Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Foråret 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • nixcha
    replied
    Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
    Nu hvor ligaen er så tæt igen i år er det fedt at se vi i skrivende stund ligger nr. 6 og kun ganske få point fra at kravle yderligere op i tabellen.

    Men er det bare mig som stadig kigger bagud på de hold som ligger under os. Hvis vi ikke holder snoren stram så kan vi hurtigt blive overhalet af et par hold.
    Det er ikke kun dig: jeg ser FCN som et hold, der sagtens kunne indhente os, hvis vi falder lidt - hvis Randers kommer sig lidt over Keller-gate har de klart også holdet til at stige i niveau. De øvrige hold tror jeg ikke på pludselig slår hul på en stribe sejre eller stiger i niveau; så skal vi selv falde i et hul, hvis de skal nå os.
    Opad ser det lidt svært ud: måske klasker AaB lidt sammen og kan nås, og Brøndby har jo altid potentiale til at skuffe deres fans, men FCM og Sønderjyske tror jeg er udenfor realistisk rækkevidde, FCM pga kvalitet og bredde, Sønderjyske simpelthen fordi de er så solide i denne sæson.

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
    Nu hvor ligaen er så tæt igen i år er det fedt at se vi i skrivende stund ligger nr. 6 og kun ganske få point fra at kravle yderligere op i tabellen.

    Men er det bare mig som stadig kigger bagud på de hold som ligger under os. Hvis vi ikke holder snoren stram så kan vi hurtigt blive overhalet af et par hold.
    nej det er ikke bare dig. Det er jo ikke længere siden end forårets første kamp hvor vi i 1 halvleg så rigtigt skidt ud - der var jeg overbevist om det blev endnu et forfærdeligt forår. Siden har præstationerne været - okay men jo heller ikke mere - resultaterne har dermid været rigtigt gode. Men der skal jo ikke mere end 2 tabte kampe i streg før vi finder os uden for top 6 igen, og så ustabile vi har været gennem de sidste mange år kan det jo sagtens forekomme.
    Mener målet bør være top 6 - det er heller ikke komplet urealistisk - at det så er så tæt at vi med lidt vind i sejlene kan klatre højere op er jo bare fedt. Men som du siger; det kan hurtigt gå den anden vej også

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
    Nu hvor ligaen er så tæt igen i år er det fedt at se vi i skrivende stund ligger nr. 6 og kun ganske få point fra at kravle yderligere op i tabellen.

    Men er det bare mig som stadig kigger bagud på de hold som ligger under os. Hvis vi ikke holder snoren stram så kan vi hurtigt blive overhalet af et par hold.
    Tror vi er mange der er blevet grebet lidt af stemningen, pga. de fine resultater, men jeg ser os stadig ikke blive overhalet af nogen. Randers har et okay hold og kunne gøre det, hvis Keller og Borring spillede, det gør de ikke og de er vigtige for dem. De øvrige hold skal er ikke gode nok og vil miste for mange point til at vi overhales, selvom vi skulle løbe ind i en dårlig periode. Hvis Randers bruger Keller igen snart, vil de godt kunne gøre det, men ellers vil det være overraskende i mine øjne hvis vi mister den plads, ligesom jeg i øvrigt heller ikke regner med vi avancerer.

    Leave a comment:


  • Løvkvist_jr.
    replied
    Nu hvor ligaen er så tæt igen i år er det fedt at se vi i skrivende stund ligger nr. 6 og kun ganske få point fra at kravle yderligere op i tabellen.

    Men er det bare mig som stadig kigger bagud på de hold som ligger under os. Hvis vi ikke holder snoren stram så kan vi hurtigt blive overhalet af et par hold.

