Det er dejligt nemt at sige efter en sejr i går, men det er altså lidt fedt at AK ikke falder efter hans raid ind i feltet hvor Jessen stikker benet ud, for at trække det næsten uundgåelige straffespark i situationen.
Jeg synes det var en fin kamp. Vi holder Hobro helt fra chancer andet end 2-3 tilfældige langskud, og vi får selv skabt en del chancer. Defensiven var solid og holdt clean sheet, og vi skabte det vi skulle fremadrettet for at kunne vinde kampen, uden at spille os ud eller behøve mere end 3. gear. En dag på kontoret.
Jeg er - og var - godt underholdt og fint tilfreds.
Ikke supersikkert af AK men godt kaldt og god, hård og præcis assist af Festersen og sjældent køligt af Falk ..
Synes deres keeper der lidt tung ud ved begge scoringer. Var overrasket over AK's scoring sneg sig ind da jeg så den live. Den rammer han sgu ikke ret godt. Gryte havde fået en skider herfra, hvis han havde ladet sådan en afslutning passere
Jeg tror at det har betydet vanvittigt meget for forsvaret, at midtbanen er steppet up og er blevet bedre og bedre henover sæsonen. Jeg tror at det har været en vigtig faktor for at de ikke er blevet udstillet så meget som de plejer. Det er så bare blevet yderligere perfektioneret i vinterpausen.
Jeg tilskriver fraværet af tumoren Emil Larsen, al æren.
Jeg tror at det har betydet vanvittigt meget for forsvaret, at midtbanen er steppet up og er blevet bedre og bedre henover sæsonen. Jeg tror at det har været en vigtig faktor for at de ikke er blevet udstillet så meget som de plejer. Det er så bare blevet yderligere perfektioneret i vinterpausen.
jamen helt enig - det ser langt bedre ud, virker også til der er stor fokus på at være ordenligt organiseret. Og rigtigt lækkert der bliver lukket færre mål ind - og endnu en kamp med et clean sheet - det betyder helt sikkert noget.
Det er virkelig noget man må have arbejdet meget med, for vi bliver næsten aldrig fanget på omstillinger, og på dødboldende lukker vi heller ikke noget ind indtil videre. Når vores offensivfolk så stadig er pivgiftige, så er vi jo godt stillet. Nu er jeg spændt på hvordan vi kommer ud på den anden side af landsholdspausen. Modstanderne bliver lidt stærkere end FCN og Hobro, så vi skal holde den gode organisation og så skal vi have lidt mere tempo i spillet, for vi kommer ikke til så vanvittigt mange chancer, til gengæld er vi ret effektive
Leave a comment: