Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: Hobro - OB, 19/3 2016 kl 16.00

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    For os der ikke havde mulighed for at se kampen, er der så nogen der ved om kampen bliver genudsendt og hvornår? 😊

    Comment


      JBL og AK på ugens hold

      http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/rundens-hold-i-superligaen-22-spillerunde

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        JBL og AK på ugens hold

        http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/rundens-hold-i-superligaen-22-spillerunde
        Jeg er glad for JBL's genkomst, men det er godt nok hul i hovedet at udpege ham til rundens hold efter alle de fejlafleveringer.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
          Jeg er glad for JBL's genkomst, men det er godt nok hul i hovedet at udpege ham til rundens hold efter alle de fejlafleveringer.
          Nu har jeg ikke set alle andre kampe i ligaen, men jeg synes han var bedre i de to foregående kampe. Ikke sagt at han spillede dårligt mod Hobro.

          Comment


            Lækkert JBL er ved at komme igang igen. Sys han gjorde det rigtig fornuftigt før sin lange skade. Så dejligt han har fået kæmpet sig tilbage

            Comment


              Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
              Lækkert JBL er ved at komme igang igen. Sys han gjorde det rigtig fornuftigt før sin lange skade. Så dejligt han har fået kæmpet sig tilbage
              Ja, det er rigtigt godt - og det havde jeg ikke forventet. Jeg var overbevist at han er færdig i OB. Blame on me.
              Glæder mig at have fejled.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                Ja, det er rigtigt godt - og det havde jeg ikke forventet. Jeg var overbevist at han er færdig i OB. Blame on me.
                Glæder mig at have fejled.
                Havde også hørt af omveje at han selv følte sig færdig i OB.. Det gætter jeg dog på ser lidt anderledes ud nu

                Comment

                Working...
                X