Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Grundspil 2016/17

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    de første 7 runder er det "nemmeste" program jeg har set længe.

    Der skal scores mange point

    sif ( h ) 3 point
    lyngby ( u ) 3 point
    aab ( u ) 0 point
    viborg ( h ) 3 point
    FCN ( h ) 3 point
    esbjerg ( u ) 1 point
    horsens ( h ) 3 point

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kim-Odense Se indlæg
      de første 7 runder er det "nemmeste" program jeg har set længe.

      Der skal scores mange point

      sif ( h ) 3 point
      lyngby ( u ) 3 point
      aab ( u ) 0 point
      viborg ( h ) 3 point
      FCN ( h ) 3 point
      esbjerg ( u ) 1 point
      horsens ( h ) 3 point
      Anti-jinx, anti-jinx, anti-jinx
      Anti-jinx, anti-jinx, anti-jinx
      Anti-jinx, anti-jinx, anti-jinx

      16 points i 7 kampe er nok liiige i overkanten; der er så mange steder dit regnskab kan gå galt. Men det ville da være fedt. At starte med 3 points i dag ville give lidt ro på.

      Comment


        et lille svar på hvordan grundspillet kommer til at forløbe er allerede givet - fcn er ved at smadre vff.....4-0 efter 70 min kunne godt tænkes de skal tages bare lidt i betragtning til top 6

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          et lille svar på hvordan grundspillet kommer til at forløbe er allerede givet - fcn er ved at smadre vff.....4-0 efter 70 min kunne godt tænkes de skal tages bare lidt i betragtning til top 6
          Tænkte det samme

          Comment


            Jeg sidder og ser kampen, og det må bare siges at Viborg spiller forfærdeligt! De har et virkelig dårligt hold, men det skal ikke tage noget fra FCN - de spiller en fin omgang fodbold, men det skal ikke baseres på denne kamp. Viborg er slet ikke klar.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
              Jeg sidder og ser kampen, og det må bare siges at Viborg spiller forfærdeligt! De har et virkelig dårligt hold, men det skal ikke tage noget fra FCN - de spiller en fin omgang fodbold, men det skal ikke baseres på denne kamp. Viborg er slet ikke klar.
              De kommer nok igang efter lidt kampe. Vel nok omkring kamp 4

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                De kommer nok igang efter lidt kampe. Vel nok omkring kamp 4
                Haha! Højst sandsynligt :-D

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                  Haha! Højst sandsynligt :-D

                  Comment


                    [QUOTE=Kogtbaby88;89805]Jeg sidder og ser kampen, og det må bare siges at Viborg spiller forfærdeligt! De har et virkelig dårligt hold, men det skal ikke tage noget fra FCN - de spiller en fin omgang fodbold, men det skal ikke baseres på denne kamp. Viborg er slet ikke klar.[/QUOTE]


                    Jeg har ingen anelse om hvorfor, men af en eller anden grund minder det med fed mig om et eller andet....


                    ,
                    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      De kommer nok igang efter lidt kampe. Vel nok omkring kamp 4
                      [QUOTE=Bossy;89813]
                      Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                      Jeg sidder og ser kampen, og det må bare siges at Viborg spiller forfærdeligt! De har et virkelig dårligt hold, men det skal ikke tage noget fra FCN - de spiller en fin omgang fodbold, men det skal ikke baseres på denne kamp. Viborg er slet ikke klar.[/QUOTE]


                      Jeg har ingen anelse om hvorfor, men af en eller anden grund minder det med fed mig om et eller andet....
                      ,
                      Schh.. Nu skal du ikke jinxe den :-D

                      Comment


                        tjekkede lige stillingen sidste sæson efter 26 runder....vi lå lige nøjagtig nr 6 med 37 p. med randers lige efter os med 1 point mindre. Hvor meget tror i der skal til for top 6?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                          tjekkede lige stillingen sidste sæson efter 26 runder....vi lå lige nøjagtig nr 6 med 37 p. med randers lige efter os med 1 point mindre. Hvor meget tror i der skal til for top 6?
                          Tror der skal 36-38 point til . Afhængig af hvor meget vi midterhold slår hinanden på kryds og tværs
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            Tror der skal 36-38 point til . Afhængig af hvor meget vi midterhold slår hinanden på kryds og tværs
                            tænker også det bliver deromkring - lige i underkanten af de 40....så en 10-12 sejre og en håndfuld uafgjorte - lyder jo ikke umuligt - men det er det selvfølgelig heller ikke for de andre aspiranter

                            Comment


                              NA vurderer lidt på tilstanden i OB

                              http://www.fyens.dk/sport/Sportsreda...rtikel/3036348

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                NA vurderer lidt på tilstanden i OB

                                http://www.fyens.dk/sport/Sportsreda...rtikel/3036348
                                Er der nogen, der kan forklare den her sætning? Nu har jeg læst den tre gange, og den giver stadig ikke mening:

                                "Og igen - frit efter en af Morten Olsens yndlingsvendinger - tæller det med, at der ikke ses rivaler, som nødvendigvis i laget under FC København og FC Midtjylland behøver at vise sig bedre end OB."
                                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                                Kluden Krew - O'ense Internationals

                                Comment

                                Working...
                                X