Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nyt Stadium/Udvidelse

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Jeg synes, han har ret.

    Forstår heller ikke, vi så stille aksepterede de skrækkelige grønne udebanetrøjer. Synes i øvrigt jeg så en stribe på dem sidste gang. Er den ny?
    Trøjen er også uklog fordi den minder for meget om græsset og er så fimset at spillerne ser slatne ud.
    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

    OB - engang var vi gode

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
      [B]

      Min pointe er, at OSE ikke skal vente på, at kommunen synes den har råd til at betale det hele. Enten må OSE bygge noget simpelt noget eller også må kommune og OSE finde en løsning i fællesskab. Jeg aner ikke hvordan. Men måske kunne Thorborg bekoste det og så lade klubben lease hjørnerne ... eller lignende.
      Man kan jo i hvert fald ikke bygge uden aftale på andres grund.... så langt så godt
      Mvh Kent

      Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
        [B]

        Min pointe er, at OSE ikke skal vente på, at kommunen synes den har råd til at betale det hele. Enten må OSE bygge noget simpelt noget eller også må kommune og OSE finde en løsning i fællesskab. Jeg aner ikke hvordan. Men måske kunne Thorborg bekoste det og så lade klubben lease hjørnerne ... eller lignende.
        På den måde, så misforstod jeg lidt hvad du mente, men det har du ret I.
        Man skal som klub ikke bare sidde på hænderne.

        Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
        Man kan jo i hvert fald ikke bygge uden aftale på andres grund.... så langt så godt
        Nej det er rigtigt, men kunne da være fedt med et lukket stadion (behøver ikke tag og det fis).

        Comment


          #64
          http://www.fyens.dk/modules/mobile/a...icleid=3087875

          Skal vi dele navn med Brøndby?

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
            Brøndby vil ikke sælge stadionnavnet men arbejder åbenbart for en "powered by..."-løsning med en energikoncern.(EWII?)
            http://www.bt.dk/superligaen/broendb...fremover-hedde

            http://www.bureaubiz.dk/Nyheder/Arti...rien-er-vigtig
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              #66
              Der menes vist Brøndbyhallen, som den hed tidligere. https://trefor.dk/Om-TREFOR/Sponsorpolitik/Sponsorater

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af Holmer Se indlæg
                Der menes vist Brøndbyhallen, som den hed tidligere. https://trefor.dk/Om-TREFOR/Sponsorpolitik/Sponsorater
                Puha læste den heldigvis for hurtigt

                Comment


                  #68
                  http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...orlader-hobro/

                  mon der er så meget kærlighed til OB at han lige tribler det nye sponsorat til udvidelse af stadion ;-)
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    #69
                    Nu må i rette mig hvis det er forkert.

                    Men jeg har hørt at dengang man ville bygge nyt stadion i Odense i 90'erne (nuværende) var der tegninger og planer om et stadion til en kapacitet på 25-30000 tilskuere, men at daværende rådmand i Odense Ruth Larsen fik planerne stoppet af uvisse årsager. Så derfor har vi det her halvfærdige, og åbne stadion den dag i dag.

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af Mizzard Se indlæg
                      Nu må i rette mig hvis det er forkert.

                      Men jeg har hørt at dengang man ville bygge nyt stadion i Odense i 90'erne (nuværende) var der tegninger og planer om et stadion til en kapacitet på 25-30000 tilskuere, men at daværende rådmand i Odense Ruth Larsen fik planerne stoppet af uvisse årsager. Så derfor har vi det her halvfærdige, og åbne stadion den dag i dag.
                      Jeg har aldrig hørt der skulle være tegninger på et nyt stadion i Odense. Men derfor kan det sagtens være rigtig.

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af Mizzard Se indlæg
                        Nu må i rette mig hvis det er forkert.

                        Men jeg har hørt at dengang man ville bygge nyt stadion i Odense i 90'erne (nuværende) var der tegninger og planer om et stadion til en kapacitet på 25-30000 tilskuere, men at daværende rådmand i Odense Ruth Larsen fik planerne stoppet af uvisse årsager. Så derfor har vi det her halvfærdige, og åbne stadion den dag i dag.
                        Hvilket så også ville have kostet et større millionbeløb og 25-30.000 er for stort til OB, eller der har i hvert fald ikke været behov for mere end det nuværende ... at det så kunne have været lavet smartere er en anden sag :).
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af Mizzard Se indlæg
                          Nu må i rette mig hvis det er forkert.

                          Men jeg har hørt at dengang man ville bygge nyt stadion i Odense i 90'erne (nuværende) var der tegninger og planer om et stadion til en kapacitet på 25-30000 tilskuere, men at daværende rådmand i Odense Ruth Larsen fik planerne stoppet af uvisse årsager. Så derfor har vi det her halvfærdige, og åbne stadion den dag i dag.
                          Jeg kan ikke huske, om der decideret var tegninger klar til et nyt stadionbyggeri, men der var helt klart tale om, at der kunne bygges et nyt Odense Stadion et andet sted i byen. Området omkring Uni/Bilka var så vidt jeg husker på tale.

