Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jonas Borring

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
    Det er IKKE konehapseri. Men meget dårlig timing.

    Jokeren i det her er selvfølgelig om fruen tændte på den meget flottere Keller mens hun var gift med den noget kiksede Borring og det var en væsentlig grund til separationen.

    Eller måske Borrinh blev uudholdelige med skrigende børn og en kone som satte ham i tredje række (eller måske 4. hvis der var en dominerende mor eller far).

    Men nu er Keller så ikker længere anfører. Kan vi ikke bruge ham?
    Sikke et dumt indlæg - antagelser og vrøvl fra ende til anden. En smule imponerende i grunden.

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
      Det er IKKE konehapseri. Men meget dårlig timing.

      Jokeren i det her er selvfølgelig om fruen tændte på den meget flottere Keller mens hun var gift med den noget kiksede Borring og det var en væsentlig grund til separationen.

      Eller måske Borrinh blev uudholdelige med skrigende børn og en kone som satte ham i tredje række (eller måske 4. hvis der var en dominerende mor eller far).

      Men nu er Keller så ikker længere anfører. Kan vi ikke bruge ham?
      Dumt skrevet, og nej tak.

      Jeg foretrækker selv en mand med et stort smil, frem for en som ikke
      kan gro hår på hovedet
      OBeliever

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af Bebeto999 Se indlæg
        Sikke et dumt indlæg - antagelser og vrøvl fra ende til anden. En smule imponerende i grunden.
        Som jeg skrev i et tidligere indlæg. Vi ved ikke en skid. Alt er antagelser. Mine kan være lige så gode som andre.

        Jeg er i øvrigt enig i man skal have en smule naturlig mistillid til en mand der ikke engang magter at få sit hår til at gro :-)
        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

        OB - engang var vi gode

        Comment


          #64
          Jeg håber Keller brækker begge sine ben på langs!! Lousy cunt!

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
            Uuuuh.....det er en pernitten situation.
            I mine øjne anerkender Randers dermed, at Keller har lavet noget lort, når de fratager ham bindet. Den slags privatlivs-ting burde en klub vel egentlig holde sig ude af?
            Eller gør De der kun fordi det nåede medierne? For angiveligt skulle De have kendt til forholdet i noget tid...

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
              Iflg det her har Borring netop forlænget med 2 år.

              http://sport.tv2.dk/fodbold/2016-03-...-keller-er-der

              Borring er et tudefjæs her. Hvis han og, var det Kira hun hed?, er separeret, så kan både han - Borring - og Kira frit finde en ny kæreste. At Kira så falder for en af Borrings kolleger er der ikke noget at gøre ved. Hverken hun eller Keller har overtrådt nogen som helst regler, og derfor er det Borring, der har et problem, hvis han ikke vil opfylde den kontrakt han lige har underskrevet.

              Den sag giver ikke RFC noget grundlag for at skille sig af med Keller; men selvf., hvis Borring på en eller anden måde får vendt truppen mod Keller, så KAN klubben jo blive nødt til at handle.
              Jeg er glad for at du ikke er min ven....

              Comment


                #67
                Måske det bare er mig der har haft et atypisk arbejdsliv. Hvilket jeg dog ikke tror. Men hvordan hutten har Kira og Keller hooked up?
                Kom til at tænke på de steder jeg har arbejdet. Der har højst set mine kollegaers partnere til en enkelt firmafest om året - hvor de jo begge har været der som et par. Kan vel ikke være der, det første knald er sket. Ellers har jeg kun set mine kollegaers partnere hvis de lige har kigget forbi til fyraften for at hente deres respektive. Jeg er ingen Amor - og jeg undres.

                MvT
                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                  Måske det bare er mig der har haft et atypisk arbejdsliv. Hvilket jeg dog ikke tror. Men hvordan hutten har Kira og Keller hooked up?
                  Kom til at tænke på de steder jeg har arbejdet. Der har højst set mine kollegaers partnere til en enkelt firmafest om året - hvor de jo begge har været der som et par. Kan vel ikke være der, det første knald er sket. Ellers har jeg kun set mine kollegaers partnere hvis de lige har kigget forbi til fyraften for at hente deres respektive. Jeg er ingen Amor - og jeg undres.

                  MvT
                  Ja men hvis du selv spiller bold så ser du vel også dine holdkammeraters koner af og til når de kommer og kigger på , samt naturligvis til fester . Og i det alm arbejdsmarked er det jo ikke så tit konen kommer og ser dig arbejde ;-) ..

                  Man får hurtig en mistanke om at de nok ikke først har fattet interesse for hinanden efter separationen .

