Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sten Grytebust

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Arghhhh. Det har han nu nok.
    I følge transfermarkt har han spillet 10 kampe i 16/17 sæsonen for Preston. 8 liga kampe og 2 cup kampe.
    De 8 liga kampe var de 8 første kampe i sæsonen. Så har han siddet på bænkgen siden da (dvs siden 17/9 sidste år).
    Året inden 15 kampe og året inden igen 5 kampe.
    Jeg kan simpelthen ikke se, at han skulle have niveauet til OB. Og slet ikke BIF eller FCK.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
      I følge transfermarkt har han spillet 10 kampe i 16/17 sæsonen for Preston. 8 liga kampe og 2 cup kampe.
      De 8 liga kampe var de 8 første kampe i sæsonen. Så har han siddet på bænkgen siden da (dvs siden 17/9 sidste år).
      Året inden 15 kampe og året inden igen 5 kampe.
      Jeg kan simpelthen ikke se, at han skulle have niveauet til OB. Og slet ikke BIF eller FCK.
      Han skulle nok bygges op som mange andre. Jesper Hansen fra Lyngby havde også siddet på bænken i et par år. Det går da meget godt nu

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Han skulle nok bygges op som mange andre. Jesper Hansen fra Lyngby havde også siddet på bænken i et par år. Det går da meget godt nu
        De kampe JH trods alt fik var umiddelbart på et noget højere niveau.
        Det virker som om, at AL har været væk fra fodboldbanen de sidste 5 år.
        Jeg tror ikke på det, men ønsker ham da al mulig held og lykke.

        Comment


          Manden er også blevet 33... Det behøver jo ikke være meget for en målmand, men ung er han jo da i hvert fald heller ikke...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
            JH sælger, og så henter han en ny målmand for beløbet. Han finder nok frem til en Koval som er langt over det niveau som vi normalt befinder os på.
            Spørgsmålet er jo om vi behøver en ny målmand, er sikker på at JH kan finde målmands potentialle i truppen, Izunna kan sikkert omskoles til at blive en rigtig god målmand.

            Comment


              Får et lille hjertestop hver gang denne tråd bliver åbnet....

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
                Spørgsmålet er jo om vi behøver en ny målmand, er sikker på at JH kan finde målmands potentialle i truppen, Izunna kan sikkert omskoles til at blive en rigtig god målmand.
                Eller AK. Ham har ja forhindret mange mål i denne sæson. Næsten en Mr. Cleansheet. ;-)
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Får et lille hjertestop hver gang denne tråd bliver åbnet....
                  Das Leben ist kein Ponyhof...
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                    Eller AK. Ham har ja forhindret mange mål i denne sæson. Næsten en Mr. Cleansheet. ;-)
                    HaHa. Det er jo desværre sandt
                    HaHa. Det er des

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                      Eller AK. Ham har ja forhindret mange mål i denne sæson. Næsten en Mr. Cleansheet. ;-)
                      Haha :)

                      Comment


                        Vores allesammens kære Grytebust er udtaget til landsholdet. Fuldt fortjent.

                        http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...rske-landshold

                        Comment


                          De to andre må være gode. Men tillykke og helt fortjent. HVIS han får lejlighed til at brillere i en kamp bliver han nok vanskelig at holde på.
                          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                          OB - engang var vi gode

                          Comment


                            Tillykke til Sten . Så fedt for ham .
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Selvom jeg kun kan læse lidt af det øverste

                              Gryte udsteder ingen garantier for sin fremtid i klubben
                              http://www.fyens.dk/ob/Grytebust-og-...rtikel/3178299

                              Hvis Jesper sælger Sten og lukker vinduet med stor tilfredshed kører jeg direkte i havnen

                              Comment


                                Naturlig konsekvens. Måske også derfor at jeg havde svært ved at glæde mig over hans udtagelse til landsholdet. Det giver alt andet end lige en masse interesse. Og vinduet er jo piv åbent. Frygter et salg.

                                Comment

                                Working...
                                X