Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Grundspil 2016/17

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Er der nogen, der kan forklare den her sætning? Nu har jeg læst den tre gange, og den giver stadig ikke mening:

    "Og igen - frit efter en af Morten Olsens yndlingsvendinger - tæller det med, at der ikke ses rivaler, som nødvendigvis i laget under FC København og FC Midtjylland behøver at vise sig bedre end OB."
    Det er bare en stor omgang mundlort. Jeg forstår det ikke.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
      Er der nogen, der kan forklare den her sætning? Nu har jeg læst den tre gange, og den giver stadig ikke mening:

      "Og igen - frit efter en af Morten Olsens yndlingsvendinger - tæller det med, at der ikke ses rivaler, som nødvendigvis i laget under FC København og FC Midtjylland behøver at vise sig bedre end OB."
      Han mener vel, at FCM og FCK er bedre end OB, men at der ikke nødvendigvis er andre, der er det. Altså OB kan vise sig at være superligaens 3. bedste hold. Men det er godt nok en knudret formulering

      Comment


        Sætningen er det argeste volapyk, men meningen er vel bare at det kun er FCK og FCM, der med sikkerhed er bedre end os?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
          Det er bare en stor omgang mundlort. Jeg forstår det ikke.
          Og alle stamspillere er på lange kontrakter

          El Makrini udløber om et år��

          Ham skal vi eddermanme have forlænget med ASAP!!!

          Mvh Heisel.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
            Er der nogen, der kan forklare den her sætning? Nu har jeg læst den tre gange, og den giver stadig ikke mening:

            "Og igen - frit efter en af Morten Olsens yndlingsvendinger - tæller det med, at der ikke ses rivaler, som nødvendigvis i laget under FC København og FC Midtjylland behøver at vise sig bedre end OB."
            Skål.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
              Er der nogen, der kan forklare den her sætning? Nu har jeg læst den tre gange, og den giver stadig ikke mening:

              "Og igen - frit efter en af Morten Olsens yndlingsvendinger - tæller det med, at der ikke ses rivaler, som nødvendigvis i laget under FC København og FC Midtjylland behøver at vise sig bedre end OB."
              at der ikke ses rivaler, som nødvendigvis i laget under FC København og FC Midtjylland behøver at vise sig bedre end OB -> klipper "som nødvendigvis" ud -> at der ikke ses rivaler, i laget under FC København og FC Midtjylland behøver at vise sig bedre end OB -> sætter det ind korrekt sted: at der ikke ses rivaler, i laget under FC København og FC Midtjylland, som nødvendigvis behøver at vise sig bedre end OB.
              Altså at rivalerne ikke nødvendigvis er bedre end OB - og at de og OB ligger under FCK og FCM.

              Mere uforståelig finder jeg:
              Men det var kun støvskyer fra hestenes sparken i startboksene.
              Den vil jeg gerne have forklaret, tak.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                Er der nogen, der kan forklare den her sætning? Nu har jeg læst den tre gange, og den giver stadig ikke mening:

                "Og igen - frit efter en af Morten Olsens yndlingsvendinger - tæller det med, at der ikke ses rivaler, som nødvendigvis i laget under FC København og FC Midtjylland behøver at vise sig bedre end OB."
                Jeg fattede/fatter den heller ikke

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                  Er der nogen, der kan forklare den her sætning? Nu har jeg læst den tre gange, og den giver stadig ikke mening:

                  "Og igen - frit efter en af Morten Olsens yndlingsvendinger - tæller det med, at der ikke ses rivaler, som nødvendigvis i laget under FC København og FC Midtjylland behøver at vise sig bedre end OB."
                  hvis jeg ikke misforstår det, så mener jeg at NA vurderer at OB ligeså godt kan ende på bronzepladsen som BIF, AaB og RFC m. fl.
                  Believe OB

                  œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
                    at der ikke ses rivaler, som nødvendigvis i laget under FC København og FC Midtjylland behøver at vise sig bedre end OB -> klipper "som nødvendigvis" ud -> at der ikke ses rivaler, i laget under FC København og FC Midtjylland behøver at vise sig bedre end OB -> sætter det ind korrekt sted: at der ikke ses rivaler, i laget under FC København og FC Midtjylland, som nødvendigvis behøver at vise sig bedre end OB.
                    Altså at rivalerne ikke nødvendigvis er bedre end OB - og at de og OB ligger under FCK og FCM.

