Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jonas Borring

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    Hans kontrakt skulle have været ophævet mens transfervinduer stadig var åbent....så inden 1 februar. Derfor kigger de mod Norge og Sverige da vinduet stadig er åbent der
    Han må da gerne spille som amatør fra nu af? Så er det maks tre måneder uden løn (og mon ikke han er kompenseret med løn indtil sommer?)

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af ilder69 Se indlæg
      Han må da gerne spille som amatør fra nu af? Så er det maks tre måneder uden løn (og mon ikke han er kompenseret med løn indtil sommer?)
      Ikke steder hvor transfervinduet er lukket, såsom DK.

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
        Ikke steder hvor transfervinduet er lukket, såsom DK.
        Er du sikker?
        Mindes en vis Haribo-mand (Jochumsen) - han kom da til OB som amatør efter Køges(?) konkurs sådan lidt midt inde i sæsonen?
        Mvh Kent

        Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

        Comment


          #94
          Han må ikke spille som amatør.

          Der er undtagelser i transferreglerne for spillere, der er fanget i en konkurs (som FCVs spillere, og Jochumsen i sin tid), og spillere, hvor klubben misligholder kontrakten (f.eks. ved ikke at betale løn). De er fri til at spille for en ny klub uden for transfervinduet.

          Man kan jo regne ud, at hvis man bare kunne kalde sig amatør i en klub i tre måneder, for derefter at skrive kontrakt, så ville det blive brugt i stor stil af klubber, der ville af med spillere, og spillere der ville skifte uden for transfervinduer.

          Edit: Reglerne siger:
          " § 16.2 En spiller, der har været kontraktspiller, og som overgår til amatørstatus, opnår ved et klubskifte fra en udenlandsk eller dansk klub spilleberettigelse i turneringen for den nye klub fra starten af den turneringshalvdel, som følger nærmest efter den turneringshalvdel, hvori spilleren senest har spillet turnerings- eller pokalkampe som kontraktspiller, forudsat at DBUs amatørbestemmelser og de øvrige betingelser er opfyldt."

          Med andre ord: Han kan først spille i næste halvsæson.
          Last edited by Onkel Riffel; 23-03-2016, 19:28.
          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
          Kluden Krew - O'ense Internationals

          Comment


            #95
            Ja, det er rigtigt...undtagelsen var ved konkurs
            Mvh Kent

            Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

            Comment


              #96
              Jeg er helt klart en af dem der gerne ser Jonas Borring tilbage i OB, nu hvor vi mister Falk. Men om han kan se sig selv i OB tilbage i OB (hans ex-kone er vel fra Odense?) - ved jeg ikke. Der er sikkert også for mange følelser i spil, at han hellere vil til udlandet (som hans agent også udtaler).

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af Gummi Se indlæg
                Jeg er helt klart en af dem der gerne ser Jonas Borring tilbage i OB, nu hvor vi mister Falk. Men om han kan se sig selv i OB tilbage i OB (hans ex-kone er vel fra Odense?) - ved jeg ikke. Der er sikkert også for mange følelser i spil, at han hellere vil til udlandet (som hans agent også udtaler).
                som jeg harforstået udlandsønsket er det grundet omstændighederne i at han ikke kan/må spille for andre danske klubber i denne sæson. Jeg mener også at have læst at det kun skulle være indtil den nye sæson starter at han er i eksil i Norge eller Sverige
                Believe OB

                œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  #98
                  http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...r-forklaringen

                  MvT
                  Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                  Comment


                    #99
                    Ahh, okay. Tak for svaret. Det giver jo mening.

                    Men hvordan har I andre det med ham? - Mener I han kan gøre OB stærkere?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Gummi Se indlæg
                      Ahh, okay. Tak for svaret. Det giver jo mening.

                      Men hvordan har I andre det med ham? - Mener I han kan gøre OB stærkere?
                      Han er en dygtig spiller med en del erfaring der vil forstærke de fleste liga mandskaber. Men det det hele handler om i sidste ende er vel om han passer ind i den måde Kent vil spille på - det kan jeg godt have mine tvivl om.

