Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jonas Borring

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Det er heeeelt væk fra vinduet, at en anfører i en klub knalder sin holdkammerats ekskone, som han i øvrigt stadig bor sammen med.

    Der er bare nogle uskrevne regler dér, som ikke har en skid med jura at gøre. Som anfører så holder du snitterne fra din holdkammerats ekskærester/koner, på samme måde som man holder snitterne fra sine venners ekskærester/koner, med mindre man lige har loddet stemningen først og fået et ok.

    Det kan, som så meget andet, ikke sammenlignes med en almindelig arbejdsplads.
    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
    Kluden Krew - O'ense Internationals

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
      Hvem skal "give grønt lys"? Borring? Skal han give eks-konen grønt lys til at finde en ny kæreste? Og skal han godkende den nye kæreste, inden hun boller ham?

      Giver ingen mening imo. Det er voksne, myndige personer vi taler om, de kan gøre som de har lyst til så længe de ikke overtræder nogen regler. Det kan da godt være at Keller ikke får topkarakterer for det kunstneriske indtryk i affæren her, men mere er der heller ikke i det.
      alm. moralkodeks bør selvf. "stoppe" Keller og trunten. "Grønt lys" er selvf, et metafor for at Borring skal være afklaret med det skete. Det ungdommelige begreb "Bro'es before hoes" kan sagten bruges her
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
        Det er heeeelt væk fra vinduet, at en anfører i en klub knalder sin holdkammerats ekskone, som han i øvrigt stadig bor sammen med.

        Der er bare nogle uskrevne regler dér, som ikke har en skid med jura at gøre. Som anfører så holder du snitterne fra din holdkammerats ekskærester/koner, på samme måde som man holder snitterne fra sine venners ekskærester/koner, med mindre man lige har loddet stemningen først og fået et ok.

        Det kan, som så meget andet, ikke sammenlignes med en almindelig arbejdsplads.
        +1

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
          Det er heeeelt væk fra vinduet, at en anfører i en klub knalder sin holdkammerats ekskone, som han i øvrigt stadig bor sammen med.

          Der er bare nogle uskrevne regler dér, som ikke har en skid med jura at gøre. Som anfører så holder du snitterne fra din holdkammerats ekskærester/koner, på samme måde som man holder snitterne fra sine venners ekskærester/koner, med mindre man lige har loddet stemningen først og fået et ok.

          Det kan, som så meget andet, ikke sammenlignes med en almindelig arbejdsplads.
          Jeg har ikke fulgt med i den historie...bor de stadig sammen. Hvis ja, så har Keller da jokket så meget i det at RFC bør statuere et eksempel og evt. degradere ham til u-holdene indtil enten han eller Borring er væk fra klubben
          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
            Hvis de er separerede er der ikke noget at komme efter, heller ikke selvom de stadig bor under samme tag (man kan godt være separeret og bo under samme tag, det ved jeg af personlig erfaring). Det er måske en lidt anden situation, hvis de ikke er separerede, men i så fald er det allerhøjst et moralsk problem, hvilket der ikke rigtigt kan lovgives om.
            Okay, så Borring skal bare acceptere, at kvinden, som har givet ham to børn, og som stadig bor i hans hus (hvem tror I selv har tjent pengene), begynder at bolle med sin anfører og holdkammerat i Randers FC? Jeg kunne til dels forstå det, hvis det var Jonas, som havde bedt om at blive skilt, men den gode fyr er sgu da sønderknust over at være blevet forladt i forvejen! Skal han bare ligge sig på sofaen og lytte til, at Keller og Kira ligger og boller inde i hans eget soveværelse eller hvad? Og bagefter skal han tjene sin anfører på banen, når han ved, at han natten før stak sin stive kæp op i Kiras hede elskovsgrotte, der har sendt hans to elskede børn til verden?

            Du har sgu ikke meget forståelse for situationen.
            OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              alm. moralkodeks bør selvf. "stoppe" Keller og trunten. "Grønt lys" er selvf, et metafor for at Borring skal være afklaret med det skete. Det ungdommelige begreb "Bro'es before hoes" kan sagten bruges her
              Præcis

              Comment


                #52
                Keller er en kæmpe nar!
                http://sport.tv2.dk/fodbold/2016-03-...borrings-orlov

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
                  Konklusion - det kan ikke være talegaver den gode Kira går efter.

                  MvT
                  Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                    Det er heeeelt væk fra vinduet, at en anfører i en klub knalder sin holdkammerats ekskone, som han i øvrigt stadig bor sammen med.

                    Der er bare nogle uskrevne regler dér, som ikke har en skid med jura at gøre. Som anfører så holder du snitterne fra din holdkammerats ekskærester/koner, på samme måde som man holder snitterne fra sine venners ekskærester/koner, med mindre man lige har loddet stemningen først og fået et ok.

                    Det kan, som så meget andet, ikke sammenlignes med en almindelig arbejdsplads.
                    Puuha, den har jeg selv prøvet at være offer for den der... En venskab der gik tilbage til da vi lå i barnevognen...

