Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Foråret 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Jeg synes ikke vores hold er til bronze. Vi har ramt en stime mod modstandere vi skal kunne måle os imod, men spillet har ikke været specielt prangende. Vi har mange, og mange svære kampe forude. Jeg tror mere på top-seks, hvilket ville være ganske godkendt i min optik.
    + 1

    Leave a comment:


  • Marco van Tasten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Jeg synes ikke vores hold er til bronze. Vi har ramt en stime mod modstandere vi skal kunne måle os imod, men spillet har ikke været specielt prangende. Vi har mange, og mange svære kampe forude. Jeg tror mere på top-seks, hvilket ville være ganske godkendt i min optik.
    Altså hvis jeg skal tage med i betragtning, hvad jeg frygtede før starten på foråret, så vil top 6 være fantastisk.

    MvT

    Leave a comment:


  • Onkel Riffel
    replied
    Jeg synes ikke vores hold er til bronze. Vi har ramt en stime mod modstandere vi skal kunne måle os imod, men spillet har ikke været specielt prangende. Vi har mange, og mange svære kampe forude. Jeg tror mere på top-seks, hvilket ville være ganske godkendt i min optik.

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af Netsirk Se indlæg
    Aah- det er vist en tilnærmelse, af artikelens pointe, som jeg læser den om ikke andet.

    At vurdere det "ikke usandsynligt" og at spå det ske, finder jeg ihvertfald ikke synonymt.
    Semantik 😜

    Leave a comment:


  • Netsirk
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Aah- det er vist en tilnærmelse, af artikelens pointe, som jeg læser den om ikke andet.

    At vurdere det "ikke usandsynligt" og at spå det ske, finder jeg ihvertfald ikke synonymt.

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Spås en broncheplads ... http://politiken.dk/sport/fodbold/su...mser-broendby/

    Leave a comment:


  • SU1978
    replied
    Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
    Du har formentlig set JJT meget på ungdomsholdene, ser du ham som en mulighed her? Hvordan var hans defensive evner dengang?
    Jeg tænker vi gerne skal have ham igang snart hvis vi vil noget med hans store talent
    Jamen han er, hvad jeg vil betegne som en 8'er. Meget boldsikker moden spillertype, der tager godt beslutninger. Ikke nogen kreatør som Falk, men god pasningsspiller med godt overblik, som tilmed har et rigtigt farligt højreben. Så ja, værktøjerne er der, om han så har fysikken, og evnen til at tage det sidste skridt, det ved jeg ikke endnu. Men kunne være spændende at bringe i spil, han skal dog have en stærk spilbryder ved sin siden, ala Makrini eller Izunna.

    Leave a comment:


  • René
    replied
    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
    3. Vi mangler stadig en central midtbanespiller, der kan føre bolden frem i banen.
    Du har formentlig set JJT meget på ungdomsholdene, ser du ham som en mulighed her? Hvordan var hans defensive evner dengang?
    Jeg tænker vi gerne skal have ham igang snart hvis vi vil noget med hans store talent

    Leave a comment:


  • SU1978
    replied
    Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
    Vi er helt enige. Min pointe er bare, at selvom de positive fortællinger kan få positiv betydning for spillet, så kan de også dække over mangler, som kan blive udstillet mod bedre modstandere end dem vi har mødt de seneste kampe.

    Jeg siger ikke det sker, men vores succes bygger på et spinkelt fundament og vi kan godt stå med 1-3 point efter de næste fire kampe. Lad os ikke håbe det sker.
    Bestemt, jeg husker stadig, hvordan Bech pakkede sin proces ind i en skønmalerisk fortælling om, hvor fantastisk holdet havde spillet i to måneder i efteråret, mens det gradvist gik mere og mere i opløsning.

