Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Grundspil 2016/17

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Som nok bare bliver større og større med tiden
    Kommer forhåbentligt an på hvor lang tid vi arbejder med.
    For i næste sæson, skulle vi gerne være super meget bedre end AGF.

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    efter næste kamp er vi mere end 1/3 inde i grundspillet....skal man have bare den mindste smule tro tilbage på at top 6 kan lade sig gøre - så skal der 3 point på kontoen mod fcm.

    Svært men så fantastiske har de ikke været så umuligt er det ikke. 3 sejre i de næste 4....så kan det være jeg begynder at tro på det igen - fcm, sønderjydske og agf.......bif den får vi ikke noget med fra (gør vi nu nok heller ikke de 3 andre)
    Så skarpe har FCM, Sndr. JyskE og GF altså heller ikke været.
    Det er ikke umuligt at hive 7-9 point i de kampe.

    BIF giver jeg dig ret i.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
      Kommer forhåbentligt an på hvor lang tid vi arbejder med.
      For i næste sæson, skulle vi gerne være super meget bedre end AGF.



      Så skarpe har FCM, Sndr. JyskE og GF altså heller ikke været.
      Det er ikke umuligt at hive 7-9 point i de kampe.

      BIF giver jeg dig ret i.
      Der er tendenser til at alvoren er begyndt at gå op for spillerne. Der har været mere saft og kraft bag præstationerne imod Vejle og fck, men om det er nok til at at hente så mange point er svært at tro på. Ingen af de 4 hold slog vi en eneste gang i sidste sæson, med undtagelse af bøf, men de virker jo noget stærkere i år. Jeg er lidt spændt på hvor vi er nu. Vi smadrer et svagt vejlehold og kæmper os til et hæderligt resultat imod et fantastisk fck-hold. Nu kommer holdene imellem og vender vi så tilbage med kønsløs boldomgang og fejl i defensiven, eller vil den ekstra Fight vi trods alt har vist, fortsætte og give os de point vi savner? Jeg tager i hvert fald lige ind forbi stadion og ser, hvad der sker på søndag

      Comment


        Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
        Kommer forhåbentligt an på hvor lang tid vi arbejder med.
        For i næste sæson, skulle vi gerne være super meget bedre end AGF.



        Så skarpe har FCM, Sndr. JyskE og GF altså heller ikke været.
        Det er ikke umuligt at hive 7-9 point i de kampe.

        BIF giver jeg dig ret i.
        FCM og AGF har trods alt klaret sig bedre end os .

        AGF møder SIF og vi møder FCM i næste runde , jeg vurderer chancen for hhv 7 og 9 points afstand efter kampene væsenlig større end 1 og 3 .
        SDJ møder FCN , og en evt vinder vil gå forbi os i stillingen ( hvis vi taber )
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
          For eksempel: I den netop afsluttede sæson, ville vi lige nøjagtigt have sneget os i top-seks efter 26 runder.

          1 FC København 53
          2. SønderjyskE 46
          3. FC Midtjylland 45
          4. AaB 43
          5. Brøndby IF 42
          6. OB 37
          Det vil sige, at vi ville have ti runder til at hente 16 point på FCK, SDJ havde ti runder til at hente seks point, osv.

          Altsammen mod stærkere modstand end i efteråret. Jeg kan ikke se at nogen hold tror de kan tage let på efteråret, og så forvente at ramme en stime i foråret. Det kan lige så lidt/meget lade sig gøre som det kan nu, bortset fra, at det faktisk bliver sværere.
          Hvis vi forudsætter det kræver samme point antal som sidste sæson at ligge nr 6 efter 26 runder så mangler vi 30 point som skal hentes i de sidste 18 kampe , det vil sige et snit på 1,66 point pr kamp . Det kunne være 9 sejre og 3 uafgjorte . ..

          I AaB's mesterskabs sæson fik de 1,87 point i snit , så det er en præstation i den retning vi skal ønske .
          Last edited by Magge; 13-09-2016, 10:55.
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            FCM og AGF har trods alt klaret sig bedre end os .

            AGF møder SIF og vi møder FCM i næste runde , jeg vurderer chancen for hhv 7 og 9 points afstand efter kampene væsenlig større end 1 og 3 .
            SDJ møder FCN , og en evt vinder vil gå forbi os i stillingen ( hvis vi taber )
            Jeg siger ikke at vi nemt kan vinde, jeg siger bare at ud fra hvad jeg har set er de ikke nær så skræmmende som en masse gør dem til.

            Men selvfølgelig hvis vi (læs: de 11 udvalgte) ikke gider at følge en stort set fin kamp mod FCK op med endnu en stribe flotte kampe, så kan du sagtens have ret.
            Men det kan jo også være at de faktisk gerne vil vise at de er bare lidt bedre end som de ligger, og så kan man altså godt spille nogenlunde op med de 3, så er de bare ikke bedre.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
              Jeg siger ikke at vi nemt kan vinde, jeg siger bare at ud fra hvad jeg har set er de ikke nær så skræmmende som en masse gør dem til.

