Its all about the money baby!!
Man skal ikke afskrive at Bo H kan få noget positivt ud af ham.. Jeg stemmer stadig for 1 års udlejning :)
tja men så hænger vi bare på ham igen bagefter hvis ikke det lykkedes - og det skal jo lykkedes ret godt hvis de pludselig skal hen og slippe slanter for ham. Så heller et lille symbolsk beløb nu så vi kan komme videre
Jeg har altså et had / kærlighedsforhold til disse rygtetråde - man bliver skuffet 99 ud af 100 gange, man bladrer dem igennem. Der sjældent et eneste rygte men en masse krims/krams om ingenting
Jeg er helt enig. Denne tråd bør kun benyttes til det, som navnet antyder - og ikke en masse andet mere eller mindre velkommenterede bemærkninger og kommentarer.
Så må der oprettes tråde, hvis der er emner, der skal drøftes.
Ser frem til rene rygter her og kun her!
Jeg er helt enig. Denne tråd bør kun benyttes til det, som navnet antyder - og ikke en masse andet mere eller mindre velkommenterede bemærkninger og kommentarer.
Så må der oprettes tråde, hvis der er emner, der skal drøftes.
Ser frem til rene rygter her og kun her!
Og alligevel har i begge lavet indlæg om andet end rygtet og fyldt mere "krims/krams"
i tråden 😊
det er altså bare naturlig udvikling af disse tråde....ellers skal der godt nok være stram styring over hvad der postes
Og alligevel har i begge lavet indlæg om andet end rygtet og fyldt mere "krims/krams"
i tråden
det er altså bare naturlig udvikling af disse tråde....ellers skal der godt nok være stram styring over hvad der postes
enig - og det er det samme hvert transfervindue :o) nogle er enige i trådene, andre ikke og rygtetrådende bliver løbende gjort uoverskuelige, hvorefter enkelte forsøger at samle et overblik, starte nye rygtetråde etc. Men når ét vindue er lukket, er det hele glemt og man starte forfra i næste transfervindue. Det er sgu meget hyggeligt, som tiden flyver her på forum og der er visse vaner/tradition som hele tiden kommer igen.
Kan altså ikke se problemet i at et lille rygte (Horsens interesseret i Lucas) bliver disketteret lidt mht salg/leje mm
Det er vel fint at diskutere de rygter, der er. Der hvor kæden hopper af for mig er, når der f.eks. postes helt tilfældige ting (som Akinfenwa). Det er der en ganske udemærket ønske/mulighedstråd til. Men selvfølgelig skal der være plads til at diskutere de rygter, der bliver lagt op!
Det er vel fint at diskutere de rygter, der er. Der hvor kæden hopper af for mig er, når der f.eks. postes helt tilfældige ting (som Akinfenwa). Det er der en ganske udemærket ønske/mulighedstråd til. Men selvfølgelig skal der være plads til at diskutere de rygter, der bliver lagt op!
Enig i at transferønsker mm ikke skal diskutteres. Eller postes. Men det kræver vel at en MOD sletter posts for nogen vil altid gøre det..
Men rygte posts og diskutioner deromkring er det der gør en rygtetråd god IMO
Seneste fra Polen... Efter hvad jeg kan tyde, så er der muligvis også interesse i Ari fra hollandske klubber, men Ari selv vil vente til efter slutrunden...
Skulason opstår normalt i Odense BK. Hans kontrakt udløber ved udgangen af året. Problemet kan være konkurrence i form af hollandske klubber. Spilleren selv sagde, at over en eventuel overførsel ville tænke efter mesterskabet.
Meh - jeg må indrømme at jeg helst så ham solgt nu. Jeg tror ikke rigtigt på at hverken han eller Island overrasker til EM. Derfor vil jeg helst sælge en spiller der er udtaget til en forstående slutrunde fremfor at vente og sælge en spiller der sad på bænken/ikke gjorde noget nævneværdigt ved et overstået EM.
Comment