                          Jeg husker også, da det nuværende stadion stod klar, at langt de fleste folk var "benovede". Det var en flot modernisering af et meget gammelt stadion, og da det stod færdigt, var det klart blandt de mest moderne i DK. Sidenhen er Odense Stadion blevet overhalet indenom af andre stadionbyggerier. Esbjergs må i mine øjne stå som det flotteste af dem.

                          En lukket kulisse ville gøre rigtigt meget for stemningen. Deri er jeg enig.
                          Men udover dette, hvad er det så lige, vi som fans forlanger af et stadion? Jeg mener - toiletforholdene er fine. Der er masser af boder. VIP-forholdene er rigtigt fine. Stadion er stort nok til at der er plads til alle. Betonen vi går på er på ingen måde nedslidt. Det samme er sæderne vel heller ikke. Jo, man kommer til at sidde i regnvejr, hvis man sidder på de forreste pladser, og det regner. Men hvilket stadion gør man ikke dét på?

                          Så i mine øjne handler lysten til et nyt/ombygget stadion i bund og grund "blot" om lukkede hjørner? Jeg ser ingen andre steder end dér, hvor Odense Stadion skulle halte efter de øvrige stadions i DK.
                          Mvh Kent

                          Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                            Jeg kan ikke huske, om der decideret var tegninger klar til et nyt stadionbyggeri, men der var helt klart tale om, at der kunne bygges et nyt Odense Stadion et andet sted i byen. Området omkring Uni/Bilka var så vidt jeg husker på tale.

                            Jeg husker også, da det nuværende stadion stod klar, at langt de fleste folk var "benovede". Det var en flot modernisering af et meget gammelt stadion, og da det stod færdigt, var det klart blandt de mest moderne i DK. Sidenhen er Odense Stadion blevet overhalet indenom af andre stadionbyggerier. Esbjergs må i mine øjne stå som det flotteste af dem.

                            En lukket kulisse ville gøre rigtigt meget for stemningen. Deri er jeg enig.
                            Men udover dette, hvad er det så lige, vi som fans forlanger af et stadion? Jeg mener - toiletforholdene er fine. Der er masser af boder. VIP-forholdene er rigtigt fine. Stadion er stort nok til at der er plads til alle. Betonen vi går på er på ingen måde nedslidt. Det samme er sæderne vel heller ikke. Jo, man kommer til at sidde i regnvejr, hvis man sidder på de forreste pladser, og det regner. Men hvilket stadion gør man ikke dét på?

                            Så i mine øjne handler lysten til et nyt/ombygget stadion i bund og grund "blot" om lukkede hjørner? Jeg ser ingen andre steder end dér, hvor Odense Stadion skulle halte efter de øvrige stadions i DK.
                            Hvis du er på langsidens nederste 6-8 rækker så vil du opdage, at betonen her er meget nedslidt, da de under ombygningen ikke renoverede dette. Men det er vel også eneste kritik man kan rette mod stadion udover de manglende lukkede hjørner.

                            Spørgsmålet er om man overhovedet kan lukke hjørnerne med det nuværende design? Over mod VIP tribunen kan jeg i hvert fald ikke forestille mig, at man kan lave en lukket løsning, som tilfredsstiller alle parter.

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af kimmer Se indlæg
                              Hvis du er på langsidens nederste 6-8 rækker så vil du opdage, at betonen her er meget nedslidt, da de under ombygningen ikke renoverede dette. Men det er vel også eneste kritik man kan rette mod stadion udover de manglende lukkede hjørner.

                              Spørgsmålet er om man overhovedet kan lukke hjørnerne med det nuværende design? Over mod VIP tribunen kan jeg i hvert fald ikke forestille mig, at man kan lave en lukket løsning, som tilfredsstiller alle parter.
                              Åh ja, det er rigtigt - lige der, halter det lidt med betonen...

                              Jeg tænker, at en dygtig arkitekt sagtens kunne udforme en fin løsning med lukkede hjørner med tag over - og evt. siddepladser i de to hjørner oppe ved Stiften.
                              Mvh Kent

                              Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                                Åh ja, det er rigtigt - lige der, halter det lidt med betonen...

                                Jeg tænker, at en dygtig arkitekt sagtens kunne udforme en fin løsning med lukkede hjørner med tag over - og evt. siddepladser i de to hjørner oppe ved Stiften.
                                En simpel løsning kunne være blot at sætte et "hus" med 4 vægge op og X antal etager. Der kunne der laves kontorer, træningscenter, måske en pub eller hvad man nu kunne finde ud af. Det giver ikke flere tilskuerpladser (nok nærmere modsat) men det lukker hjørnerne og kan løse andre udfordringer ..
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X