    Men den positive fortælling, synes jeg nu bygger på nogle markante forbedringer:
    1. Fysikken - vi er endeligt kommet i god form, noget som klubben har benægtet var et problem, men som helt åbenlyst var en hæmsko. Vi ligger i top, når det kommer til at score i slutningen af kampene.
    2. Angrebsduoen AK og Festersen synes jeg fungerer fantastisk, jeg tilhører dem, der foretrækker AK som type frem for Zohore.
    3. Organisationen er blevet bedre.

    Vi har dog også problemer:
    1. Indstillingen fra starten af halter stadig, der mangler energi og vinderinstinkt fra første fløjt.
    2. HJ er stadig for svag en forsvarsleder, tager for mange dårlige beslutninger.
    3. Vi mangler stadig en central midtbanespiller, der kan føre bolden frem i banen.

    Leave a comment:


  • mckellberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Ja man skal være forsigtig... for 2 sæsoner siden lå vi Nr. 5 efter 21 runder, og det holdt jo ikke ligefrem... men det ser sgu godt ud pt... :-)
    THIS!

    Men på side 1 i denne tråd har jeg flot forudsigelse, som jeg satser på holder stik. Og i så fald, så skylder hele forum mig øl for at være nutidens Nostradamus.

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Ja man skal være forsigtig... for 2 sæsoner siden lå vi Nr. 5 efter 21 runder, og det holdt jo ikke ligefrem... men det ser sgu godt ud pt... :-)

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
    Det er jo liiiige før, man går hen og bliver optimistisk på OB's vegne!
    ...men det er nu nok bare forårskuller, der rumsterer!

    Og så alliwl:
    OB i bedste halvdel.
    OB med 3 sejre i træk og ubesejret i 4 kampe i streg...det er jo ikke sket siden Ruder Konge var Knægt.
    OB med 2 points til medaljer.
    OB med 2 points til Europa-plads.
    To hold, der ligger lige foran OB mødes i næste runde, og det kan give yderligere avancement.

    ....som sagt - forårskuller!! Godt vi snart får regn og blæst, så den mærkelige følelse kan gå væk igen ;-)
    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
    og vi er superligaens mest formstærke hold i foråret. Sådan noget giver også kuller
    Balsam for sjælen!
    I LOVE IT!
    :-) :-) :-)

    Leave a comment:


  • Oblisk
    replied
    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
    Det er jo liiiige før, man går hen og bliver optimistisk på OB's vegne!
    ...men det er nu nok bare forårskuller, der rumsterer!

    Og så alliwl:
    OB i bedste halvdel.
    OB med 3 sejre i træk og ubesejret i 4 kampe i streg...det er jo ikke sket siden Ruder Konge var Knægt.
    OB med 2 points til medaljer.
    OB med 2 points til Europa-plads.
    To hold, der ligger lige foran OB mødes i næste runde, og det kan give yderligere avancement.

    ....som sagt - forårskuller!! Godt vi snart får regn og blæst, så den mærkelige følelse kan gå væk igen ;-)
    og vi er superligaens mest formstærke hold i foråret. Sådan noget giver også kuller

    Leave a comment:


  • obforever
    replied
    Det er jo liiiige før, man går hen og bliver optimistisk på OB's vegne!
    ...men det er nu nok bare forårskuller, der rumsterer!

    Og så alliwl:
    OB i bedste halvdel.
    OB med 3 sejre i træk og ubesejret i 4 kampe i streg...det er jo ikke sket siden Ruder Konge var Knægt.
    OB med 2 points til medaljer.
    OB med 2 points til Europa-plads.
    To hold, der ligger lige foran OB mødes i næste runde, og det kan give yderligere avancement.

    ....som sagt - forårskuller!! Godt vi snart får regn og blæst, så den mærkelige følelse kan gå væk igen ;-)

    Leave a comment:


  • Rene_Razz
    replied
    I de sidste 8 kampe har vi og SønderjyskE fået flest point af alle.
    Viborg - som er en af vores kommende modstandere - har i samme periode lukket færrest mål ind af alle hold i ligaen.

    Leave a comment:

Working...
X