Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: Hobro - OB, 19/3 2016 kl 16.00

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
    Han er stadig ikke dygtig nok til at sparke bolden i spil, når han skal sparke langt. For mange ud over sidelinjen eller til en modstander. Landsholdsmålmanden og hans far havde samme skavank, men Grytes er dårligere. Godt han ofte kaster den ud til en af de nærmeste nu. Men en dag skal han altså kunne det andet.
    Selvfølgelig er han ingen Manuel Neuer, David de Gea eller bare noget der ligner. Så var han næppe havnet i Ådalen. Men mindre kan også gøre det, og jeg har personligt ikke været så tryg ved en OB-målmand i snart adskillige sæsoner. Jeg troede på Koval da han kom, men for min skyld kan vi god sende ham videre nu.

    Comment


      http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...ebogen/6003581
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
        Selvfølgelig er han ingen Manuel Neuer, David de Gea eller bare noget der ligner. Så var han næppe havnet i Ådalen. Men mindre kan også gøre det, og jeg har personligt ikke været så tryg ved en OB-målmand i snart adskillige sæsoner. Jeg troede på Koval da han kom, men for min skyld kan vi god sende ham videre nu.
        koval giver sig selv - han er færdig til sommer og der er falkes vel klar igen og kan tage kampen op med grytebust.

        Jeg er også rimeligt tryg ved Grytebust - men syntes nu det er meget tidligt at fælde den endelige dom - sådan rigtigt testet er han vel ikke blevet endnu

        Comment


          Der er altid plads til forbedringer, og det er fair nok ikke altid bare at være tilfreds, men jeg synes bare at det negative fylde meget og set i relation til sidste uges kamp. Selvfølgelig bliver vi testet mod Bundby, Randers , sønderjyskE etc. Lad os nu glæde os over mere stabilitet og 3 sejre i træk.
          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
          ikke at jeg skal være/er negativ men under LO vandt vi også i lang tid men det betød jo ikke at der ikke var noget galt .... Ikke at problemerne er de samme men spillet lader noget tilbage at ønske ... Og det er noget med den generelle kvalitet ... Vi bliver testet på det i april ...
          Z

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
            Hold da nu op hvor negativiteten står forrest her på debatforum.Vi vinder �������� vi har fået 10 point i 4 kampe ����Vi har fået en målmand der kan gribe bolde og som udstråler ro���������� men det er selvfølgelig et godt nok������ Jeg kan også huske et par fejl fra Høghen igennem hans lange karriere. Giv nu Steen Grytebuste en chance og glæd her for fanden over sejren, vi holder nullet, og vi stabilisere os i midten. Nu er det lige pludselig ikke godt nok at vinde 3 kampe i streg.
            God lørdag aften trods alt������
            handler det ikke om at sætte sig nye mål - og hele tiden ville rykke sig yderligere? Og aldrig stille sig tilfreds? Og hvorfor skulle man ikke kunne glæde sig over sejren - og det pointmæssige flotte forår vi har haft - samtidig med man godt kan se områder hvor vi kan forbedre os?

            Altså ubesejret i foråret - 10 point i 4 kampe, og 3 sejre i streg - man kan sgu da ikke være andet end glad.
            - men kigger man på spillet så er der jo en hel del der kan blive bedre.

            Comment


              Spillet mangler måske en del, men vi står bedre defensivt, lukker ikke så mange mål ind som før. Vi virker langt bedre organiseret. Sejre giver selvtillid så det god spil skal nok komme.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
                Spillet mangler måske en del, men vi står bedre defensivt, lukker ikke så mange mål ind som før. Vi virker langt bedre organiseret. Sejre giver selvtillid så det god spil skal nok komme.
                jamen helt enig - det ser langt bedre ud, virker også til der er stor fokus på at være ordenligt organiseret. Og rigtigt lækkert der bliver lukket færre mål ind - og endnu en kamp med et clean sheet - det betyder helt sikkert noget.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                  Smuk bold fra Fester og selvfølgelig scorer AK. Alle jer der vrængede ved udsigten til at han skulle spille i stedet for Zohore... Jokes on you.
                  Jeg lægger mig fladt ned. AK har overrasket mig meget positivt og han er forårets spiller.

                  Det er dog blevet mere tydeligt at vores spil fra midten til angreb er ret fantasiløst.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                    jamen helt enig - det ser langt bedre ud, virker også til der er stor fokus på at være ordenligt organiseret. Og rigtigt lækkert der bliver lukket færre mål ind - og endnu en kamp med et clean sheet - det betyder helt sikkert noget.
                    Det er virkelig noget man må have arbejdet meget med, for vi bliver næsten aldrig fanget på omstillinger, og på dødboldende lukker vi heller ikke noget ind indtil videre. Når vores offensivfolk så stadig er pivgiftige, så er vi jo godt stillet. Nu er jeg spændt på hvordan vi kommer ud på den anden side af landsholdspausen. Modstanderne bliver lidt stærkere end FCN og Hobro, så vi skal holde den gode organisation og så skal vi have lidt mere tempo i spillet, for vi kommer ikke til så vanvittigt mange chancer, til gengæld er vi ret effektive

                    Comment


                      Jeg tror at det har betydet vanvittigt meget for forsvaret, at midtbanen er steppet up og er blevet bedre og bedre henover sæsonen. Jeg tror at det har været en vigtig faktor for at de ikke er blevet udstillet så meget som de plejer. Det er så bare blevet yderligere perfektioneret i vinterpausen.

                      Comment


                        http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...maal-mod-hobro

                        Ikke supersikkert af AK men godt kaldt og god, hård og præcis assist af Festersen og sjældent køligt af Falk ..
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af adahlk Se indlæg
                          Jeg tror at det har betydet vanvittigt meget for forsvaret, at midtbanen er steppet up og er blevet bedre og bedre henover sæsonen. Jeg tror at det har været en vigtig faktor for at de ikke er blevet udstillet så meget som de plejer. Det er så bare blevet yderligere perfektioneret i vinterpausen.
                          Jeg tilskriver fraværet af tumoren Emil Larsen, al æren.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                            http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...maal-mod-hobro

                            Ikke supersikkert af AK men godt kaldt og god, hård og præcis assist af Festersen og sjældent køligt af Falk ..
                            Synes deres keeper der lidt tung ud ved begge scoringer. Var overrasket over AK's scoring sneg sig ind da jeg så den live. Den rammer han sgu ikke ret godt. Gryte havde fået en skider herfra, hvis han havde ladet sådan en afslutning passere

                            Comment


                              Jeg synes det var en fin kamp. Vi holder Hobro helt fra chancer andet end 2-3 tilfældige langskud, og vi får selv skabt en del chancer. Defensiven var solid og holdt clean sheet, og vi skabte det vi skulle fremadrettet for at kunne vinde kampen, uden at spille os ud eller behøve mere end 3. gear. En dag på kontoret.

                              Jeg er - og var - godt underholdt og fint tilfreds.

                              Comment


                                Det er dejligt nemt at sige efter en sejr i går, men det er altså lidt fedt at AK ikke falder efter hans raid ind i feltet hvor Jessen stikker benet ud, for at trække det næsten uundgåelige straffespark i situationen.

                                http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyhed...-chancen-vaek/
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X