Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jonas Borring

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Jonas Borring på bænken for Randers i Brøndby (i følge af superliga.dk). Så er Keller nu vel fortid i Randers.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
      Jonas Borring på bænken for Randers i Brøndby (i følge af superliga.dk). Så er Keller nu vel fortid i Randers.
      Ikke som spiller tror jeg. Nok mere som støtte.. Mon ikke Keller bliver sat på orlov indtil sommer hvor han så må videre

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Ikke som spiller tror jeg. Nok mere som støtte.. Mon ikke Keller bliver sat på orlov indtil sommer hvor han så må videre
        Han er da på banen. Keller er nok på vej videre til Norge (my guess)
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          Han er da på banen. Keller er nok på vej videre til Norge (my guess)
          I følge livescore er han ikke på banen. Eller på bænken

          og dobbelt øv for Borring hvis eks'en tog med sammen med børnene

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            I følge livescore er han ikke på banen. Eller på bænken

            og dobbelt øv for Borring hvis eks'en tog med sammen med børnene
            jeg sidder og lytter til Liga på P3 og der nævnte de han var på banen, men måske jeg har hørt forkert...det kan ikke udelukkes

            edit: superliga.dk har ham også på bænken
            Last edited by manner; 13-03-2016, 16:56.
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              jeg sidder og lytter til Liga på P3 og der nævnte de han var på banen, men måske jeg har hørt forkert...det kan ikke udelukkes

              edit: superliga.dk har ham også på bænken
              borring har da ikke været med - ellers havde medierne da kastet sig over ham.

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                jeg sidder og lytter til Liga på P3 og der nævnte de han var på banen, men måske jeg har hørt forkert...det kan ikke udelukkes

                edit: superliga.dk har ham også på bænken
                Keller var ikke med

                Comment


                  #83
                  Så er der nyt i den pinagtige historie. Borring stopper i klubben. Spændende hvad der nu sker med Keller. Og med Borring, selvfølgelig

                  http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/r...jonas-borring/

                  http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/b...vende-tilbage/

                  Comment


                    #84
                    Keller spiller sikkert mod os, han skal bues us!!

                    Comment


                      #85
                      Jeg ville faktisk meget gerne have ham tilbage - hvis at det passer hvad Hansen og Nielsen siger om Yao, så skal han nok blive god for os, men for nok også brug for en mere moden og erfaren spiller at læne sig op af. Så en kombination af 19-årig talent og 31-årig med erfaring, der kan veksles imellem ville i dagens natur være ret fint.

                      Om Borring ville passe ind i Kent Nielsens spillestil, det tror jeg faktisk ja - han kan både spille med bolden og han kommer fra et setup i Randers der også fokuserer på pres og omstillingsspil - desuden ville han tilføje nogle centimeter i højden vi mangler lidt i det offensive.

                      Om det så sker; Jeg tvivler lidt på det - Borring vil vidst gerne igang med noget nyt med det samme, hvilket betyder han nok ender i Norge eller Sverige og jeg tvivler på at en ny klub i et af de to lande gider lave en kontrakt der kun rækker frem til sommer. Desuden så var Borring vidst lidt muggen på OBs daværende ledelse da han nærmest blev tvunget til at skifte da Brink og ledelse havde set sig meget varme på det beløb midtjyderne tilbød, om det har en nogen betydning idag hvor alle folk fra dengang er væk ved jeg selvfølgelig ikke.

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af Vasi Se indlæg
                        Jeg ville faktisk meget gerne have ham tilbage - hvis at det passer hvad Hansen og Nielsen siger om Yao, så skal han nok blive god for os, men for nok også brug for en mere moden og erfaren spiller at læne sig op af. Så en kombination af 19-årig talent og 31-årig med erfaring, der kan veksles imellem ville i dagens natur være ret fint.

                        Om Borring ville passe ind i Kent Nielsens spillestil, det tror jeg faktisk ja - han kan både spille med bolden og han kommer fra et setup i Randers der også fokuserer på pres og omstillingsspil - desuden ville han tilføje nogle centimeter i højden vi mangler lidt i det offensive.

                        Om det så sker; Jeg tvivler lidt på det - Borring vil vidst gerne igang med noget nyt med det samme, hvilket betyder han nok ender i Norge eller Sverige og jeg tvivler på at en ny klub i et af de to lande gider lave en kontrakt der kun rækker frem til sommer. Desuden så var Borring vidst lidt muggen på OBs daværende ledelse da han nærmest blev tvunget til at skifte da Brink og ledelse havde set sig meget varme på det beløb midtjyderne tilbød, om det har en nogen betydning idag hvor alle folk fra dengang er væk ved jeg selvfølgelig ikke.
                        Puha han sidder i en rigtig lorte situation!!! hvem har lyst til at rejse fra sine børn i sådan en situation....
                        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                          Puha han sidder i en rigtig lorte situation!!! hvem har lyst til at rejse fra sine børn i sådan en situation....
                          Nej det er satme nitten han har trukket, havde jeg været ham, så tror jeg altså jeg havde fundet en ny klub i DK og bare trænet med hos dem til jeg kunne spille. Spilletid/penge kan altså ikke opveje ens unger.

                          http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/b...ge-og-sverige/

                          De kigger mod Norge/Sverige - men kun som en kort løsning frem til sommer. Så det kunne godt ligne at han vil have en klub i DK fra sommeren - det bliver nok en klub vest for storebælt.

                          Comment


                            #88
                            Hvad er der galt i at sætte underskrift og bruge en spiller der har ophævet kontrakt i anden klub? Man må vel til hver en tid tage en klubløs spiller ind, forudsat at han ikke har spillet for 2 hold i indeværende sæson?

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af Thingholm Se indlæg
                              Hvad er der galt i at sætte underskrift og bruge en spiller der har ophævet kontrakt i anden klub? Man må vel til hver en tid tage en klubløs spiller ind, forudsat at han ikke har spillet for 2 hold i indeværende sæson?
                              Hans kontrakt skulle have været ophævet mens transfervinduer stadig var åbent....så inden 1 februar. Derfor kigger de mod Norge og Sverige da vinduet stadig er åbent der

                              Comment


                                #90
                                ok

                                Comment

                                Working...
                                X