Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nyt Stadium/Udvidelse

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Det lader til den store joke er at kalde Eww Park... som i, Ulækker Park...

    Som en skriver på bold.dk: lyder som noget en teenagepige siger, første gang farmand tvinger hende til at tømme afløbet for sit eget hår!
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      #32
      Lidt fra Davidsen om bla vores nye stadion navn

      http://www.tipsbladet.dk/blog/martin...-i-superligaen

      Comment


        #33
        Jeg brækker mig

        Comment


          #34
          Jeg er sgu heller ikke tosset med navnet..
          Men så længe at pengene kommer i hus og det ikke er opkaldt efter noget kønssygdomscreme tror jeg nok at jeg overlever

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Jeg er sgu heller ikke tosset med navnet..
            Men så længe at pengene kommer i hus og det ikke er opkaldt efter noget kønssygdomscreme tror jeg nok at jeg overlever
            Tja det hedder jo stadig Odense Stadion i folkemunde

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
              Tja det hedder jo stadig Odense Stadion i folkemunde
              Nemlig. Aldrig har det heddet andet end Odense Stadion fra min side af, eller min omgangskreds.

              Jeg kan da nævne et stadionnavn som er værre; Telia Parken.

              Comment


                #37
                For mig hedder det også Odense stadion. :)

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Jeg er sgu heller ikke tosset med navnet..
                  Men så længe at pengene kommer i hus og det ikke er opkaldt efter noget kønssygdomscreme tror jeg nok at jeg overlever
                  navnet er jo hvad det er....men det man fra OBs side skriver omkring det come on en gang bræk....sig det som det er; der kommer penge i kassen og så må vi leve med det navn. Men at prøve at sælge det som verdens bedste navn og at det passer åhhh så godt til OB - hold nu op - så dumme er vi sgu da ikke.
                  De eneste der bruger det er alligevel medierne - fordi de er nødt til at kalde dem det....

                  Comment


                    #39
                    Jeg er 100% med på 'Evil Park'; det er tilpas dystert og science fiction/fantasy-agtigt.
                    Først læste jeg det dog som en form for hashtag: EW2 (som i "EW too" = 'det er også ulækkert"), eller EWII (Second European War), hvilket var lidt ildevarslende.
                    Jeg mener, vi nu endelig har taget et afgørende skridt imod top-3 i ligaen: 'TeliaParken' er svært at komme op på siden af, men det er faktisk et hæderligt forsøg. Det er dog svært at slå landets førende navn i latterlig ligegyldighed, nemlig øko-flippernes afføringsmidel i Randers ('BioNutria') - du ved bare, du kommer til at sidde på toilettet længe og se på mange hørfrø i kummen, når du hører det navn.

                    Comment


                      #40
                      Ewii park?
                      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                        Ewii park?
                        Yep

                        Comment


                          #42
                          De manglende hjørner ER et problem - både for at holde på lyden og for at holde vinden ude. Og det er for mig at se både nu som da det blev bygget en fejl, der skal udbedres allerførst. Og det skal klubben kunne finde penge til. Men skal det være en mere forkromet udgave kan det tænkes at kommunen må ind i det. Principielt er der ikke råd til det med kommunekroner.
                          Det samme gælder et bedre anlæg/fasciliteter. Men her mener jeg det burde være muligt at sælge noget grund billigt. Hvad med f.eks. de eksisterende p-pladser ved OUH, der vel skal nedlægges til fordel for det såkaldte supersygehus.
                          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                          OB - engang var vi gode

                          Comment


                            #43
                            De må sgu kalde det hvad de vil , for mig er vores hjemmebane Odense Stadion og det vil jeg altid kalde det .

                            Ønsker stadig en ombygning så truende regnvejr og blæst ikke frister nogle folk til at blive hjemme samt vi kunne få en bedre lyd .
                            Vi ligger efterhånden langt nede på listen over gode stadion's i ligaen .
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                              De manglende hjørner ER et problem - både for at holde på lyden og for at holde vinden ude. Og det er for mig at se både nu som da det blev bygget en fejl, der skal udbedres allerførst. Og det skal klubben kunne finde penge til. Men skal det være en mere forkromet udgave kan det tænkes at kommunen må ind i det. Principielt er der ikke råd til det med kommunekroner.
                              Det samme gælder et bedre anlæg/fasciliteter. Men her mener jeg det burde være muligt at sælge noget grund billigt. Hvad med f.eks. de eksisterende p-pladser ved OUH, der vel skal nedlægges til fordel for det såkaldte supersygehus.
                              Det kan da aldrig blive OB (klubben) der skal betale for hjørnerne på et stadion de ikke ejer, det vil da være dumt.

                              Så skal kommunen ville sælge det først, gerne billigt, men det sker nok heller ikke.

                              Jeg er lidt ked af at kommunen ikke kan købe Ådalen for 3 milliarder og så sælge det når der er nye faciliteter på for en brøkdel af den første købspris.

                              Altså lave en Real Madrid - Madrid handel. Det kunne være cool.

                              Mindre end 3 milliarder kunne nok gøre det i DK.

                              Comment


                                #45
                                Er det ikke noget med at OB ejer hovedtribunen og kommunen resten af stadion. Og OB har vel også betalt varme i banen?

                                Comment

                                Working...
                                X