Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sten Grytebust

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Selvom jeg kun kan læse lidt af det øverste

    Gryte udsteder ingen garantier for sin fremtid i klubben
    http://www.fyens.dk/ob/Grytebust-og-...rtikel/3178299

    Hvis Jesper sælger Sten og lukker vinduet med stor tilfredshed kører jeg direkte i havnen
    Super-indsats og landsholdudtagelse. Naturligvis udelukker Grytebust ingenting; det ville jo være direkte dumt af ham. Som vi er kørende kan vi bare håbe på, at der ikke kommer et bud. For så er vi da først på skideren. Omvendt er det også et problem at holde på en sur spiller, hvis der kommer et fornuftigt tilbud. Vi skal kunne håndtere det, hvis der kommer et godt bud og finde en ok erstatning.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
      Super-indsats og landsholdudtagelse. Naturligvis udelukker Grytebust ingenting; det ville jo være direkte dumt af ham. Som vi er kørende kan vi bare håbe på, at der ikke kommer et bud. For så er vi da først på skideren. Omvendt er det også et problem at holde på en sur spiller, hvis der kommer et fornuftigt tilbud. Vi skal kunne håndtere det, hvis der kommer et godt bud og finde en ok erstatning.
      Og det tvivler jeg på vi kan nå at finde. Tør ikke tænke vores pointhøst i denne sæson so far hvis han ikke havde været i målet..

      Comment


        Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
        Super-indsats og landsholdudtagelse. Naturligvis udelukker Grytebust ingenting; det ville jo være direkte dumt af ham. Som vi er kørende kan vi bare håbe på, at der ikke kommer et bud. For så er vi da først på skideren. Omvendt er det også et problem at holde på en sur spiller, hvis der kommer et fornuftigt tilbud. Vi skal kunne håndtere det, hvis der kommer et godt bud og finde en ok erstatning.
        Enig, men jeg ser et ualmindeligt stor lys i Gryte. Jeg mener faktisk en 7-8 millioner er en del for lidt som salgspris, men tænker det er rigeligt til Horsens købmanden slår til.

        Nu har jeg ikke læst op på Lindegaard, men det er min første indskydelse.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
          Enig, men jeg ser et ualmindeligt stor lys i Gryte. Jeg mener faktisk en 7-8 millioner er en del for lidt som salgspris, men tænker det er rigeligt til Horsens købmanden slår til.

          Nu har jeg ikke læst op på Lindegaard, men det er min første indskydelse.
          Undskyld mig, men Jesper Hansen ville jo bytte Gryte for Lasse Kryger eller en pakke Prince-kiks på slaw.
          OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
            Enig, men jeg ser et ualmindeligt stor lys i Gryte. Jeg mener faktisk en 7-8 millioner er en del for lidt som salgspris, men tænker det er rigeligt til Horsens købmanden slår til.

            Nu har jeg ikke læst op på Lindegaard, men det er min første indskydelse.
            Hvis Rønnow er 17-22 mill værd burde Grytebust være 10 mill værd mindst

            Comment


              Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
              Undskyld mig, men Jesper Hansen ville jo bytte Gryte for Lasse Kryger eller en pakke Prince-kiks på slaw.
              Gætter på at dette er en af de posts som ifølge mange trækker niveauet en anelse ned?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Gætter på at dette er en af de posts som ifølge mange trækker niveauet en anelse ned?
                Sikkert :D Men jeg har deltaget på OB's debatforum siden 1997 og har ingen planer om at stoppe, selvom limefrugten, Entusiasten m.fl. sikkert gerne så mig rende ad helvede til.

                Hvis man ikke kan se, at jeg joker her, må der være noget galt i ens liv.
                OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                  Super-indsats og landsholdudtagelse. Naturligvis udelukker Grytebust ingenting; det ville jo være direkte dumt af ham. Som vi er kørende kan vi bare håbe på, at der ikke kommer et bud. For så er vi da først på skideren. Omvendt er det også et problem at holde på en sur spiller, hvis der kommer et fornuftigt tilbud. Vi skal kunne håndtere det, hvis der kommer et godt bud og finde en ok erstatning.
                  Enig i det med den sure spiller! sidste halvdel af det markerede er jeg så voldsom bekymret for.....
                  Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                  Comment


                    Jeg forbinder ikke Jesper Hansen med rationel og logisk tænkning. ALT og INTET kan ske.
                    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                    OB - engang var vi gode

                    Comment


                      På OBstruktion kårede vi Grytebust til Månedens Spiller i august. Vi overrakte ham præmien ved dagens træning, og fik en lille snak med ham.

                      http://obstruktion.dk/maanedens-spiller-august/

                      Comment


                        http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...tm_campaign=ni

                        ved godt den er gratis for ham men alligevel...
                        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                          http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...tm_campaign=ni

                          ved godt den er gratis for ham men alligevel...
                          Det ville være mærkeligt, hvis han sagde andet. Men da vi stod, og lavede interviewet med ham, virkede han meget oprigtig og meget glad for at være i klubben :-)

                          Comment


                            http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...league/6835185

                            så må vi vente til sommer med at sælge Grytebust ..
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                              http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...league/6835185

                              så må vi vente til sommer med at sælge Grytebust ..
                              Vil langt hellere har en forlængelse med Gryte. Vi ved hvad vi har med ham: en af de bedste hvis ikke den bedste målmand i ligaen.
                              Selvom Lindegaard er gamle OB-dreng så ved vi ikke hvad vi får. Ham er ja næsten uden kamperfaring de sidste år og er mere eller mindre dumpet alle steder ham var.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                                Vil langt hellere har en forlængelse med Gryte. Vi ved hvad vi har med ham: en af de bedste hvis ikke den bedste målmand i ligaen.
                                Selvom Lindegaard er gamle OB-dreng så ved vi ikke hvad vi får. Ham er ja næsten uden kamperfaring de sidste år og er mere eller mindre dumpet alle steder ham var.
                                Enig men er det realistisk? Gryte må efterhånden være eftertragtet mange steder og JH er som regel frisk på en handel - hvad er der ellers af alternativer? Han var rigeligt lang tid om at finde Gryte efter et par "svipsere".
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X