Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd: Hobro - OB, 19/3 2016 kl 16.00
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlægHold da op, havde helt glemt at få tændt for TV´et, og hvad sker der så, lige når man får tændt er første scene den langsomme gengivelse af AK´s scoring...
Gennemlæsning af tråden tyder på at jeg ikke gik glip af det helt store i 1. halvleg.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlægHold da op, havde helt glemt at få tændt for TV´et, og hvad sker der så, lige når man får tændt er første scene den langsomme gengivelse af AK´s scoring...
Gennemlæsning af tråden tyder på at jeg ikke gik glip af det helt store i 1. halvleg.
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæghvorfor dog det? syntes AK gør det rigtigt fint - men havde da hellere end gerne beholdt zohore - havde givet os flere muligheder oppe foran - og en smule konkurrence.
Men ja, jeg ville da åbenlyst også gerne have bredden.
Comment
-
Gennemlæsning af tråden tyder på at jeg ikke gik glip af det helt store i 1. halvleg."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg"SAURONS øje""Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
Comment