                  Måske Borring havde anbefalet en god tandlæge og Kira gav Keller en god " rodbehandling "
                  Last edited by Magge; 12-03-2016, 07:45.
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    Ja men hvis du selv spiller bold så ser du vel også dine holdkammeraters koner af og til når de kommer og kigger på , samt naturligvis til fester . Og i det alm arbejdsmarked er det jo ikke så tit konen kommer og ser dig arbejde ;-) ..

                    Måske Borring havde anbefalet en god tandlæge og Kira gav Keller en god " rodbehandling "
                    ok da..jeg troede ikke der kunne laves sjov med den situation, men den er ok den der
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                      Okay, så Borring skal bare acceptere, at kvinden, som har givet ham to børn, og som stadig bor i hans hus (hvem tror I selv har tjent pengene), begynder at bolle med sin anfører og holdkammerat i Randers FC? Jeg kunne til dels forstå det, hvis det var Jonas, som havde bedt om at blive skilt, men den gode fyr er sgu da sønderknust over at være blevet forladt i forvejen! Skal han bare ligge sig på sofaen og lytte til, at Keller og Kira ligger og boller inde i hans eget soveværelse eller hvad? Og bagefter skal han tjene sin anfører på banen, når han ved, at han natten før stak sin stive kæp op i Kiras hede elskovsgrotte, der har sendt hans to elskede børn til verden?

                      Du har sgu ikke meget forståelse for situationen.
                      Johh, det synes jeg nu nok at jeg har. Jeg kan levende forestille mig hvordan Borring har det, ingen går gennem en skilsmisse uden mén; men det ændrer ikke ved, at han i mine øjne burde være voksen og fornuftig nok til at forstå, at Kira er et overstået kapitel i hans liv, og at hun, når separationspapirerne er underskrevet kan leve sit liv som hun har lyst til. Ingen, og slet ikke deres børn, kan være tjent med sådan et medieombrust trekantsdrama, som det nu har udviklet sig til.

                      I den udstrækning det overhovedet var en "sag", burde Borring, Keller og evt. Kira have klaret det internt, om det så skulle være over et par flasker whisky som foreslået længere nede i tråden, eller med boksehandskerne ude på parkeringspladsen. At Borring bliver fornærmet og nægter at opfylde den kontrakt han lige har underskrevet løser i hvert fald ingenting, lige så lidt som det løser noget at medierne får fat i sagen, hvordan det så end er sket.

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
                        Jeg håber Keller brækker begge sine ben på langs!! Lousy cunt!
                        Håber også en eller anden mander sig op og laver en Keane/Alf Inge på ham... Sådan et klamt svin, føj for satan

                        Comment


                          #72
                          Hvis Keller serøst ønsker at være i forhold med Kira - syntes jeg det eneste rigtige ville være at skifte klub med det samme og ikke vise sig på træningsbanen mere - det kræver selvfølgelig at Randers ville accepterer et kontrakt ophør.


                          Eller skal han bare beholde kæppen for sig selv.

                          Det må være ulideligt at skulle træne og spille sammen med en der står i forhold til sin eks,. som man gerne ville beholde.

                          Må også være svært for de øvrige på holdet at acceptere situationen.

                          Comment


                            #73
                            https://www.youtube.com/watch?v=7JW9EIHBapQ
                            Lidt inspiration hvis nogle af vores spillere læser med her.....

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
                              Hvis Keller serøst ønsker at være i forhold med Kira - syntes jeg det eneste rigtige ville være at skifte klub med det samme og ikke vise sig på træningsbanen mere - det kræver selvfølgelig at Randers ville accepterer et kontrakt ophør.


                              Eller skal han bare beholde kæppen for sig selv.

                              Det må være ulideligt at skulle træne og spille sammen med en der står i forhold til sin eks,. som man gerne ville beholde.

                              Må også være svært for de øvrige på holdet at acceptere situationen.
                              de kan jo sagtens være enige om seperationen, og der har sikkert været "knas" i forholdet i senere periode, ellers var det næppet kommet så vidt. Det ændre dog ikke ved at Keller udviser totalt mangel på pli og forståelse for en HOLDkammerat. Jeg håber Borring står fast på sin udtalelse om at han ikke spiller der så lang tid Keller er i klubben. Så må RFC foretage det nødvendige valg og skille sig af med en af dem...hvem? Det er deres valg, men det er Keller der har dummet sig big time så hvis der er rimelighed til bør de selvf. for klubbens og holdet skyld afskibe deres tidligere anføre.
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                #75
                                Andre RFC spillere synes også, det er langt ude, hvad Killer har gjort. Dufter godt nok af massiv uro i truppen:
                                http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/f...nfoererbindet/
                                Last edited by OB4fan; 12-03-2016, 11:09.
                                Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

                                Comment

                                Working...
                                X