Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sten Grytebust

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Hvor gør jeg det?

Syntes tværtimod det påståes at vi ikke ville ligge som vi gør hvis Oliver havde stået, hvilket ingen har mogle mulighed for at vide.
    Jeg kunne jo omvendt påstå at vi ville have vundet de første 6 kampe med Oliver i målet og påstå vi ville have tabt 1-1 kampen i Brøndby med Gryte i mål, men det vil også være et vildskud af et gætværk.

Der er ingen tvivl om at forsvaret er aldeles trygge ved Gryte og det har givet en sikkerhed, ligesom der helt sikkert vil være en usikkerhed i forsvaret når en ny målmand skal spilles ind det er der jo intet nyt i.
    Her, hvis du mener det blot er gætværk.

"Selvfølgelig har Gryte en andel, ligesom alle andre der har spillet har en andel. Det er jo blot gætværk om det ville være gået lige så godt eller dårligere hvis Oliver havde stået i målet. "

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Det indikerede du kraftigt :). ... i forhold til de andre er det med fremtidsbrillerne på.
    Hvor gør jeg det?

Syntes tværtimod det påståes at vi ikke ville ligge som vi gør hvis Oliver havde stået, hvilket ingen har mogle mulighed for at vide.
    Jeg kunne jo omvendt påstå at vi ville have vundet de første 6 kampe med Oliver i målet og påstå vi ville have tabt 1-1 kampen i Brøndby med Gryte i mål, men det vil også være et vildskud af et gætværk.

Der er ingen tvivl om at forsvaret er aldeles trygge ved Gryte og det har givet en sikkerhed, ligesom der helt sikkert vil være en usikkerhed i forsvaret når en ny målmand skal spilles ind det er der jo intet nyt i.

Leave a comment:

• Entusiastens
    replied
    Der er ingen der påstår at han ville stå på Gryte’s niveau. Hvor er det du læser det?
    Det indikerede du kraftigt :). ... i forhold til de andre er det med fremtidsbrillerne på.

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Jeg må lige sige at jeres forventninger til Oliver Christensens niveau hviler på et relativt tyndt grundlag ... han har jo stort set ikke stået nogen kampe, sandsynligheden for at han kunne stå på Grytebusts niveau, er nok ikke voldsomt store.
    Der er ingen der påstår at han ville stå på Gryte’s niveau. Hvor er det du læser det?

Leave a comment:

• Entusiastens
    replied
    Selvfølgelig har Gryte en andel, ligesom alle andre der har spillet har en andel. Det er jo blot gætværk om det ville være gået lige så godt eller dårligere hvis Oliver havde stået i målet.
    Jeg må lige sige at jeres forventninger til Oliver Christensens niveau hviler på et relativt tyndt grundlag ... han har jo stort set ikke stået nogen kampe, sandsynligheden for at han kunne stå på Grytebusts niveau, er nok ikke voldsomt store.

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    mon ikke at Gryte har en væsentlig andel af vores top6 placering og deraf den merindtjening der kommer der via tv penge, sponsorer, tilskuere mm. Tror nu de 10
    mio er hentet ind .. ikke at vi ikke var kommet i Top6 med Oliver ..
    Selvfølgelig har Gryte en andel, ligesom alle andre der har spillet har en andel. Det er jo blot gætværk om det ville være gået lige så godt eller dårligere hvis Oliver havde stået i målet.

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Dinjo Se indlæg
    De manglende 10 mil er grunden til vi i dag ligger nummer 3, Brøndby 4 point efter, og at vi er i semifinalen i pokalturneringen! Fantastisk ikke at sælge ham.!
    Hvordan kommer du frem til det regnestykke?

Leave a comment:

• Dinjo
    replied
    De manglende 10 mil er grunden til vi i dag ligger nummer 3, Brøndby 4 point efter, og at vi er i semifinalen i pokalturneringen! Fantastisk ikke at sælge ham.!

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Lad ham rejse og se så at få Oliver i mål hurtigst muligt .
    Jeg syntes stadig det var torskedumt at takke nej til Brøndby’s 10 mill.
    mon ikke at Gryte har en væsentlig andel af vores top6 placering og deraf den merindtjening der kommer der via tv penge, sponsorer, tilskuere mm. Tror nu de 10
    mio er hentet ind .. ikke at vi ikke var kommet i Top6 med Oliver ..