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
    Hvor er fodbold bare fantastisk! Nu skal vores drenge bare modstå presset og tage de tre point. Midtjylland og Sønderjydske skal møde hinanden, det er godt nok lang tid siden, at man som OB-fan har været så spændt på en runde!
    jeg synes nu ikke det er SÅ lang tid siden, bare ikke på den samme fede måde men lad os nu skyde bjørnen først, inden vi sælger skindet.
    Last edited by manner; 19-03-2016, 07:17.

    Leave a comment:


  • Kogtbaby88
    replied
    Hør lige Peter Graulund kommentere.. Det kan godt være han er kæmpe GF fan, men det var rimelig meget den reaktion jeg selv havde.. Vanvittig afslutning

    http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyheder/vanvid-agf-keeper-scorer-overtiden/

    Leave a comment:


  • RASH
    replied

    Leave a comment:


  • RASH
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    vanvittigt afslutning på den kamp....og med pointtab til AAB vil vi med en sejr i morgen kun være 2 point efter dem - det er fandme også vildt
    Hvor er fodbold bare fantastisk! Nu skal vores drenge bare modstå presset og tage de tre point. Midtjylland og Sønderjydske skal møde hinanden, det er godt nok lang tid siden, at man som OB-fan har været så spændt på en runde!

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
    Steffen Rasmussen score til 2-2, hvor er det sindssygt!!!
    vanvittigt afslutning på den kamp....og med pointtab til AAB vil vi med en sejr i morgen kun være 2 point efter dem - det er fandme også vildt

    Leave a comment:


  • RASH
    replied
    Steffen Rasmussen score til 2-2, hvor er det sindssygt!!!

    Leave a comment:


  • RASH
    replied
    Nu stopper det...

    Leave a comment:


  • RASH
    replied
    For helvede Duncan!! Du kunne jo have givet os den perfekte start på runden...

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    mulighederne er der bestemt - nu skal vi bare ikke lave den "klassiske" og sætte Hobro i gang næste runde.....ville være lidt for typisk desværre.

    Nej tingene skal være anderledes så en sejr over hobro næste weekend og runden efter hægter vi for alvor randers af ;) og så sætter vi jagten ind på bif
    Nej det er måske vigtigere end nogensinde at vi ikke pisser de gode resultater væk igen... må dog indrømme jeg ikke kan huske hvornår jeg sidst har været så sikker på 3 point, men vi skal selvfølgelig ikke gå på banen og tro de bare kommer af sig selv...

    Og så er det ikke mindst vigtigt, fordi med det kampprogram gør det jo også at den på papiret sværeste tid kommer i den sidste del af foråret, så det vil være super at kunne slå hullet til de nederste 6 inden da...

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Og da Aab tabte i aften står vi kun 5 point fra plads 2. Det kan løbe helt fantastisk for os. Lad os krydse fingre at Ove P overrasker i FCM i morgen og stjæler (gerne 3) point der og vi overhaler ulvene næste uge.

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Gylden mulighed vi er midt i... med kampen i dag ser/så de næste 5 kampe sådan ud at vi møder de hold under os hvor man kan sige de stadig er en trussel, samt vi møder det hold vi jager over os, samt nr. chok... Vi har taget en sejr i den første i dag, og så har vi Hobro og Randers i de næste to runder, og allerede der kan det jo begynde at se rigtig godt ud...
    Ja ja, skal passe på ikke at blive revet for meget med, og vi får da heller ikke 15 point i de 5 kampe, men de første 3 er hjemme nu...


    1. FcK
    2. Sdr.
    3. AaB
    4. FcM
    5. BIF
    6. OB
    7. Randers
    8. Viborg
    9. FcN
    10. AGF
    11. Esbjerg
    12. Hobro
    mulighederne er der bestemt - nu skal vi bare ikke lave den "klassiske" og sætte Hobro i gang næste runde.....ville være lidt for typisk desværre.

    Nej tingene skal være anderledes så en sejr over hobro næste weekend og runden efter hægter vi for alvor randers af ;) og så sætter vi jagten ind på bif

    Leave a comment:

Working...
X