Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nyt Stadium/Udvidelse

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
    Selvfølgelig skal kommunen - ligesom med de øvrige klubber i kommunen - spendere lidt penge også på OB. OB har jo en ganske fin amatørafdeling, som også bruger banerne i Ådalen, og fordi der findes et A/S, er det jo ikke ensbetydende med, at det så skal gå ud over amatørklubben.
    Amatørdelen skal støttes, ja. Men hvordan kan det gøres uden også at give penge til a/s.
    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

    OB - engang var vi gode

    Comment


      Det er vel ved at støtte amatørklubben, som jeg vil mene står for anlægget, og får en lejeindtægt fra OS&E?

      Bedre faciliteter kommer begge parter til gode.

      Kommunen har haft en ordning, som jeg ikke kan huske i detaljer, men løst fortalt, er det noget med, at putter man selv 100kr i, så giver kommunen også 100kr, og/eller 100kr for hver arbejdstime.
      Jeg har kun perifært haft med det at gøre, da vi for spejderne i Højstrup, lavede loppemarked og tjente ca tre gange 70.000kr, som efterfølgende blev puttet i spejderhuset, og faglærte forældre lavede en stor del af den efterfølgende renovering.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

        Den gamle stenmelsbane ud mod
        O2 (Nede ved tennisbanerne) er jo væk nu, og området bart efter de er blevet gravet i et års tid eller to.
        Måske man kunne lave en kunststof dernede?t 
        Der er, så vidt jeg ved, ikke plads

        Comment


          Pes 😳

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
            Der er, så vidt jeg ved, ikke plads
            Heller ikke hvis man tager nogle af tennisbanerne med?.

            Comment


              Nu er jeg tidligere formand for Kildemosens Boldklub og jeg ved at det gamle baneområde mellem Bolbro Boblen og vores klubhus er de igang med at anlægge nogle baner. Om det er kunstgræs eller almindelige baner ved jeg desværre intet om.

              I forvejen har Kilderground en aftale i stand med OB om at deres U15 og U17 hold træner på vores bane tirsdag og torsdag, så om det er tiltænkt deres ungdomshold med de nye baner må guderne vide.
              http://www.kildemosen.dk - Odenses hyggeligste serieklub!

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Shots Se indlæg
                Nu er jeg tidligere formand for Kildemosens Boldklub og jeg ved at det gamle baneområde mellem Bolbro Boblen og vores klubhus er de igang med at anlægge nogle baner. Om det er kunstgræs eller almindelige baner ved jeg desværre intet om.

                I forvejen har Kilderground en aftale i stand med OB om at deres U15 og U17 hold træner på vores bane tirsdag og torsdag, så om det er tiltænkt deres ungdomshold med de nye baner må guderne vide.
                Det er vel en ok (nød-)løsning, hvis det er til OB.
                Gad vide hvor spredt en klub kan have sine aktiviteter uden det går ud over klubånden? Det spiller også ind, synes jeg.
                Måske skulle OB foretage en udflytning af amatørdelen og kun benytte Ådalen til prof.afdelingen. Det vil også frigive areal, der kan sælges til boliger. Hvis OB selv ejer arealet kan det give en del penge til udflytningen. Og hvis kommunen ejer det, må der kunne forhandles en klog løsning.
                Og selve klubhuset kan ombygges så det tilfredsstiller nutidens behov.
                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                OB - engang var vi gode

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                  Det er vel en ok (nød-)løsning, hvis det er til OB.
                  Gad vide hvor spredt en klub kan have sine aktiviteter uden det går ud over klubånden? Det spiller også ind, synes jeg.
                  Måske skulle OB foretage en udflytning af amatørdelen og kun benytte Ådalen til prof.afdelingen. Det vil også frigive areal, der kan sælges til boliger. Hvis OB selv ejer arealet kan det give en del penge til udflytningen. Og hvis kommunen ejer det, må der kunne forhandles en klog løsning.
                  Og selve klubhuset kan ombygges så det tilfredsstiller nutidens behov.
                  Mig bekendt er Ådalen "fredet", og i så fald kan man ikke "bare lige" det ene og det andet... det kan gøre det hele ganske bøvlet.
                  Mvh Kent

                  Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                  Comment


                    Korrekt 😉

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                      Heller ikke hvis man tager nogle af tennisbanerne med?.
                      jo jo, men....det er tennisklubben vist ikke så interesseret i

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                        jo jo, men....det er tennisklubben vist ikke så interesseret i

                        Jo jo... de rykker da bare ud og spiller på ringvejen, eller i Odense Å... alt må vige for fodbolden
                        Mvh Kent

                        Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                          jo jo, men....det er tennisklubben vist ikke så interesseret i
                          Nej, vi kommer nok bare ikke uden om at hele fodboldafdelingen i OB bør rykke væk fra Ådalen, så al fodboldaktivitet kan samles et sted. Der er simpelthen ikke plads nok i Ådalen og det med at sprede sig ud på baner rundt omkring i byen er jo ikke holdbart.

                          Comment


                            Har OB ikke Marienlyst med i øens hold samarbejdet ?
                            Når man har haft dialogen omkring leje af stadion så kunne det lugte at at man har været for grådig ift at lade Marienlyst leje stadion .

                            http://sport.tv2.dk/fodbold/2016-11-...p-til-broendby
                            Last edited by Magge; 01-12-2016, 14:53.
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              Har OB ikke Marienlyst med i øens hold samarbejdet ?
                              Når man har haft dialogen omkring leje af stadion så kunne det lugte at at man har været for grådig ift at lade Marienlyst leje stadion .

                              http://sport.tv2.dk/fodbold/2016-11-...p-til-broendby
                              Selve stadionlejen skal betales til kommunen. Det er mere brug af VIP-faciliteter, som OB skal have penge for.


                              Desuden skal Marienlyst vist selv afholde tildækning af Carlsberg-skilte og den slags, hvis de vil sælge Albani.
                              Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


                              Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
                                Selve stadionlejen skal betales til kommunen. Det er mere brug af VIP-faciliteter, som OB skal have penge for.


                                Desuden skal Marienlyst vist selv afholde tildækning af Carlsberg-skilte og den slags, hvis de vil sælge Albani.
                                OB har jo ret til 20 hjemmekampe uden det koster ekstra , hvis Marienlyst så skal betale det samme til kommunen som OB betaler , altså ca 101.000,- så kunne OB lade dem låne VIP'en for et beskedent beløb som tak for samarbejdet . Syntes sgu det er synd for deres fans at klubben er nød til at sælge deres hjemmebane fordel .
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X