Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd Sommer 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Spørgsmålet er, hvor meget han har fået i FCM? Og hvor hot han er, på trods af et flot forår? BIF virker nok mest oplagt; de betaler trods alt mere, og de har også stort behov på kanten. Derefter virker vi ikke helt v siden af, også pga. venskab med Izunna, og fordi FCK må være ret godt besat (Verbic, Falk, Kusk, Amankwa, evt. Kadrii)
    tror bestemt heller ikke vi står først i køen - og er hans eneste grund det danske pas - så gør det måske heller ikke så meget. Men at vi skulle være nr 10-15 stykker på listen - det er måske liiiige at stramme den nok

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      tror bestemt heller ikke vi står først i køen - og er hans eneste grund det danske pas - så gør det måske heller ikke så meget. Men at vi skulle være nr 10-15 stykker på listen - det er måske liiiige at stramme den nok
      Hvorfor skulle vi ikke kunne være nr. 10-15 stykker på listen? Der er angiveligt interesse fra Polen, Tyskland og Tyrkiet så vi kan da potentielt være laaaaangt nede på den liste, og reelt slet ikke et emne.

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
        Hvorfor skulle vi ikke kunne være nr. 10-15 stykker på listen? Der er angiveligt interesse fra Polen, Tyskland og Tyrkiet så vi kan da potentielt være laaaaangt nede på den liste, og reelt slet ikke et emne.
        Ud fra præmissen om at han gerne vil have et dansk pas tror jeg. Altså kun sammenlignet med andre danske klubber.
        Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
        Kristian Morre

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          Argh mon dog vi er så langt nede på listen. Fcm er vel 1 valg men ser ikke ud til de er blevet enige....det kan jo ændre sig. FCK tror jeg ikke er interesseret. Så er der bif som umiddelbart skal til at spare....meeeen de kunne nok godt finde nogle penge at smide efter Hassan. Herefter må vi da bestemt være en af mulighederne....agf måske pga riddersholm og beliggendehed, men ellers bør vi kunne konkurrere med de fleste andre.....hvis ellers vi vil
          10-15 prioritet var også med tanke på de muligheder han har/får i udlandet

          Comment


            #20
            Vi viste i sommers at vi er villige til at gøre vores for at hente de spillere vi virkelig vil have, da konkurrencen angiveligt var hård omkring festersen, så hvis Rilwan er førsteprioritet som afløser for Falk, så tror jeg vi går langt. Hvad der så vægter af udlandsdrømme og Glens betydning ved jeg ikke, men bliver det ikke Midtjylland og vælger han en klub i Danmark grundet passet, så bør vi kunne samle en attraktiv pakke. Det er trods alt en afløser for truppens bedste spiller vi skal lande, det underkendes forhåbentligt ikke

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              Hvorfor med en frikøbsklausul?
              Kunne ikke forestille mig at han skrive en længere kontrakt med en dansk klub uden en frikøbsklausul, når han nu kun bliver i dk for at få statsborgerskab.

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af SAN Se indlæg
                Kunne ikke forestille mig at han skrive en længere kontrakt med en dansk klub uden en frikøbsklausul, når han nu kun bliver i dk for at få statsborgerskab.
                Hvis det er hans holdning så skulle vi ikke skrive med ham. Hvad skulle vi med en mand som forstår kontrakt med os kun som en kort mellemlanding og vil flyve videre efter et halv år?
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                  Hvis det er hans holdning så skulle vi ikke skrive med ham. Hvad skulle vi med en mand som forstår kontrakt med os kun som en kort mellemlanding og vil flyve videre efter et halv år?
                  Jeg ville synes det var OK. Fx. 10-15 mill. i frikøb og så måske et salg om 1-2 år. Kan ikke lige se hvem vi skulle kunne hente der er på det niveau. Men tror dog ikke vi kan hente ham alligevel.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                    Hvorfor skulle vi ikke kunne være nr. 10-15 stykker på listen? Der er angiveligt interesse fra Polen, Tyskland og Tyrkiet så vi kan da potentielt være laaaaangt nede på den liste, og reelt slet ikke et emne.
                    Mente præmisser var blandt de danske klubber.....henføres snakken om det danske pas.
                    men ja blander vi udlandet ind skal det nok passe

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af SAN Se indlæg
                      Jeg ville synes det var OK. Fx. 10-15 mill. i frikøb og så måske et salg om 1-2 år. Kan ikke lige se hvem vi skulle kunne hente der er på det niveau. Men tror dog ikke vi kan hente ham alligevel.
                      Men vi vil ja opbygge et nyt hold og at hente en profil i holdet som sidder på pakket kuffert er der ingen god idé imo. Hvis det var kun "dum snak" om at blive i Danmark kun at få passet, o.k.. Vi vider ja ikke om udsagn blev rivet ud af sammenhængen. Men hvis det ville være hans eneste motivation så er der ingen fremtid i.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                        Men vi vil ja opbygge et nyt hold og at hente en profil i holdet som sidder på pakket kuffert er der ingen god idé imo. Hvis det var kun "dum snak" om at blive i Danmark kun at få passet, o.k.. Vi vider ja ikke om udsagn blev rivet ud af sammenhængen. Men hvis det ville være hans eneste motivation så er der ingen fremtid i.
                        Måske ikke. Omvendt har vi nogle unge gutter på vej i JJT og Yao, så en etableret profil i 1½ års tid vil nok kunne lette presset en smule, før vi kan score en salgssum.

                        Comment


                          #27
                          At han gerne vil have et dansk pas, er ikke ens betydende med at han ikke vil levere i den tid han venter på at han før det.

                          EL havde endda dansk pas, men han gad ikke levere, så heller en Rilwan Hassan der venter på at få et dansk pas, men leverer.
                          - Ja, jeg ved godt at jeg ikke kan vide om han vil leverer, men han er sgu rimelig tændt i kampene pt.

                          Comment


                            #28
                            Bochum skulle have henvendt sig angående Festersen i løbet af foråret. En fransk klub skulle også have holdt øje. Ved dog ikke, om de stadig følger ham. Rygtetroværdighed: 45 %
                            OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
                              Starter lige en ny Rygtetråd op. (Husk - Prøv at holde det til kun rygter)
                              Jeg synes, det er uhensigtsmæssigt at lave én rygtetråd. Det ville da give mere mening, at starte en ny tråd for hvert rygte. Så ville det også give plads til at diskutere den rygtede spiller

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af kentini Se indlæg
                                Jeg synes, det er uhensigtsmæssigt at lave én rygtetråd. Det ville da give mere mening, at starte en ny tråd for hvert rygte. Så ville det også give plads til at diskutere den rygtede spiller
                                Der er vel trods alt også en nedre grænse for rygter. Hvis det er: "Jeg har lige set en der lignede Thomas Dalgaard, som sad og spillede backgammon på Kræz", synes jeg nu ikke nødvendigvis, at det er noget der behøver at diskuteres stolpe op og ned.

                                Comment

                                Working...
                                X