Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd Sommer 2016

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Seneste fra Polen... Efter hvad jeg kan tyde, så er der muligvis også interesse i Ari fra hollandske klubber, men Ari selv vil vente til efter slutrunden...

http://sportowefakty.wp.pl/pilka-nozna/605815/maciej-makuszewski-krok-od-przenosin-do-lecha-poznan-transfer-reprezentanta-isla

Skulason opstår normalt i Odense BK. Hans kontrakt udløber ved udgangen af året. Problemet kan være konkurrence i form af hollandske klubber. Spilleren selv sagde, at over en eventuel overførsel ville tænke efter mesterskabet.
    Interessen for Ari må bunde i at Island er kvalificeret til slutrunden og nogle så på den baggrund tænker at han må kunne noget ... de kan ikke have set ham spille ret meget :D!
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Oprindeligt indsendt af Vasi Se indlæg
      Meh - jeg må indrømme at jeg helst så ham solgt nu. Jeg tror ikke rigtigt på at hverken han eller Island overrasker til EM. Derfor vil jeg helst sælge en spiller der er udtaget til en forstående slutrunde fremfor at vente og sælge en spiller der sad på bænken/ikke gjorde noget nævneværdigt ved et overstået EM.
      Jeg har svært ved at se, at hans markedspris skulle forringes af at sidde på bænken ved et EM, så hvorfor ikke vente og se om han nu skulle vise nogle fine takter?

Comment

Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
        Jeg har svært ved at se, at hans markedspris skulle forringes af at sidde på bænken ved et EM, så hvorfor ikke vente og se om han nu skulle vise nogle fine takter?
        Simpelt, jeg tror der kan forhandles en lidt bedre pris lige nu da muligheden for at han spiller et godt EM kan få en købende klub til at lægge en smule over markedsprisen for at få en handel på plads før en potentiel prisstigning.

Personligt tror jeg dog ikke på at den prisstigning kommer til at ske, jeg forventer lidt at han bare sidder på bænken - og derfor vil gå til lidt under markedspris, eller i værste fald vise sig fra sine lidt dårligere dage og ende med slet ikke at blive solgt.

Comment

Oprindeligt indsendt af Vasi Se indlæg
          Simpelt, jeg tror der kan forhandles en lidt bedre pris lige nu da muligheden for at han spiller et godt EM kan få en købende klub til at lægge en smule over markedsprisen for at få en handel på plads før en potentiel prisstigning.

Personligt tror jeg dog ikke på at den prisstigning kommer til at ske, jeg forventer lidt at han bare sidder på bænken - og derfor vil gå til lidt under markedspris, eller i værste fald vise sig fra sine lidt dårligere dage og ende med slet ikke at blive solgt.
          Jeg kan ikke helt se hvorfor det skulle ske, han var fast mand på det hold der kvalificerede sig.

Så jeg tror han kommer til at spille fast under EM.

Comment

Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            Tiden går jo... han har allerede krydset grænsen for et halvt år til udløb, og hvis der går en måned mere og han ikke har spillet, så må værdien næsten falde...
            ... men altså ja, der skal ikke mere end et frisparksmål til, eller en god assist, og så kan det gå stærkt...

Kan det tænkes at OB allerede har accepteret et bud. Og hvis det så ikke bliver det store EM, jamen så har vi så allerede det bud vi kan stå inde for, og håbe på Poznan fuldfører... Omvendt, hvis han brager igennem, så er muligheden der vel for at Poznan bliver overbudt... Sikret en acceptabel pris, med mulighed for mere i tilfælde af en god slutrunde...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
              Jeg kan ikke helt se hvorfor det skulle ske, han var fast mand på det hold der kvalificerede sig.

Så jeg tror han kommer til at spille fast under EM.
              Han sad på bænken i forgårs (så vidt jeg husker eller dagen før det), hvor de ellers (så vidt jeg kunne se) stillede i stærkeste opstilling. Men man har da lov at håbe.
              Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
              Kristian Morre

Comment

Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
                Han sad på bænken i forgårs (så vidt jeg husker eller dagen før det), hvor de ellers (så vidt jeg kunne se) stillede i stærkeste opstilling. Men man har da lov at håbe.
                Ja, og de spillede af lort og tabte.

Jeg tror stadigvæk at han får minimum 1 kamp fra start.
                Og bliver det den første gruppekamp, så tror jeg også han får flere.

Comment

Hulubulu rygter hvor i henne?? :-d

Comment

Oprindeligt indsendt af Stoltjyde Se indlæg
                    Hulubulu rygter hvor i henne?? :-d
                    Bliver en kedelig tråd i år

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Bliver en kedelig tråd i år
                      Og JH er skyldig, hehe! ;-)
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                        Og JH er skyldig, hehe! ;-)
                        Han er tilgivet. Savner dog den der: Vi går efter X-Y antal spillere mere... Men må acceptere at det nok ikke sker..
                        Undskyld for at være OT

Men kan da nævne at TM har mulighed for at ryge tilbage til VB hvis deres investor planer går iorden. De var meget glade for ham men har kun råd hvis der kommer nye penge i kassen.. Hvad TM så vil melder historien ikke noget om desværre..

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Han er tilgivet. Savner dog den der: Vi går efter X-Y antal spillere mere... Men må acceptere at det nok ikke sker..
                          Undskyld for at være OT

Men kan da nævne at TM har mulighed for at ryge tilbage til VB hvis deres investor planer går iorden. De var meget glade for ham men har kun råd hvis der kommer nye penge i kassen.. Hvad TM så vil melder historien ikke noget om desværre..
                          kunne jo også være en af oprykkerne stod og manglede en angriber.....

Tror "desværre" også det bliver et kedeligt vindue - truppen ser ud til at være tæt på at være på plads. Og ret beset er det jo det vi har sukket efter i mange år - at truppen skulle være på plads til opstart. Det er den nu - og alligevel brokker vi - JH har det ikke let :)
                          Meeeen tror og håber nu stadig på der kommer til at ske en smule - en enkelt eller to tilgange med noget rigtigt kvalitet ville sgu være tiltrængt - men vi er ikke decideret presset til at gå ud og hive et eller andet ned fra hylderne - og det er sgu da en god ting.

Comment

Lever fint med et lidt kedeligt vindue. Vi fik vores fix tidligt. Nu slipper vi vel for noget desperat og halvfesent på vimduets sidste dag.

MvT
                            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

Comment

Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                              Lever fint med et lidt kedeligt vindue. Vi fik vores fix tidligt. Nu slipper vi vel for noget desperat og halvfesent på vimduets sidste dag.

MvT
                              Måske men du kan stadig ende i den situation at en profil...det må vel være ak eller fester bliver solgt på en af vinduets sidste dage og så skal der pludselig handles.....og så er det man finder en Lado ;)
                              Men med falk væk er der vel lige pt ikke de helt store oplagte profiler/salgsobjekter.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                                Måske men du kan stadig ende i den situation at en profil...det må vel være ak eller fester bliver solgt på en af vinduets sidste dage og så skal der pludselig handles.....og så er det man finder en Lado ;)
                                Men med falk væk er der vel lige pt ikke de helt store oplagte profiler/salgsobjekter.
                                Situationen omkring købet af Lado var vel faktisk endnu værre. Vi havde i laaang tid manglet en angriber, og da han endelig blev præsenteret var det med meldingen om, at det havde taget så lang tid fordi man var grundige og ville være sikker på at få den rette mand.

Comment

Working...
                                X