Oprindeligt indsendt af Lærlingen
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sten Grytebust
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af Lærlingen Se indlægHvordan ved du alt det, om jeg må spørge? Back to topics, giv Grytebust alt, hvad manden peger på, og så må vi tage de vidtrækkende konsekvenser herefter.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Lærlingen Se indlægHvordan ved du alt det, om jeg må spørge? Back to topics, giv Grytebust alt, hvad manden peger på, og så må vi tage de vidtrækkende konsekvenser herefter.
Leave a comment:
-
Det andet er mere eller mindre bekræftet af JH ved et par lejligheder
Tror du virkelig ikke at JH og OB har gjort ALT i deres magt for at beholde ham?? Og nej.. Man starter ikke en gavebod med underskrevne checks til udfyldning der kan danne consensus for fremtiden
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægNej det gør han altså ikke. Han tjener ca 250.000 og er klart lønførende i klubben..
Jeg kan sagtens følge din tankegang. Ville også ønske det kunne lade sig gøre. Men alt inden for rammerne er prøvet og hvert et forslag er fejet af bordet uden et mod udspil. Løbet er kørt. Det eneste tilbage er at håbe han havner i udlandet. Let it go
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Lærlingen Se indlægAnders K. Jacobsen tjener 350.000 kroner om måneden? Skib ham afsted + lok med tredjeplads og europæisk fodbold. Det burde f..... gerne være nok til, at han bliver i klubben. Om ikke andet, så få implementeret en lav frikøbsklausul i kontrakten, så vejene kan skilles mod en beskeden betaling, så alle kan blive glade.
Jeg kan sagtens følge din tankegang. Ville også ønske det kunne lade sig gøre. Men alt inden for rammerne er prøvet og hvert et forslag er fejet af bordet uden et mod udspil. Løbet er kørt. Det eneste tilbage er at håbe han havner i udlandet. Let it go
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægMan springer ikke lønskalaen for Grytebust. Tænker han kan få 350.000-400.000 pr måned plus et pænt signon fee i FCK. I OB bliver det ikke en dag over 200.000 og et noget mindre signon fee.
Gretybust er god ja. Og mega vigtig. Meeeen jeg tvivler på at klubbens fremtid står og falder med ham.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Lærlingen Se indlægSå giv ham en løncheck, der er dobbelt så stor? Det er ikke mindre end klubbens fremtid, der står og falder med, hvor længe vi kan holde på ham. Kom i gang, JH!
Gretybust er god ja. Og mega vigtig. Meeeen jeg tvivler på at klubbens fremtid står og falder med ham.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægTvivler stærkt. Gryte går efter at sikre sig økonomisk for life nu. Ganske forståeligt.
Hvis det ikke lykkedes vælger han FCK eller lign hvor lønnen er minimum dobbelt så høj og udstillingsvinduet er større. Ganske forståeligt.
Gryte er væk om 11-12 kampe
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægMen en 3. plads og europæisk næste sæson kunne måske lokke til forlængelse ...
Hvis det ikke lykkedes vælger han FCK eller lign hvor lønnen er minimum dobbelt så høj og udstillingsvinduet er større. Ganske forståeligt.
Gryte er væk om 11-12 kampe
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægGryte har jo efter sigende fået et tilbud der lå helt i top af lønskalaen. Men har takket nej.
Tverskov forlængede for 9 måneder siden og fik også lønforhøjelse. Så den bliver svær hvis der kommer interessante tilbud udefra. Hvis der imod forventning ikke skulle komme interessante bud kunne man godt forstille sig en 2 årig forlængelse indeholdende en aftale om en passende frikøbsklausul..
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af SydFyn Se indlægFuck hvor ville jeg dog ønske at der blev smækket to store fede checks på bordet foran Tverskov og Gryden.
Tverskov forlængede for 9 måneder siden og fik også lønforhøjelse. Så den bliver svær hvis der kommer interessante tilbud udefra. Hvis der imod forventning ikke skulle komme interessante bud kunne man godt forstille sig en 2 årig forlængelse indeholdende en aftale om en passende frikøbsklausul..
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af SydFyn Se indlægFuck hvor ville jeg dog ønske at der blev smækket to store fede checks på bordet foran Tverskov og Gryden.
Leave a comment:
Leave a comment: