Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sten Grytebust

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Lad os nu bare lege, at vi går hele vejen til playoff finalen - f. eks. mod FCM - så er det interessant, at Falkesgaard er kommende keeper i FCM

    Comment


      Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
      Man ved bare, det "står skidt til", når årets fund skal findes mellem JJT, der har været skadet halvdelen af sæsonen, Tingager, der har kostet mål i hver anden kamp, og så Weber, der ikke har spillet...
      😆😆😆😆😜😜😜😎😎😉😉👍🏻

      Comment


        Oprindeligt indsendt af kentini Se indlæg
        Lad os nu bare lege, at vi går hele vejen til playoff finalen - f. eks. mod FCM - så er det interessant, at Falkesgaard er kommende keeper i FCM
        Men vi er jo så også kun i finalen, fordi Helenius lavede selvmål for Silkeborg da vi mødte dem

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
          Men vi er jo så også kun i finalen, fordi Helenius lavede selvmål for Silkeborg da vi mødte dem
          Nu må Helenius vise sit værd og score et par stykker i eget net

          Comment


            Hvor længe er grytebust ude ? :)

            Comment


              Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
              Hvor længe er grytebust ude ? :)
              Jeg tror vi skal forvente resten af sæsonen. Men det kommer jo også an på hvor lang den bliver. Den kan være slut om 10-12 dage..
              Skal vi ud i den afgørende er der måske en chance

              Comment


                Så ikke landskamp i går, men Rønnow skulle have stået godt. Muligt scenarie: Rønnow ryger til en tysk klub for 20 millioner. Brøndby bruger 12 af dem på at snuppe Grytebust. JH er glad og udtaler at salget giver nye spændende muligheder for at sætte holdet.

                Comment


                  Ja hvis det sker, så skal mange af pengene bruges på at hente Lindegaard hjem. Men må ikke Brøndby henter Lindegaard.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af lassepedersen Se indlæg
                    Så ikke landskamp i går, men Rønnow skulle have stået godt. Muligt scenarie: Rønnow ryger til en tysk klub for 20 millioner. Brøndby bruger 12 af dem på at snuppe Grytebust. JH er glad og udtaler at salget giver nye spændende muligheder for at sætte holdet.
                    Hvordan kan du skrive sådan noget kl 7 om morgenen? Det giver gyser og kan ødelægge min dag! 😲
                    Er glad at vi har endnu 2 år med Gryte og håber JH undlader sådan en vrøvl.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Brøndby skal være økonomisk ansvarlige og kommer ikke til at bruge sådanne penge på spillere i dette vindue. Mukthar var en enlig svale..
                      Så skal JH sælge for 3-4 millioner og det sker ikke

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
                        Ja hvis det sker, så skal mange af pengene bruges på at hente Lindegaard hjem. Men må ikke Brøndby henter Lindegaard.
                        Hvad skulle vi eller BIF med Lindegaard? Jeg kan næsten ikke forestille mig, at han længere har niveau til superligaen.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
                          Hvad skulle vi eller BIF med Lindegaard? Jeg kan næsten ikke forestille mig, at han længere har niveau til superligaen.
                          Arghhhh. Det har han nu nok. Men forventer ikke nogen stor målmand ville vende hjem.
                          Men tror jeg nu heller ikke at han gør. Han er tidligere Man U spiller og kan finde jobs derovre resten af sin karriere alene på den baggrund hvis han vil..
                          Han vil tjene flere penge og kan fortsætte sit glamurøse liv mens han undgår chancen for at blive en af dem der vender hjem og falder igennem.
                          FCK ville måske have en chance og mon ikke at de tidligere har prøvet

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Brøndby skal være økonomisk ansvarlige og kommer ikke til at bruge sådanne penge på spillere i dette vindue. Mukthar var en enlig svale..
                            Så skal JH sælge for 3-4 millioner og det sker ikke

                            Det var sgu noget af en tiltro til JH.
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              JH sælger, og så henter han en ny målmand for beløbet. Han finder nok frem til en Koval som er langt over det niveau som vi normalt befinder os på.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                                Det var sgu noget af en tiltro til JH.
                                Jeg har ingen tiltro til JH. Men da 5 andre også skal godkende sådan en evt dårlig handel er jeg mere rolig..

                                Comment

                                Working...
                                X