                    Havde min "ven" ikke stået 2 uger inden, og bedt mig om ikke at være sammen med en anden navngiven pige i slænget, fordi han også var vild med hende og ikke synes en pige skulle komme på tværs, jamen så havde jeg også kunne håndtere udviklingen da han hapsede min kærlighed i stedet, og vi havde stadig været venner den dag i dag... men man finder som regel ud af man OGSÅ er blevet fyldt med lort, og sådan en samlet pakke af råddenskab kan man sgu ikke "arbejde" sammen med...
                    (For en god ordens skyld, så ved jeg ikke om Keller har kørt et skuespil ved siden af, jeg mener bare at HVIS det er tilfældet, så forstår jeg godt at Borring har lukket totalt af for ham)
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
                      Prøv at lade siden køre når interviewet er slut, så skifter den over til et med Colin Todd... det er en noget anden alvor der kommer over det der...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                        Prøv at lade siden køre når interviewet er slut, så skifter den over til et med Colin Todd... det er en noget anden alvor der kommer over det der...
                        Ja, det må man sige! I hans aktive tid, havde noget sådan kone-hapseri givet MASSIVE problemer!!
                        Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          Jeg har ikke fulgt med i den historie...bor de stadig sammen. Hvis ja, så har Keller da jokket så meget i det at RFC bør statuere et eksempel og evt. degradere ham til u-holdene indtil enten han eller Borring er væk fra klubben
                          Jeg er sgu ikke helt enig i at en arbejdsgiver skal blande sig i de ansattes privatliv - og da slet ikke agere moralens vogter!
                          Personligt synes jeg, hvad Keller har gjort, er dybt usympatisk, men en arbejdsplads skal vel ikke gøre sig til herre over, hvad man laver i sin fritid, så længe det ikke er på kanten af loven? I mine øjne skal ledere og chefer sørge for, at medarbejdere kan finde ud af at arbejde sammen - nix weiter. Ved at pille anførerbindet af Keller, har de allerede taget et moralsk valg - et valg, der i mine øjne er forkert, hvis det er på baggrund af, at han har knaldet Borrings eks-kone.

                          Jeg forstår så til gengæld godt, at Borring ikke gider se på ham.

                          Edit: Jeg har læst Todds forklaring på, hvorfor han hiver bindet af Keller - og jeg forstår ham sådan set godt....så måske jeg er overbevist om, at det er den rette beslutning...måske :D
                          Last edited by obforever; 11-03-2016, 17:37.
                          Mvh Kent

                          Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                            Jeg er sgu ikke helt enig i at en arbejdsgiver skal blande sig i de ansattes privatliv - og da slet ikke agere moralens vogter!
                            Personligt synes jeg, hvad Keller har gjort, er dybt usympatisk, men en arbejdsplads skal vel ikke gøre sig til herre over, hvad man laver i sin fritid, så længe det ikke er på kanten af loven? I mine øjne skal ledere og chefer sørge for, at medarbejdere kan finde ud af at arbejde sammen - nix weiter. Ved at pille anførerbindet af Keller, har de allerede taget et moralsk valg - et valg, der i mine øjne er forkert, hvis det er på baggrund af, at han har knaldet Borrings eks-kone.

                            Jeg forstår så til gengæld godt, at Borring ikke gider se på ham.
                            Men her bliver privatlivet og arbejdslivet jo blandet sammen, og så er arbejdsgiveren vel nødt til at tage affære. De kan jo ikke bare lade som ingenting. De er også nødt til at tænke på harmonien i truppen, samt hvad fans og omgivelser synes om sagen (og Randers fansene er for LANGT hoveparten på Borrings side, af det jeg har set).

                            Synes heller ikke, at der er noget at sige til, at de tager bindet fra ham. Som anfører fungerer du også som bindeled mellem træneren og de øvrige spillere - en slags tillidsmand. Der vel helt sikkert være nogle spillere i Randers, der har mistet respekt for og tillid til Keller ovenpå den her episode, og så er det ikke optimalt at have ham i den position

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                              Prøv at lade siden køre når interviewet er slut, så skifter den over til et med Colin Todd... det er en noget anden alvor der kommer over det der...
                              Wow. Faktisk imponerende, at han formår at melde så forholdsvis klart ud og så samtidig distancere sig så langt fra situationen. In my era...

                              Comment


                                #60
                                Det er IKKE konehapseri. Men meget dårlig timing.

                                Jokeren i det her er selvfølgelig om fruen tændte på den meget flottere Keller mens hun var gift med den noget kiksede Borring og det var en væsentlig grund til separationen.

                                Eller måske Borrinh blev uudholdelige med skrigende børn og en kone som satte ham i tredje række (eller måske 4. hvis der var en dominerende mor eller far).

                                Men nu er Keller så ikker længere anfører. Kan vi ikke bruge ham?
                                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                                OB - engang var vi gode

                                Comment

                                Working...
                                X