Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd Sommer 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Der er vel trods alt også en nedre grænse for rygter. Hvis det er: "Jeg har lige set en der lignede Thomas Dalgaard, som sad og spillede backgammon på Kræz", synes jeg nu ikke nødvendigvis, at det er noget der behøver at diskuteres stolpe op og ned.
    Så vil en sådan tråd nok også forsvinde hurtigt ned gennem rækkerne, da ingen vil kommentere på den... ,o)

    Mvh

    MaxHH

    Comment


      #32
      Altså, jeg synes nu, at Rilwan Hassan er et oplagt emne til OB. Her er et par forslag til hvorfor?

      - Var der ikke noget med, at ham og Izunna så hinanden som "brødre"?
      - Kent Nielsen vil gerne spille fremadrettet fodbold.
      - Han kan med STOR sandsynlighed få fast spilletid.
      - Han kan få dansk pas.
      - Lønmæssigt kan OB være med sammenholdt med de fleste andre danske hold.

      Fra OB's synspunkt:
      - Han er 'gratis'
      - Spiller en position vi er sårbare
      - Kan spille den form for fodbold, som Kent ønsker
      - Målfarlig
      - Kender Superligaen - og er dermed nem at integrere.

      Comment


        #33
        Vi henter Rasmus jonsson fra AaB!!

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af kentini Se indlæg
          Jeg synes, det er uhensigtsmæssigt at lave én rygtetråd. Det ville da give mere mening, at starte en ny tråd for hvert rygte. Så ville det også give plads til at diskutere den rygtede spiller
          Ser nu ikke noget problem i en samlet tråd....de plejer nu alligevel at udvikle sig og andre opstår. Og er der større mere konkrete rygter kommer der som regel en ny tråd alligevel

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af Dinjo Se indlæg
            Vi henter Rasmus jonsson fra AaB!!
            Noget du har hørt? Men vil give god mening

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
              Noget du har hørt? Men vil give god mening
              hørt/set

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Dinjo Se indlæg
                hørt/set
                Hvor?

                Comment


                  #38
                  Interessant og en spiller jeg sagtens kan se ræson i. Han har i den grad noget af det vi mangler: Kreativitet, overblik, teknik, god i små områder. Hans skadeshistorik og problemer med at præstere kontinuerligt er lidt en udfordring, men talentet er der helt sikkert i alle henseender, og hans bedste tid i AaB var under Kent, så det er jo bestemt lovende. Han har set god ud i et par kampe på kanten i foråret, så noget kunne tyde på, at han godt kan omstille sig til det.

                  Ikke drømmeafløseren for Falk, men givetvis noget af det bedste vi kan tilegne os i vores nuværende situation, og er hans skadesfri vil det sikkert også blive en ganske fin løsning.

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af Dinjo Se indlæg
                    Vi henter Rasmus jonsson fra AaB!!
                    Nej tak. Han kan ikke flytte os i den rigtige retning.

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                      Interessant og en spiller jeg sagtens kan se ræson i. Han har i den grad noget af det vi mangler: Kreativitet, overblik, teknik, god i små områder. Hans skadeshistorik og problemer med at præstere kontinuerligt er lidt en udfordring, men talentet er der helt sikkert i alle henseender, og hans bedste tid i AaB var under Kent, så det er jo bestemt lovende. Han har set god ud i et par kampe på kanten i foråret, så noget kunne tyde på, at han godt kan omstille sig til det.

                      Ikke drømmeafløseren for Falk, men givetvis noget af det bedste vi kan tilegne os i vores nuværende situation, og er hans skadesfri vil det sikkert også blive en ganske fin løsning.
                      En fordel ved ham er at han også kan vikariere for Fest og AK. Er han så samtidig funktionel på kanten, kan han i hvert fald godt blive et aktiv, og rammer han topniveauet er han for alvor en dygtig spiller at få ind. Jeg håber dog vi får en erstatning for Falk, som har mere fart, men hentes han som angriber synes jeg han er en gevinst, for han kan godt udfordre de to oppe foran, hvis Kent får det bedste frem i ham

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                        En fordel ved ham er at han også kan vikariere for Fest og AK. Er han så samtidig funktionel på kanten, kan han i hvert fald godt blive et aktiv, og rammer han topniveauet er han for alvor en dygtig spiller at få ind. Jeg håber dog vi får en erstatning for Falk, som har mere fart, men hentes han som angriber synes jeg han er en gevinst, for han kan godt udfordre de to oppe foran, hvis Kent får det bedste frem i ham
                        Han kan tilsyneladende spille alle de pladser, vi mangler mest: angriber, kant, off. indstillet central midt - men det er også hans forbandelse, for hvor er han bedst? Selv her i foråret, hvor Spalvis er blevet holdt udenfor i momenter, har AaB ikke brugt RJ fremme. Så skal det være som bredde spiller / en der kan lappe huller, men der er han måske en kende dyr.

                        Comment


                          #42
                          Jeg siger ja tak til RJ. Syntes han har vist større og større form i år når jeg har set dem spille. Han dækker mange pladser og er teknisk godt..
                          Han er måske ikke en Hassan, men han vil helt klart være et step over Azer IMO..
                          Kan vi hente bedre end ham? Jeg ved det ikke. Men kan vi skal vi selvfølgelig prøve det først

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                            Han kan tilsyneladende spille alle de pladser, vi mangler mest: angriber, kant, off. indstillet central midt - men det er også hans forbandelse, for hvor er han bedst? Selv her i foråret, hvor Spalvis er blevet holdt udenfor i momenter, har AaB ikke brugt RJ fremme. Så skal det være som bredde spiller / en der kan lappe huller, men der er han måske en kende dyr.
                            Måske der hvor AaB har brugt ham i foråret: som en kant, der ofte trækker ind i banen og agerer offensiv playmaker.
                            Kan vi bruge sådan en type, især nu hvor Falk forsvinder? Ja. Er han den rigtige? Typemæssigt vil jeg sige ja, men skader og måske også lidt på mentalitet siger hm. Kent kender ham i hvert fald, og hvis han vil have ham, så er jeg positiv.

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                              Han kan tilsyneladende spille alle de pladser, vi mangler mest: angriber, kant, off. indstillet central midt - men det er også hans forbandelse, for hvor er han bedst? Selv her i foråret, hvor Spalvis er blevet holdt udenfor i momenter, har AaB ikke brugt RJ fremme. Så skal det være som bredde spiller / en der kan lappe huller, men der er han måske en kende dyr.
                              Ved ikke hvor dyr han kvalificere sig til at være. Som du siger er han i udkanten af et Aab-hold og har haft en meget skadesplaget periode der, så selvom han måske er blandt aab's mest løntunge, så skal han nok ikke forvente, at et skifte betyder, at han får en ligeså lukrativ kontrakt

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af Dinjo Se indlæg
                                Vi henter Rasmus jonsson fra AaB!!
                                Så vil jeg sgu hellere se Mikkel Beck gøre comeback!
                                OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                                Comment

                                Working...
                                X