                    Mere uforståelig finder jeg:
                    Men det var kun støvskyer fra hestenes sparken i startboksene.
                    Den vil jeg gerne have forklaret, tak.
                    Det betyder, at man ikke kan vurdere løbet (sæsonen), når det knap er startet.
                    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                    Kluden Krew - O'ense Internationals

                    Comment


                      Generelt kan man med god succes snuppe sig et par Campari'er og en Gammel Dansk inden man læser NA's halløj. Så giver det hele meget mere mening.

                      MvT
                      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                        Generelt kan man med god succes snuppe sig et par Campari'er og en Gammel Dansk inden man læser NA's halløj. Så giver det hele meget mere mening.

                        MvT
                        Skååååååååååål

                        Comment


                          Runde 2 overstået og vi har smidt 4 point i kampe vi burde vinde når ambitionen hedder top 6.

                          Mit Top 6 barometer ser således ud pt :

                          FCK !00 %
                          BIF 70 %
                          FCM 80 %
                          AGF 65 %
                          AaB 50 %
                          FCN 50 %
                          OB 35 %
                          ACH 20 %
                          RFC 35 %
                          SDJ 35 %
                          SIF 5 %
                          LFC 10 %
                          VFF 20 %
                          EfB 10 %
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            Runde 2 overstået og vi har smidt 4 point i kampe vi burde vinde når ambitionen hedder top 6.

                            Mit Top 6 barometer ser således ud pt :

                            FCK !00 %
                            BIF 70 %
                            FCM 80 %
                            AGF 65 %
                            AaB 50 %
                            FCN 50 %
                            OB 35 %
                            ACH 20 %
                            RFC 35 %
                            SDJ 35 %
                            SIF 5 %
                            LFC 10 %
                            VFF 20 %
                            EfB 10 %
                            https://m.youtube.com/watch?v=zMRrNY0pxfM
                            This is what you have been trained for, makes us proud!

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              Runde 2 overstået og vi har smidt 4 point i kampe vi burde vinde når ambitionen hedder top 6.

                              Mit Top 6 barometer ser således ud pt :

                              FCK !00 %
                              BIF 70 %
                              FCM 80 %
                              AGF 65 %
                              AaB 50 %
                              FCN 50 %
                              OB 35 %
                              ACH 20 %
                              RFC 35 %
                              SDJ 35 %
                              SIF 5 %
                              LFC 10 %
                              VFF 20 %
                              EfB 10 %
                              Nu skal man altså lade være med at tro at når man møder oprykkere i starten er man sikker på at vinde.

                              De har det momentum en oprykning giver, og er man et 'nyt hold' skal man bruge noget tid.

                              Vi står ikke så meget dårligere end en masse andre hold, hvem regner seriøst med at BIF og AGF vinder resten af deres kampe?

                              Nok ikke mange.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                                Nu skal man altså lade være med at tro at når man møder oprykkere i starten er man sikker på at vinde.

                                De har det momentum en oprykning giver, og er man et 'nyt hold' skal man bruge noget tid.

                                Vi står ikke så meget dårligere end en masse andre hold, hvem regner seriøst med at BIF og AGF vinder resten af deres kampe?

                                Nok ikke mange.
                                Oprykkerne kommer tit ud af starthullerne med en helvedes gejst , og som jeg skrev et sted da programmet kom så er de ikke lykken at trække til at starte med .
                                Men 2 point er og bliver for dårligt af en klub med ambitioner .

                                AGF og BIF ser jeg stadig som meget svære konkurrenter til de 4 ledige pladser i top 6 ( regner med FCK og FCM som sikre )
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X