Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: Hobro - OB, 19/3 2016 kl 16.00

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    4 kampe, 10 point, jeg er egentlig ikke rigtigt imponeret over spillet endnu. Dejlig start, og jeg kan sagtens se os blive bedre på mange punkter i foråret.
    helt enig. Men hvor er det lækkert at vi igen kan hente point uden at spille helt fantastisk

    Comment


      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
      Hvor er Hobro dog dårlige, og tak for det. 3 points og så forhåbentlig hurtigere spil næste gang.
      Ja, selv Ove P klarer ikke at redde dem. Tidligt at tage forskud på tingene, men jeg kan godt forestille mig at de rasler direkte ned igennem 1. division også.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
        Ja det er vel ikke siden Areks tid, at man har været så tryg ved vores keepere

        Og så har han kun stået 4 kampe for os. Det tog lige et kvarters tid for ham at finde sammen med resten af forsvaret, siden har det sq set godt ud.
        Jeg var nu også ret tryg ved Carroll - på banen i hvert fald. Men enig i at Grytebust er startet fint.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Dinesen84 Se indlæg
          Nu harNu Jacob B L spillet de sidste kampe. Har desværre ikke kunne se kampene. Men er han den venstre back vi har manglet siden Chris Sørensen stoppede? Og er der mulighed for at han bliver god?
          En Barrett uden de mange skader der har plaget ham, er jeg ret overbevist om kan blive den venstre back vi har manglet. Om han så kan holde sig fri for skader, er jo svært at spå om, han har godt nok været plaget, men udviklingspotentialet er der utvivlsomt, ellers var han ikke røget til Juventus som 16-årig.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
            Jeg var nu også ret tryg ved Carroll - på banen i hvert fald. Men enig i at Grytebust er startet fint.
            Jeg har vist lidt kludder i historikken, mente faktisk at Carroll var der før Arek ... men anyways, vi skal LAAANGT tilbage i tiden

            Comment


              Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
              Jeg har vist lidt kludder i historikken, mente faktisk at Carroll var der før Arek ... men anyways, vi skal LAAANGT tilbage i tiden
              Jeg har ikke trukket vejret så behersket, siden Mogens Therkildsen sprang rundt mellem stængerne.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                En Barrett uden de mange skader der har plaget ham, er jeg ret overbevist om kan blive den venstre back vi har manglet. Om han så kan holde sig fri for skader, er jo svært at spå om, han har godt nok været plaget, men udviklingspotentialet er der utvivlsomt, ellers var han ikke røget til Juventus som 16-årig.
                Og ellers kommer der jo en ny vb til sommer ... Men kunne han også spille centralt for det ville ikke genere mig ..
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  3 point! Baggrunden er dog billig. Hobro er det svageste superligahold i mands minde. Eksperimentet med Ari på højrekanten må endegyldigt dømmes ude. Naturligvis fristes man til at sige.

                  Comment


                    En fin 2. Halveg afgjorde sagerne imod en sikker nedrykker, som ikke kom frem til en skid.
                    Vi fik spillet ned på jorden og undgik så mange dueller i 2. Halveg og det gjorde at vores stærke offensiv lige pludselig kunne lyne, som de har været dygtige til hele sæsonen. Azer spiller igen stærkt inde på midtbanen sammen med mo. Barret synes jeg var pænt med fremme, men indlæggene sad ikke i skabet. Han ligner en ny vb, til gengæld fik vi set den ari vi kender. Fejlpasning på fejlpasning og generelt dårlige beslutninger. Forstår slet ikke han får 70 min. i dag. Ellers spiller alle solidt uden at folde sig ud. Det var en dag på kontoret, men ikke en kamp der vil blive talt meget om. Den var satme kedelig!

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Dinesen84 Se indlæg
                      Nu harNu Jacob B L spillet de sidste kampe. Har desværre ikke kunne se kampene. Men er han den venstre back vi har manglet siden Chris Sørensen stoppede? Og er der mulighed for at han bliver god?
                      Han går fint med i spillet, men har en del fejlafleveringer i dag.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                        Jeg har ikke trukket vejret så behersket, siden Mogens Therkildsen sprang rundt mellem stængerne.
                        Lars Høgh?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
                          Ja det er vel ikke siden Areks tid, at man har været så tryg ved vores keepere

                          Og så har han kun stået 4 kampe for os. Det tog lige et kvarters tid for ham at finde sammen med resten af forsvaret, siden har det sq set godt ud.
                          Han er stadig ikke dygtig nok til at sparke bolden i spil, når han skal sparke langt. For mange ud over sidelinjen eller til en modstander. Landsholdsmålmanden og hans far havde samme skavank, men Grytes er dårligere. Godt han ofte kaster den ud til en af de nærmeste nu. Men en dag skal han altså kunne det andet.
                          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                          OB - engang var vi gode

                          Comment


                            Hold da nu op hvor negativiteten står forrest her på debatforum.Vi vinder �������� vi har fået 10 point i 4 kampe ����Vi har fået en målmand der kan gribe bolde og som udstråler ro���������� men det er selvfølgelig et godt nok������ Jeg kan også huske et par fejl fra Høghen igennem hans lange karriere. Giv nu Steen Grytebuste en chance og glæd her for fanden over sejren, vi holder nullet, og vi stabilisere os i midten. Nu er det lige pludselig ikke godt nok at vinde 3 kampe i streg.
                            God lørdag aften trods alt������

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
                              Hold da nu op hvor negativiteten står forrest her på debatforum.Vi vinder �������� vi har fået 10 point i 4 kampe ����Vi har fået en målmand der kan gribe bolde og som udstråler ro���������� men det er selvfølgelig et godt nok������ Jeg kan også huske et par fejl fra Høghen igennem hans lange karriere. Giv nu Steen Grytebuste en chance og glæd her for fanden over sejren, vi holder nullet, og vi stabilisere os i midten. Nu er det lige pludselig ikke godt nok at vinde 3 kampe i streg.
                              God lørdag aften trods alt������
                              Det jo ligefør der er lidt nationen over vores forum 😄

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
                                Hold da nu op hvor negativiteten står forrest her på debatforum.Vi vinder �������� vi har fået 10 point i 4 kampe ����Vi har fået en målmand der kan gribe bolde og som udstråler ro���������� men det er selvfølgelig et godt nok������ Jeg kan også huske et par fejl fra Høghen igennem hans lange karriere. Giv nu Steen Grytebuste en chance og glæd her for fanden over sejren, vi holder nullet, og vi stabilisere os i midten. Nu er det lige pludselig ikke godt nok at vinde 3 kampe i streg.
                                God lørdag aften trods alt������
                                ikke at jeg skal være/er negativ men under LO vandt vi også i lang tid men det betød jo ikke at der ikke var noget galt .... Ikke at problemerne er de samme men spillet lader noget tilbage at ønske ... Og det er noget med den generelle kvalitet ... Vi bliver testet på det i april ...
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X