Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: Hobro - OB, 19/3 2016 kl 16.00

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Ja, det er rigtigt godt - og det havde jeg ikke forventet. Jeg var overbevist at han er færdig i OB. Blame on me.
    Glæder mig at have fejled.
    Havde også hørt af omveje at han selv følte sig færdig i OB.. Det gætter jeg dog på ser lidt anderledes ud nu

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
    Lækkert JBL er ved at komme igang igen. Sys han gjorde det rigtig fornuftigt før sin lange skade. Så dejligt han har fået kæmpet sig tilbage
    Ja, det er rigtigt godt - og det havde jeg ikke forventet. Jeg var overbevist at han er færdig i OB. Blame on me.
    Glæder mig at have fejled.

Leave a comment:

• sjn
    replied
    Lækkert JBL er ved at komme igang igen. Sys han gjorde det rigtig fornuftigt før sin lange skade. Så dejligt han har fået kæmpet sig tilbage

Leave a comment:

• Kogtbaby88
    replied
    Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
    Jeg er glad for JBL's genkomst, men det er godt nok hul i hovedet at udpege ham til rundens hold efter alle de fejlafleveringer.
    Nu har jeg ikke set alle andre kampe i ligaen, men jeg synes han var bedre i de to foregående kampe. Ikke sagt at han spillede dårligt mod Hobro.

Leave a comment:

• B(ob)
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    JBL og AK på ugens hold

http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/rundens-hold-i-superligaen-22-spillerunde
    Jeg er glad for JBL's genkomst, men det er godt nok hul i hovedet at udpege ham til rundens hold efter alle de fejlafleveringer.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    JBL og AK på ugens hold

http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/rundens-hold-i-superligaen-22-spillerunde

Leave a comment:

• jhandersen
    replied
    For os der ikke havde mulighed for at se kampen, er der så nogen der ved om kampen bliver genudsendt og hvornår? 😊

Leave a comment:

• manner
    replied
    Det er dejligt nemt at sige efter en sejr i går, men det er altså lidt fedt at AK ikke falder efter hans raid ind i feltet hvor Jessen stikker benet ud, for at trække det næsten uundgåelige straffespark i situationen.

http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyhed...-chancen-vaek/

Leave a comment:

• anglicantian
    replied
    Jeg synes det var en fin kamp. Vi holder Hobro helt fra chancer andet end 2-3 tilfældige langskud, og vi får selv skabt en del chancer. Defensiven var solid og holdt clean sheet, og vi skabte det vi skulle fremadrettet for at kunne vinde kampen, uden at spille os ud eller behøve mere end 3. gear. En dag på kontoret.

Jeg er - og var - godt underholdt og fint tilfreds.

Leave a comment:

• hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...maal-mod-hobro

Ikke supersikkert af AK men godt kaldt og god, hård og præcis assist af Festersen og sjældent køligt af Falk ..
    Synes deres keeper der lidt tung ud ved begge scoringer. Var overrasket over AK's scoring sneg sig ind da jeg så den live. Den rammer han sgu ikke ret godt. Gryte havde fået en skider herfra, hvis han havde ladet sådan en afslutning passere

Leave a comment:

• Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af adahlk Se indlæg
    Jeg tror at det har betydet vanvittigt meget for forsvaret, at midtbanen er steppet up og er blevet bedre og bedre henover sæsonen. Jeg tror at det har været en vigtig faktor for at de ikke er blevet udstillet så meget som de plejer. Det er så bare blevet yderligere perfektioneret i vinterpausen.
    Jeg tilskriver fraværet af tumoren Emil Larsen, al æren.

Leave a comment:

• Plum
    replied
    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...maal-mod-hobro

Ikke supersikkert af AK men godt kaldt og god, hård og præcis assist af Festersen og sjældent køligt af Falk ..

Leave a comment:

• adahlk
    replied
    Jeg tror at det har betydet vanvittigt meget for forsvaret, at midtbanen er steppet up og er blevet bedre og bedre henover sæsonen. Jeg tror at det har været en vigtig faktor for at de ikke er blevet udstillet så meget som de plejer. Det er så bare blevet yderligere perfektioneret i vinterpausen.

Leave a comment:

• hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    jamen helt enig - det ser langt bedre ud, virker også til der er stor fokus på at være ordenligt organiseret. Og rigtigt lækkert der bliver lukket færre mål ind - og endnu en kamp med et clean sheet - det betyder helt sikkert noget.
    Det er virkelig noget man må have arbejdet meget med, for vi bliver næsten aldrig fanget på omstillinger, og på dødboldende lukker vi heller ikke noget ind indtil videre. Når vores offensivfolk så stadig er pivgiftige, så er vi jo godt stillet. Nu er jeg spændt på hvordan vi kommer ud på den anden side af landsholdspausen. Modstanderne bliver lidt stærkere end FCN og Hobro, så vi skal holde den gode organisation og så skal vi have lidt mere tempo i spillet, for vi kommer ikke til så vanvittigt mange chancer, til gengæld er vi ret effektive

Leave a comment:

• René
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Smuk bold fra Fester og selvfølgelig scorer AK. Alle jer der vrængede ved udsigten til at han skulle spille i stedet for Zohore... Jokes on you.
    Jeg lægger mig fladt ned. AK har overrasket mig meget positivt og han er forårets spiller.

Det er dog blevet mere tydeligt at vores spil fra midten til angreb er ret fantasiløst.

Leave a comment:

Working...
X