                      Comment


                        For lige at få det slået fast med 7" søm, for dem som jeg selv der ikke lige har fået alt med.
                        Må f.eks. Vi lave en forhåndsaftale med Jonas. Og han så bare træner med resten af sæsonen? Og må han i givet fald spille for reserverne?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
                          For lige at få det slået fast med 7" søm, for dem som jeg selv der ikke lige har fået alt med.
                          Må f.eks. Vi lave en forhåndsaftale med Jonas. Og han så bare træner med resten af sæsonen? Og må han i givet fald spille for reserverne?
                          Må vi lave en aftale, der gælder fra 1/7? JA
                          Må han træne med? JA
                          Må han spille for reserverne? JA, det har Schoop og Matti f.eks. gjort flere gange uden at være på kontrakt.

                          Han må bare ikke spille turnering, hvor der er points på spil.

                          Må vi tegne kontrakt og have ham på løn nu, bare han ikke spiller turneringskampe? Her er jeg mere i tvivl, men man kan også spørge, hvad OB skulle bruge det til, selv hvis man må.

                          Gider Borring spille reservehold i DK resten af foråret, hvis han kan få kampe og løn et andet sted? Næppe.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                            Må vi lave en aftale, der gælder fra 1/7? JA
                            Må han træne med? JA
                            Må han spille for reserverne? JA, det har Schoop og Matti f.eks. gjort flere gange uden at være på kontrakt.

                            Han må bare ikke spille turnering, hvor der er points på spil.

                            Må vi tegne kontrakt og have ham på løn nu, bare han ikke spiller turneringskampe? Her er jeg mere i tvivl, men man kan også spørge, hvad OB skulle bruge det til, selv hvis man må.

                            Gider Borring spille reservehold i DK resten af foråret, hvis han kan få kampe og løn et andet sted? Næppe.
                            Du har nok ret, men umiddelbart vil jeg ikke afskrive den mulighed bare sådan lige. Måske er det ikke så ringe endda at holde formen ved lige et sted, hvor han ved han har en fremtid og kan gå lidt under mediernes radar. Måske det er meget godt med en puster og så for alvor give den gas fra sommer og fremefter. Hvis en klub i DK kan tilbyde den bedste pakke af økonomi og privatliv for Borring ift. et næstbedst valg i en eks. svensk midterklub, vil det så gøre så meget at vente de par måneder, for at få det man helst vil have?

                            MvT
                            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                              Må vi lave en aftale, der gælder fra 1/7? JA
                              Må han træne med? JA
                              Må han spille for reserverne? JA, det har Schoop og Matti f.eks. gjort flere gange uden at være på kontrakt.

                              Han må bare ikke spille turnering, hvor der er points på spil.

                              Må vi tegne kontrakt og have ham på løn nu, bare han ikke spiller turneringskampe? Her er jeg mere i tvivl, men man kan også spørge, hvad OB skulle bruge det til, selv hvis man må.

                              Gider Borring spille reservehold i DK resten af foråret, hvis han kan få kampe og løn et andet sted? Næppe.
                              kan jo være det der skal til hvis man vil sikrer sig at han kommer til OB ... Løn i april, maj og juni ... Måske ikke engang fuld løn .... Der er vel også noget kompensation fra Randers ...
                              sidste er runde er d. 29/5 så der spilles ikke engang to måneder endnu .... Kan han vel godt overleve og så træne med og få hovedet klart efter alt der er sket ...
                              Last edited by Plum; 31-03-2016, 17:07.
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                                Du har nok ret, men umiddelbart vil jeg ikke afskrive den mulighed bare sådan lige. Måske er det ikke så ringe endda at holde formen ved lige et sted, hvor han ved han har en fremtid og kan gå lidt under mediernes radar. Måske det er meget godt med en puster og så for alvor give den gas fra sommer og fremefter. Hvis en klub i DK kan tilbyde den bedste pakke af økonomi og privatliv for Borring ift. et næstbedst valg i en eks. svensk midterklub, vil det så gøre så meget at vente de par måneder, for at få det man helst vil have?

                                MvT
                                Sammenlagt (med sommerpausen) og den periode, der allerede er gået, bliver det bare mange måneder uden rigtig kamp.
                                Derudover vil jeg da mene, at han får mere ro og går mere under radaren, hvis han skifter til udlandet, hvor historien ikke har fyldt, og hvor han slipper for at skulle møde Randers (og især Keller, hvis han spiller).

                                Desuden en synes jeg også, at det er tvivlsomt, hvor godt han ville passe ind hos os

                                Comment

                                Working...
                                X