Hold da op, havde helt glemt at få tændt for TV´et, og hvad sker der så, lige når man får tændt er første scene den langsomme gengivelse af AK´s scoring...
Gennemlæsning af tråden tyder på at jeg ikke gik glip af det helt store i 1. halvleg.
Hold da op, havde helt glemt at få tændt for TV´et, og hvad sker der så, lige når man får tændt er første scene den langsomme gengivelse af AK´s scoring...
Gennemlæsning af tråden tyder på at jeg ikke gik glip af det helt store i 1. halvleg.
det er du heller ikke - sluk lige og tænd igen et par gange - så vi kan få lukket den kamp
Ørkenvandring med meget få vandhuller.
MvT
Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
hvorfor dog det? syntes AK gør det rigtigt fint - men havde da hellere end gerne beholdt zohore - havde givet os flere muligheder oppe foran - og en smule konkurrence.
Der var mange der mente, at Zohore var bedre, og at AK nærmest diskvalificerede sig selv i efteråret, på trods af, at det blev ødelagt af skader. Vores angreb er så meget mere dynamisk og udfordrende med ham og Festersen, og de laver altså mål selv når vi spiller som en pose nødder. Zohore var i høj grad afhængig af at blive serviceret og havde klare mangler.
Men ja, jeg ville da åbenlyst også gerne have bredden.
Hehe. Måske din fernbetjenning tænder også AK. Prøv det igen! ;-)
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment