Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sten Grytebust

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Enig men er det realistisk? Gryte må efterhånden være eftertragtet mange steder og JH er som regel frisk på en handel - hvad er der ellers af alternativer? Han var rigeligt lang tid om at finde Gryte efter et par "svipsere".
    Frygter også at OB er alt for skuffende for Grytebust og med den præstation og klasse ham viser har ham alle muligheder i hænder.
    Håber bare at vi kan alligevel får en forlængelse måske om 1 år - og håbet dør Ja sidst.
    Det er så forfærdeligt at vi ikke kan holde de rigtig gode spillere på grund af den måde ledelsen kører klubben. Især de rigtig gode eller extraordinære spillere bruger "legekammerader" og udfordring somen europæisk eventyr for at blive interesseret i klubben for længere tid. Hvis man ikke tilbyder det så rejser de videre.
    Vi betaler igen og igen for den penge vi sparer i transfervinduer. Er det så svært at forstå til JH og KN at det koster på den lange bane når man ikke investerer rettidig???
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
      Enig men er det realistisk? Gryte må efterhånden være eftertragtet mange steder og JH er som regel frisk på en handel - hvad er der ellers af alternativer? Han var rigeligt lang tid om at finde Gryte efter et par "svipsere".
      Og du har naturligt ret: det er ikke særlig realistisk...
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
        Og du har naturligt ret: det er ikke særlig realistisk...
        Var Lindegaard ikke til prøvetræning før der blev skrevet under? Han må da have vist en vis kvalitet ..
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
          Var Lindegaard ikke til prøvetræning før der blev skrevet under? Han må da have vist en vis kvalitet ..
          Jo han har været der 1-2 uger inden de skrev under

          Comment


            Gryte startede inde for det norske landshold i dag mod Makedonien, og det gik mildest talt ikke godt. Er tæt på at lave et drop ifm. et frispark, og disker så op med det her i overtiden. Av. https://twitter.com/MacedonianFooty/...36800770338821

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              Gryte startede inde for det norske landshold i dag mod Makedonien, og det gik mildest talt ikke godt. Er tæt på at lave et drop ifm. et frispark, og disker så op med det her i overtiden. Av. https://twitter.com/MacedonianFooty/...36800770338821
              Beklager meget for ham.
              Ja, vi sagte ja ofte at ham har ikke sine spidskompetencer med fødderne...
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                Gryte startede inde for det norske landshold i dag mod Makedonien, og det gik mildest talt ikke godt. Er tæt på at lave et drop ifm. et frispark, og disker så op med det her i overtiden. Av. https://twitter.com/MacedonianFooty/...36800770338821
                Gør ondt at se vores kære målmand på den måde

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Gør ondt at se vores kære målmand på den måde
                  Fedt, nu kan det være han bliver mulig at forlænge med!

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                    Fedt, nu kan det være han bliver mulig at forlænge med!
                    Tror desværre ikke at det ændrer på hans ønske om større klub. Det gør ham bare mindre værd

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Tror desværre ikke at det ændrer på hans ønske om større klub. Det gør ham bare mindre værd
                      Enig, tror da også kun vores chance for at forlænge, er yderst minimal, ligegyldigt hvad der sker i en landskamp.

                      Jeg tror til gengæld ikke vi sælger ham. Han er så værdifuld for os, så vi beholder ham til kontraktudløb - tror jeg. Så er jeg helt med på vi undres fra tid til anden over de beslutninger den sportslige ledelse tager!

                      Edit: Mit første udsagn manglede nok en smiley.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                        Enig, tror da også kun vores chance for at forlænge, er yderst minimal, ligegyldigt hvad der sker i en landskamp.

                        Jeg tror til gengæld ikke vi sælger ham. Han er så værdifuld for os, så vi beholder ham til kontraktudløb - tror jeg. Så er jeg helt med på vi undres fra tid til anden over de beslutninger den sportslige ledelse tager!

                        Edit: Mit første udsagn manglede nok en smiley.
                        det er ærgerligt at han ikke fik en god kamp. Jeg syntes også han har været lidt på vej ned i vores kampe. Han er stadig bedste mand, men formkurven er på vej ned.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                          det er ærgerligt at han ikke fik en god kamp. Jeg syntes også han har været lidt på vej ned i vores kampe. Han er stadig bedste mand, men formkurven er på vej ned.
                          Jeg synes han så lidt tung og langsom ud på 3-0 målet mod sønderjyske. Burde ikke være umuligt at redde den inderside.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Gør ondt at se vores kære målmand på den måde
                            Ja. Men sådan en fejl gør en klassemålmand vel kun én gang i livet. (Hvis man hedder ikke "Pannen-Olli" Reck, som var god for flere brøler af den kvalitet ;-))
                            Så vi kan til mindst være helt roligt at det gentages ikke når Gryte står i vores buret.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              https://www.bt.dk/superligaen/massiv...edium=facebook
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                OB-boss: Rigtig stor interesse for Grytebust
                                https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...for-grytebust/
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X