Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jonas Borring

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
    Sammenlagt (med sommerpausen) og den periode, der allerede er gået, bliver det bare mange måneder uden rigtig kamp.
    Derudover vil jeg da mene, at han får mere ro og går mere under radaren, hvis han skifter til udlandet, hvor historien ikke har fyldt, og hvor han slipper for at skulle møde Randers (og især Keller, hvis han spiller).

    Desuden en synes jeg også, at det er tvivlsomt, hvor godt han ville passe ind hos os
    Bare lige for at understrege - jeg skrev intet om, at jeg synes Borring skal til OB.

    MvT
    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

    Comment


      Jonas skifter ikke til udlandet nu - det er stensikkert!
      Hensynet til sine børn vejer mere for ham end at spille om points!!
      JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
      JM Barometer 1
      2 3 4 5 6 7 8 9 10

      Comment


        Jeg forestiller mig at han ryger til AGF. Passer fint ind i Glens måde at spille fodbold på og han kan blive boende tæt på børnene.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
          Jeg forestiller mig at han ryger til AGF. Passer fint ind i Glens måde at spille fodbold på og han kan blive boende tæt på børnene.
          Det er nok ikke det mest usandsynlige scenarie, kunne man nemt se ske.

          Comment


            Medie: Borring spøger i Brøndby
            http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/m...er-i-broendby/
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Borring til Brøndby

              Comment


                http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...r-fri-borring/
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Jeg kaster op... Borring slikker allerede de klamme Brøndby fans dybt i røven

                  http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/b...endby-fremtid/

                  Comment


                    Han er så meget x at han ikke hører hjemme under Odense Boldklub, synes jeg.
                    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                    OB - engang var vi gode

                    Comment


                      Brøndby, Bech og Borring.

                      Det er sgu en taberagtig treenighed der fortjener hinanden.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Jeg kaster op... Borring slikker allerede de klamme Brøndby fans dybt i røven

                        http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/b...endby-fremtid/
                        Pisgul i hjertet...
                        ... med hoved i røven. ;-)
                        Last edited by andlox; 29-04-2016, 18:48.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                          Brøndby, Bech og Borring.

                          Det er sgu en taberagtig treenighed der fortjener hinanden.
                          Mangler kun Keller og det bliver en fantastisk kvartet:
                          Last edited by andlox; 29-04-2016, 19:24.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Jeg kaster op... Borring slikker allerede de klamme Brøndby fans dybt i røven

                            http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/b...endby-fremtid/
                            Jeg har LYST til at give dig ret... men jeg kan faktisk ikke fremkalde ægte forargelse over noget han skriver her. Dels er jeg enig i hans statement omkring fansne (omend han KUNNE have smidt et "og klammeste" ind, uden det havde gjort sætningen usand), og dels ville det være direkte uprofessionelt ikke at sige noget pænt om den nye klub. Jeg tvivler på vi har budt på ham, så jeg har intet udestående med Borring, før han gæster vores stadion, hvor jeg vil svine ham til på linje med alle andre BIF-spillere...

                            Mvh

                            MaxHH

                            Comment


                              Jeg ser Borring og BIF som et skidt match: han har været ventre kant det meste af sin karriere, og skal han være det igen, så skal han skubbe BIFs pt bedste offensive kort, David Boysen, over i en anden rolle. Ellers skal han selv omskoles, og det lugter allerede lidt af 'han er billig og har noget kvalitet; ham tager vi og så bytter vi rundt på positioner' - kendt og hadet fra vores egen værste tid (Kadrii m.fl. på venstre back f.eks.).

                              Indtil videre må vi konstatere, at vi har haft relativt stor succés med at plante agenter i andre klubber: Laursen fejlede dog med at undergrave FCK, men Borring har gjort det fint i Randers med at skille den dygtige træner og sportslig ledelse fra hinanden, og Troels Bech er ved at lave det helt store nummer i Brøndby. Det er en top-agent, der lykkes med at blive best buddy med klubbens pengemand, hvorefter han har frie hænder til at smadre klubben indefra. Nu er de to samlet; jeg ser frem til frustration og masser af 'process' på vestegnen. Skal også blive interessant at se, hvad vores agent Falk kan udrette i FCK: jeg forestiller mig en hel masse flotte driblerier uden resultat, fine bandespil med en teknisk primitiv Santander, der løber ud i sandet + en masse andet godt.
                              "OB undercover: striwet indefra"

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                                Jeg ser Borring og BIF som et skidt match: han har været ventre kant det meste af sin karriere, og skal han være det igen, så skal han skubbe BIFs pt bedste offensive kort, David Boysen, over i en anden rolle. Ellers skal han selv omskoles, og det lugter allerede lidt af 'han er billig og har noget kvalitet; ham tager vi og så bytter vi rundt på positioner' - kendt og hadet fra vores egen værste tid (Kadrii m.fl. på venstre back f.eks.).

                                Indtil videre må vi konstatere, at vi har haft relativt stor succés med at plante agenter i andre klubber: Laursen fejlede dog med at undergrave FCK, men Borring har gjort det fint i Randers med at skille den dygtige træner og sportslig ledelse fra hinanden, og Troels Bech er ved at lave det helt store nummer i Brøndby. Det er en top-agent, der lykkes med at blive best buddy med klubbens pengemand, hvorefter han har frie hænder til at smadre klubben indefra. Nu er de to samlet; jeg ser frem til frustration og masser af 'process' på vestegnen. Skal også blive interessant at se, hvad vores agent Falk kan udrette i FCK: jeg forestiller mig en hel masse flotte driblerier uden resultat, fine bandespil med en teknisk primitiv Santander, der løber ud i sandet + en masse andet godt.
                                "OB undercover: striwet indefra"
                                det er nytænkende, og en helt fantastisk vinkel at se på problematikke om RF og de andre der nævnes i indslaget
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X