Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Foråret 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    temmeligt naive :)

    men får vi styr på forsvaret mener jeg ikke en top 6 er urealistisk - måske endda top 5, især hvis bif fortsætter med deres forsvarsmæssige problemer. Men længere kan jeg ikke se den gå. FCK, AAB, Sønderjydske og FCM kan jeg ikke se os hente. RFC og BIF bør ikke være umuligt - men det kræver det meste skal gå vores vej
    Jeg ville æææælske hvis det naive rent faktisk viste sig at være rigtig. :-)

    MvH ChrisOB

    Leave a comment:


  • Onkel Riffel
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    temmeligt naive :)

    men får vi styr på forsvaret mener jeg ikke en top 6 er urealistisk - måske endda top 5, især hvis bif fortsætter med deres forsvarsmæssige problemer. Men længere kan jeg ikke se den gå. FCK, AAB, Sønderjydske og FCM kan jeg ikke se os hente. RFC og BIF bør ikke være umuligt - men det kræver det meste skal gå vores vej
    FCM ser eddermame ikke gode ud for tiden. Hvis de rammer en dårlig stime, så kan de absolut hentes. Sdj kommer også til at tabe point. Spørgsmålet er, om de taber flere end os. BIF og RFC er meget afhængige af, at de ikke får skader til deres to-tre nøglespillere.

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
    Vi napper en plads i Europa i foråret. I hørte det her først.

    Om det bliver ved at komme i top3 eller gennem fjerdepladsen (afhængig af pokalvinder), vil jeg ikke spå om. Men så er det sagt!

    /mck - der får hede (og naive) drømme om en Europa-away til efteråret.
    temmeligt naive :)

    men får vi styr på forsvaret mener jeg ikke en top 6 er urealistisk - måske endda top 5, især hvis bif fortsætter med deres forsvarsmæssige problemer. Men længere kan jeg ikke se den gå. FCK, AAB, Sønderjydske og FCM kan jeg ikke se os hente. RFC og BIF bør ikke være umuligt - men det kræver det meste skal gå vores vej

    Leave a comment:


  • Onkel Riffel
    replied
    De næste tre kampe bliver enormt vigtige for resten af vores forår.
    Vi møder FCN hjemme, Hobro ude og Randers hjemme.

    Vi skulle meget gerne holde FCNs U19-drenge bag os, tage tre point fra et Hobrohold i opløsning, og helst have mindst ét point mod Randers, hvis vi skak holde placeringen i midten. Fem point i de tre kampe ville være super. Især kan vi slå et hul ned til FCN med en sejr over dem.

    RFC er lige nu stærkere end os, men vi skulle meget gerne holde 7.pladsen, og måske endda avancere en plads i løbet af de tre kampe.

    Derefter hedder den Brøndby ude. Det bliver svært, men vi har vundet der før, og de møder i de samme tre runder Randers, EFB og FC Midtjylland, og jeg tror ikke de lægger nævneværdig afstand til os inden.

    Stillingen i midten, 9 point mellem 4. og 10.-pladsen(!):
    4 FCM---32p
    5 BIF----32p
    6 RFC---28p
    7 OB----28p
    8 FCN---26p
    9 VFF---25p
    10 AGF--23p
    Last edited by Onkel Riffel; 07-03-2016, 22:03.

    Leave a comment:


  • mckellberg
    replied
    Vi napper en plads i Europa i foråret. I hørte det her først.

    Om det bliver ved at komme i top3 eller gennem fjerdepladsen (afhængig af pokalvinder), vil jeg ikke spå om. Men så er det sagt!

    /mck - der får hede (og naive) drømme om en Europa-away til efteråret.

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
    Vanvittig dårligt spillet kamp i Aarhus, man skulle tro, det var de to bundhold der mødte hinanden. Tror, den ender 0-0, ingen af holdene kan noget som helst.
    ok - må erkende at jeg ikke ser den, men ville nu fryde mig lidt hvis gf kunne drille fck. Omvendt ville det så betyde en sejr til glen.....den er svær :)

    Leave a comment:


  • SU1978
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    Så blev vores vej til top 6 lige gjort noget lettere - RFC fik ingen point mod EFB og vi ligger nu a point med dem.
    I bunden må Hobro snart begynde at forberede sig på 1 division - med det store nederlag i går og Esbjergs 3 point i dag.
    Og så ser det ikke ud til fck vil tage imod den gave de fik af os - da de har fået vist en mand ud - så nu skal GF da have 3 point.
    Vanvittig dårligt spillet kamp i Aarhus, man skulle tro, det var de to bundhold der mødte hinanden. Tror, den ender 0-0, ingen af holdene kan noget som helst.

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    Så blev vores vej til top 6 lige gjort noget lettere - RFC fik ingen point mod EFB og vi ligger nu a point med dem.
    I bunden må Hobro snart begynde at forberede sig på 1 division - med det store nederlag i går og Esbjergs 3 point i dag.
    Og så ser det ikke ud til fck vil tage imod den gave de fik af os - da de har fået vist en mand ud - så nu skal GF da have 3 point.
    FCK er fint med kampen, lad os ikke sælge skindet før....osv osv. Jeg vil klart foretrække "træner ststementet" med at næste kamp er den sværeste. 1 3/4 kamp uden scoringer mod os er fint, men korthuset kan stadig ramle sammen. Fuld fokus på næste kamp 😊

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Paddy Se indlæg
    Alle resultater der gavner os, og vi har tre " gode" kampe at se frem til. Det er næsten det værste der kan ske når vi taler om OB:-)
    ja - mulighederne bør bestemt være der. Men jeg frygter også lidt der går OB i den.....

    Leave a comment:


  • Paddy
    replied
    Alle resultater der gavner os, og vi har tre " gode" kampe at se frem til. Det er næsten det værste der kan ske når vi taler om OB:-)

    Leave a comment:


  • mhbp
    started a topic Foråret 2016

    Foråret 2016

    Så blev vores vej til top 6 lige gjort noget lettere - RFC fik ingen point mod EFB og vi ligger nu a point med dem.
    I bunden må Hobro snart begynde at forberede sig på 1 division - med det store nederlag i går og Esbjergs 3 point i dag.
    Og så ser det ikke ud til fck vil tage imod den gave de fik af os - da de har fået vist en mand ud - så nu skal GF da have 3 point.
Working...
X