Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd Sommer 2016

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
    Jeg har lidt nyt om situationen som 3 målmand. ( rygte ) Det er meningen at Mathias Wurtz fra U19 holdet skal være 3 målmand.
    Mathias er en ambitiøs ung fyr fra Haderslev, som først og fremmest vil spille fodbold.
    Ham og hans far skal have nogle møder med klubben for at finde en løsning så han kan få spillet bold samtidig. Evt. Stadig som en del af U19 holdet.
    Jeg har lidt nyt i denne sag.
    Hvad jeg har hørt så er det ikke afgjordt hvem der skal være 3 målmand.
    Jacob Frilund som har været anden målmand på U19 og nu er blevet senior er så vidt vides rykket til næsby.
    Så bliver Mathias Wurtz, som har fået flest kampe, anden års U19 og skal ligge og kæmpe med Oliver Christensen som bliver 1 års U19 om at være første valg. Oliver rykker op fra vores U17 hold.

Comment

Fingers crossed og lad os alle be' til JH om at være med i kampen

http://www.tv3sport.dk/sport/fodbold...idtbane-profil
      Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg

Hører nok lidt mere til i ønsketråden manner
        Der er nok lige præcis 0,00% chance for at han finder os interessant

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Hører nok lidt mere til i ønsketråden manner
          Der er nok lige præcis 0,00% chance for at han finder os interessant
          altså hvis AGF skulle kunne være interessant - så kan vi vel også? Og så er der hele historien om det danske statsborgskab - kunne jo også være det trækker....skriv en 3 årig med ham, så kan han fåp statsborgerskab til...november tror jeg det var - og så kan man jo sælge ham igen til næste sommer....for hvis manden gerne vil videre til udlandet skal han jo fortsat præstere....så hvorfor ikke

Comment

Hvordan man kan læse den artikel og tænke "rygtetråd", forstår jeg simpelthen ikke. Der står intet, der forbinder os til spilleren - tværtimod udtaler FCM lejren, at hans drøm om udlandet skal realiseres. Så har artiklens forfatter henvist til et tidligere rygte om AGF - men der står intet om, at det stadig skulle være aktuelt.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
              altså hvis AGF skulle kunne være interessant - så kan vi vel også? Og så er der hele historien om det danske statsborgskab - kunne jo også være det trækker....skriv en 3 årig med ham, så kan han fåp statsborgerskab til...november tror jeg det var - og så kan man jo sælge ham igen til næste sommer....for hvis manden gerne vil videre til udlandet skal han jo fortsat præstere....så hvorfor ikke
              Men hvorfor så ikke blive i FCM? AGF historien er "gammel", og der står intet om, at den stadig skulle være aktuel

Comment

Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                Men hvorfor så ikke blive i FCM? AGF historien er "gammel", og der står intet om, at den stadig skulle være aktuel
                Der er jo den gamle historie om at fcm's afrikanere gik, går eller har gået til lønninger langt under 100.000 selvom de var/er store profiler i klubben. Derudover var der den interne uro omkring Glen, som kan have en indflydelse på at man er træt af klubben.
                Jeg vil da også se det som en stor overraskelse hvis han ender i OB, men tror ikke nødvendigvis at fcm er at foretrække fremfor andre danske klubber.

Comment

økonomi? Kan være Glen har trukket ifht AGF....måske izunna gør det samme ifht OB

Nu tror jeg så heller ikke på han lander i OB, men HVIS ønsket om dansk statsborgerskab stadig holder kunne det jo tale for endnu en periode i suppen.