              Men selvfølgelig hvis vi (læs: de 11 udvalgte) ikke gider at følge en stort set fin kamp mod FCK op med endnu en stribe flotte kampe, så kan du sagtens have ret.
              Men det kan jo også være at de faktisk gerne vil vise at de er bare lidt bedre end som de ligger, og så kan man altså godt spille nogenlunde op med de 3, så er de bare ikke bedre.
              Selvfølgelig kan vi hente point mod alle de 3 , for nej skræmmende har de ved Gud ikke været .
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Alle er vist enige om, at FCK kampen var med super indstilling og fight. I min bog skyldes det meget at Kent endelig gjorde op med en af sine hellige køer/Jønsson. Så mangler AK bare at ryge samme tur, indtil han kommer i kampform.
                Desuden vigtgt at se Izunna steppe op. Tingagers indhop uden kostbare fejl var også vigtigt. Håber virkelig Kent holder fast og lader Dessler få chancen på midten.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                  Kommer forhåbentligt an på hvor lang tid vi arbejder med.
                  For i næste sæson, skulle vi gerne være super meget bedre end AGF.



                  Så skarpe har FCM, Sndr. JyskE og GF altså heller ikke været.
                  Det er ikke umuligt at hive 7-9 point i de kampe.

                  BIF giver jeg dig ret i.
                  det er jeg med på - de har ikke været skræmmende, så umuligt er det ikke. Men vi har jo selv ikke vist det helt vilde endnu - så syntes det er ret svært at tro på

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                    det er jeg med på - de har ikke været skræmmende, så umuligt er det ikke. Men vi har jo selv ikke vist det helt vilde endnu - så syntes det er ret svært at tro på
                    Det har du selvfølgelig også ret I.

                    Men jeg tager den seneste kamp (mod FCK) som udgangspunkt, så viser vi at vi er på vej.

                    At det snart er mange sæsoner siden vi har spillet så flot to kampe i træk, er selvfølgelig det helt store problem :(

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Rijkaard Se indlæg
                      Alle er vist enige om, at FCK kampen var med super indstilling og fight. I min bog skyldes det meget at Kent endelig gjorde op med en af sine hellige køer/Jønsson. Så mangler AK bare at ryge samme tur, indtil han kommer i kampform.
                      Desuden vigtgt at se Izunna steppe op. Tingagers indhop uden kostbare fejl var også vigtigt. Håber virkelig Kent holder fast og lader Dessler få chancen på midten.
                      Seriøst? Jeg er med på, at Jønsson har haft en skuffende start i klubben, men jeg har godt nok svært ved at se, at det havde nogen som helst indflydelse på indsatsen i Parken. Jeg synes tværtimod det var mærkeligt at han ikke startede inde, når nu han havde spillet fremragende mod Vejle i pokalen.

                      Mht. AK er jeg helt enig.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                        Hvis vi forudsætter det kræver samme point antal som sidste sæson at ligge nr 6 efter 26 runder så mangler vi 30 point som skal hentes i de sidste 18 kampe , det vil sige et snit på 1,66 point pr kamp . Det kunne være 9 sejre og 3 uafgjorte . ..

                        I AaB's mesterskabs sæson fik de 1,87 point i snit , så det er en præstation i den retning vi skal ønske .
                        Gaah! Det kommer jo aldrig til at ske!
                        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                        Kluden Krew - O'ense Internationals

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                          Gaah! Det kommer jo aldrig til at ske!
                          Det gør det ikke nej. Tror desværre acceptere en mellem sæson igen men er da åben for at blive overrasket

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                            Det har du selvfølgelig også ret I.

                            Men jeg tager den seneste kamp (mod FCK) som udgangspunkt, så viser vi at vi er på vej.

                            At det snart er mange sæsoner siden vi har spillet så flot to kampe i træk, er selvfølgelig det helt store problem :(
                            Viser FCK kampen, at vi er på vej? De har jo et hav af store chancer i det centrale felt, vi kunne da snildt have fået en snitter, uden at man kunne sige noget til det. FCK havde koncentrationen på Porto kampen, det var vist vores held.

                            FCK kampen viste ingenting.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                              Viser FCK kampen, at vi er på vej? De har jo et hav af store chancer i det centrale felt, vi kunne da snildt have fået en snitter, uden at man kunne sige noget til det. FCK havde koncentrationen på Porto kampen, det var vist vores held.

                              FCK kampen viste ingenting.
                              Din holdning kan jo passe lige så meget som min.

                              Jeg håber bare den viser vi er på vej.
                              Af og til skal man da have lov til at kunne finde noget at glæde sig over, eller må man kun rende rundt og være negativ på dette forum...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                                Din holdning kan jo passe lige så meget som min.

                                Jeg håber bare den viser vi er på vej.
                                Af og til skal man da have lov til at kunne finde noget at glæde sig over, eller må man kun rende rundt og være negativ på dette forum...
                                Han siger vel egentlig ikke, at hans holdning er bedre end din, gør han? Han er bare ikke enig i, at FCK kampen viste, vi er på vej.

                                Jeg er lidt imellem din og hans holdning. Ikke enig i at FCK kampen viste ingenting, men heller ikke enig i, at den viste, "vi er på vej"

                                MvH ChrisOB
                                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                                Comment

                                Working...
                                X