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Nej det gør han altså ikke. Han tjener ca 250.000 og er klart lønførende i klubben..

Jeg kan sagtens følge din tankegang. Ville også ønske det kunne lade sig gøre. Men alt inden for rammerne er prøvet og hvert et forslag er fejet af bordet uden et mod udspil. Løbet er kørt. Det eneste tilbage er at håbe han havner i udlandet. Let it go
    Lad ham rejse og se så at få Oliver i mål hurtigst muligt .
    Jeg syntes stadig det var torskedumt at takke nej til Brøndby’s 10 mill.

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Man springer ikke lønskalaen for Grytebust. Tænker han kan få 350.000-400.000 pr måned plus et pænt signon fee i FCK. I OB bliver det ikke en dag over 200.000 og et noget mindre signon fee.

Gretybust er god ja. Og mega vigtig. Meeeen jeg tvivler på at klubbens fremtid står og falder med ham.
    Absolut enig. Det kan let skabe uro i truppen.
    Og Grytebust er vigtigt men han er ikke klubben. Er helt tilfreds når vi går i næste sæson med Oliver og Mandé.
    Synes ledelse tog de helt rigtige beslutninger i Grytebust-sagen:
    Vi hentede en ret ukendt norsk målmand som viste sig som ligaens bedste. Og i betragtning om hvor vi står nu var det det helt rigtige valg at holde fast i ham selvom vi kunne have tjenet transferpenge med ham før et år.
    Hvis Grytebust ville blive så ville det være rigtig godt. Men åbenbart vil han videre og vi kan kun takke ham for alt og ønske ham held og lykke. Håber kun at det bliver ikke en af de grimme danske klubber og han rejser sydpå. Der var en post af Festersen til Grytebust før flere uger (tror i decenber eller januar) om noget som "tillykke med Freiburg", så hvem ved... måske ser Gryte på motorvejen når jeg kører nordpå...

Leave a comment:

• nixcha
    replied
    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
    Det er utopi. Gryte er væk til sommer, og vi skal hellere bruge kræfterne andetsteds
    Enig. Det er ærgerligt, men Gryte må forståeligt nok prioritere at score kassen på sin muligvis sidste store kontrakt. Han har bragt sig selv i en fin position til at score sign-on fee + en bedre løn, end OB kan tilbyde ham, og sådan er det bare.

Leave a comment:

• Chuck
    replied
    Oprindeligt indsendt af Lærlingen Se indlæg
    Hvordan ved du alt det, om jeg må spørge? Back to topics, giv Grytebust alt, hvad manden peger på, og så må vi tage de vidtrækkende konsekvenser herefter.
    Almindelig følgen med, samt indgående kendskab til både AK og Gryte ;-)

AK’s hus er i øvrigt lige blevet solgt, men de havde allerede købt nyt inden da.
    Grytes familie er stadigt glade for at være her, og nyder at det er blevet lidt bedre vejr, så man kan øvr sig i at cykle.

mere du lige vil have med? :-P

Lyder ikke ikke videre fornuftigt og helt uden konsekvenser, selv at lade spillere bestemme deres løn ... den vej har vi vist prøvet, i ét eller andet omfang ;-/

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Sikke noget vrøvl. Oliver har potentiale til at blive bedre end grytebust. Jeg er helt tryg ved at han står efter ferien.
    ja til de første 2..
    Men Oliver i målet uden en evt Tverskov foran sig er jeg sgutte helt tryg ved pt

Leave a comment:

• SU1978
    replied
    Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
    ja, det synes jeg faktisk. Se blot på i går. Flere situationer hvor han sparker bolden lige op i luften, så RFC får mulighed for at vinde en 50/50 duel højt på vores banehalvdel. I andre kampe har tendensen mere været at han sparker rigtig mange bolde ud over sidelinjen. Jeg synes klart det er hans svageste punkt. Horribel skal selvfølgelig ikke ses som at han er på serie 5-niveau, men ift. en international målmandsstandard, hvor han er langt under gennemsnittet på det punkt.
    Ja ok, men nu taler du om udsparkene. Jeg troede du mente afleveringsspillet, for der synes jeg sådan set han er ok.

Leave a comment:

Working...
X