Comment

Hvordan man kan læse den artikel og tænke "rygtetråd", forstår jeg simpelthen ikke. Der står intet, der forbinder os til spilleren - tværtimod udtaler FCM lejren, at hans drøm om udlandet skal realiseres. Så har artiklens forfatter henvist til et tidligere rygte om AGF - men der står intet om, at det stadig skulle være aktuelt.
                    Nåå, vi har jo også en tråd om et "fynske landshold" og måske de ser os allerede som udland i FCM. ;-) Og efter den Brexit er måske alt tænkelig... ;-)
                    Derudover kan vi bruge god lidt foder herinde.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

Comment

Ville være underligt hvis Hassan skiftede til udlandet nu. Han har da selv udtalt han gerne vil være dansk statsborger. Og det kan han vidst blive i efteråret. Da han gerne vil have mulighed for at spille på det danske landshold ligesom sisto. Så ville da være mærkelig at skifte til udlandet nu hvor han er så tæt på det statsborger skab

Comment

Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                        Ville være underligt hvis Hassan skiftede til udlandet nu. Han har da selv udtalt han gerne vil være dansk statsborger. Og det kan han vidst blive i efteråret. Da han gerne vil have mulighed for at spille på det danske landshold ligesom sisto. Så ville da være mærkelig at skifte til udlandet nu hvor han er så tæt på det statsborger skab
                        Underligt alligevel? Så tror jeg alligevel ikke, at det statsborgerskab betyder mere nu og her, ift. hvis han får et rigtigt interessant tilbud fra udlandet og en potentiel fordobling eller tredobling af sin løn, hvad ved jeg. Så er han trods alt heller ikke varmere ift. det danske landshold.

Noget andet er så, om han overhovedet burde få lov at spille på det danske landshold. Personligt synes jeg, at det er noget pjat, og at det udvander landsholdsfodbolden, når man kan skifte nationalitet som voksen, bare fordi at man har tilbragt x antal år af sit ungdoms- og voksenliv i et andet land. Sammenligningen med Sisto giver ikke rigtigt nogen mening, da han har boet i Danmark stort set hele sit liv, og ikke først kom hertil som 15-årig.

Comment

Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                          Underligt alligevel? Så tror jeg alligevel ikke, at det statsborgerskab betyder mere nu og her, ift. hvis han får et rigtigt interessant tilbud fra udlandet og en potentiel fordobling eller tredobling af sin løn, hvad ved jeg. Så er han trods alt heller ikke varmere ift. det danske landshold.

Noget andet er så, om han overhovedet burde få lov at spille på det danske landshold. Personligt synes jeg, at det er noget pjat, og at det udvander landsholdsfodbolden, når man kan skifte nationalitet som voksen, bare fordi at man har tilbragt x antal år af sit ungdoms- og voksenliv i et andet land. Sammenligningen med Sisto giver ikke rigtigt nogen mening, da han har boet i Danmark stort set hele sit liv, og ikke først kom hertil som 15-årig.
                          tja, det er ikke alle der tænker kortsigtet og med pengepungen. Hvis han vedbliver at præstere på et fint niveau skal han nok komme til en anden liga om 1-2 år alligevel. Så hvis ønsket om dansk statsborgerskab er stort nok tror jeg ikke han han gambler med fremtiden. Hvis han har været her i den årrække der kræves for at opnå det er der vel mulighed for dobbelt statsborgerskab. Så HVIS der er måske to chancer for landsholdsbold 🤓
                          Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

tja, det er ikke alle der tænker kortsigtet og med pengepungen. Hvis han vedbliver at præstere på et fint niveau skal han nok komme til en anden liga om 1-2 år alligevel. Så hvis ønsket om dansk statsborgerskab er stort nok tror jeg ikke han han gambler med fremtiden. Hvis han har været her i den årrække der kræves for at opnå det er der vel mulighed for dobbelt statsborgerskab. Så HVIS der er måske to chancer for landsholdsbold 🤓
                            Hvis han ikke ville gamble med fremtiden, blev han vel i FCM, hvor han var forårets profil, kender stilen og starter hver gang.

Comment

Hvis han ikke ville gamble med fremtiden, blev han vel i FCM, hvor han var forårets profil, kender stilen og starter hver gang.
                              Han har vel fået et bedre tilbud fra AGF. Så er det ikke at gamble.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                                Han har vel fået et bedre tilbud fra AGF. Så er det ikke at gamble.
                                Jeg kaster fucking op hvis han skifter til gymnastikforening

Comment

Working...
                                X