) FCK 2) FCM 3) OB 4) AaB 5) BIF 6) AGF 7) SØN 8) RFC 9) LYN 10) EFB 11) FCN 12) VFF 13) ACH 14) SIF #sldk

          MvT
          http://www.tipsbladet.dk/blog/kennet...raske-positivt
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
            Henrik Liniger på Twitter.

            Mit bud på grundspillet: 1) FCK 2) FCM 3) OB 4) AaB 5) BIF 6) AGF 7) SØN 8) RFC 9) LYN 10) EFB 11) FCN 12) VFF 13) ACH 14) SIF #sldk

            MvT
            Sådan nogle pre-season predictions er jo meget sjove at lave, men de er baseret på meget lidt. Jeg synes, vi skal undgå at gejle en hype op: efter 3-4 ekspert-udsagn bliver det jo hurtigt til, at en 6.plads er skuffende. Og så er 5.pladsen heller ikke god nok. Og i virkeligheden burde vi have medaljer - ellers er vi faktisk også skuffede. Osv., osv.
            Og det er svært at banke energi og gejst ind i et OB-projekt, hvis vi fans bare står som forkælede børn med tårer i øjnene og siger: "Jamen, du lovede.....". Det er fodbold, og det er skide svært at skabe succés - 5 års underpræstation (set ud fra økonomi) koster på alle parametre.

            Comment


              Man skal ALTID passe på med de her bud på stillinger før sæsonen går i gang. Jeg synes vi de sidste mange år er blevet spået højere placeringer end vi har kunne indfrie. Selv tilbage i de 3 sølvsæsoner, kan jeg huske at vi i hvert fald de 2 af sæsoner var spået at blive danske mestre af de fleste eksperter og bettingfirmaer. Så sendt som sidste sæson, så jeg at både Tøfting, Graulund og Grønkjær (ja ja, ved godt at det er lige i overkanten at kalde dem eksperter), havde os til at gå i top 3-4.

              Som mange har været inde på så er det tæt fra nr. 3 - 8, og jeg tror vi kan ende alt der imellem. Dog tror jeg vi ender i top 6 og kommer i slutspillet.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                Man skal ALTID passe på med de her bud på stillinger før sæsonen går i gang. Jeg synes vi de sidste mange år er blevet spået højere placeringer end vi har kunne indfrie. Selv tilbage i de 3 sølvsæsoner, kan jeg huske at vi i hvert fald de 2 af sæsoner var spået at blive danske mestre af de fleste eksperter og bettingfirmaer. Så sendt som sidste sæson, så jeg at både Tøfting, Graulund og Grønkjær (ja ja, ved godt at det er lige i overkanten at kalde dem eksperter), havde os til at gå i top 3-4.

                Som mange har været inde på så er det tæt fra nr. 3 - 8, og jeg tror vi kan ende alt der imellem. Dog tror jeg vi ender i top 6 og kommer i slutspillet.
                Dethar du helt ret i ..der er altid nogen ubekendte ting hos alle hold, og med et åbent transfervindue i 1œ md. endnu kan der helt sikkert ske meget som kan rykke balancen holdene imellem. Får vi en god start, ikke mindst i aften, og har aftaler og "automatismerne" på plads er det en mulighed med en 3-4 plads, men ikke meget må gå galt før detkan veksles til 5-6 plads eller 6-8 plads som den ultimative frygt
                Believe OB

                œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                  Man skal ALTID passe på med de her bud på stillinger før sæsonen går i gang. Jeg synes vi de sidste mange år er blevet spået højere placeringer end vi har kunne indfrie. Selv tilbage i de 3 sølvsæsoner, kan jeg huske at vi i hvert fald de 2 af sæsoner var spået at blive danske mestre af de fleste eksperter og bettingfirmaer. Så sendt som sidste sæson, så jeg at både Tøfting, Graulund og Grønkjær (ja ja, ved godt at det er lige i overkanten at kalde dem eksperter), havde os til at gå i top 3-4.

                  Som mange har været inde på så er det tæt fra nr. 3 - 8, og jeg tror vi kan ende alt der imellem. Dog tror jeg vi ender i top 6 og kommer i slutspillet.
                  Man skal ALDRIG passe på med give bud på stillinger før sæsonen går i gang. Man skal nørde, gætte, vurdere, formode, sladre osv. Så kan man altid finde ud af hvor skævt man skød bagefter. Det er en del af boldsnak og det er ganske fint. Men ellers har du jo ganske ret - alt kan ske. :-)

                  MvT
                  Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                  Comment


                    Ståle tror også på OB som tophold

                    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...g-fcm-i-toppen

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Ståle tror også på OB som tophold

                      http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...g-fcm-i-toppen
                      Ståle skal bare lukke røven og fokusere på hans eget hold.... Men gud hvor jeg savner dagene, hvor FCK og OB kæmpede om guldet. Fede, fede tider!

                      Comment


                        BT har OB til en 4.plads

                        http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...a-klub/6188686

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          det er da helt sindsygt vi har jo nærmest kun 11 fornuftige spillere.......

                          bare vi kommer i top 6 skal vi være utrolig tilfredse.

                          jeg tror desværre vi lander omkring 7-10 .

                          men lad os da håbe EB får ret

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            eb....

                            syntes det er både godt og skidt med alle de positive forudsigelser....det er med til at øge mine forventninger - og....det er med til at øge mine forventninger

                            Comment


                              og så tror jeg bare ikke vil skal ligge alt for meget i disse forudsigelser - de har både AAB, BIF, Randers under os, alle hold der snildt kan ligge over os - det samme gælder for så vidt agf, og hvem ved - fcn hvis hjulmand for gang i det.
                              regner med det igen bliver vanvittigt tæt i det enormt store midterfelt - meget kommer også til at afhænge af hvad JH og kent får hentet ind i resten af vinduet.
                              Bredden mangler og der er nogle åbentlyse mangler

                              edit: men vi er allerede lidt klogere om små 6 timer....skal forudsigelserne holde så SKAL sif slås i aften.

                              Comment


                                synes da vores forsvar er ok nu og angrebet er godt men tyndt med kun 2 gode angribere. Men synes vores midtbane mangler offensive kvalitet samt en styrmand. ( elskede Djemba Djemba ).

                                Comment

                                Working...
                                X