Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sten Grytebust

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• hankatten
    replied
    Det er endnu et stort salg som går tabt. Jeg forstår langt fra, hvis der ikke har været en god håndfuld klubber klar med 7-10 mio for ham. Det havde jeg forventet. At AGF får et flot salg af deres ordinære keeper og vi ikke kan sælge ligaens bedste for andet end pebernødder må i et eller andet omfang være en del af ledelsens ansvar. Det er så skuffende at vi ikke spinner guld på de få stjerner vi har. Specielt hvis bøf i sidste ende løber med ham, hvilket man sagtens kan frygte

Leave a comment:

• ForzaLazio
    replied
    Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-forlaengelse/

Ser ud til at Gryte er tabt. Ikke den store overraskelse. Lad os håbe vi kan få afskibet ham i vinterens vindue, selvom han nu stadig er den bedste keeper i truppen.
    Man havde et stille håb. I mine øjne uden konkurrence den bedste, hvilket han jo også har papir på. Håber virkelig ikke han ryger til en anden dansk klub, ville gøre en smule ondt.

Leave a comment:

• JMJ
    replied
    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-forlaengelse/

Ser ud til at Gryte er tabt. Ikke den store overraskelse. Lad os håbe vi kan få afskibet ham i vinterens vindue, selvom han nu stadig er den bedste keeper i truppen.

Leave a comment:

• manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Grytebust har meldt afbud til landshol for at blive helt klar for vores kamp mod Brøndby.
    https://www.fyens.dk/fodbold/Sten-Gr...rtikel/3291004
    Det er god stil i fht. OB. Grytebust er vel også “kun” 3. valg, så udsigten til at spille landskampen er nok ikke stor alliwl.

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Grytebust har meldt afbud til landshol for at blive helt klar for vores kamp mod Brøndby.
    https://www.fyens.dk/fodbold/Sten-Gr...rtikel/3291004

Leave a comment:

• Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Jeg tror OB vil mene, at den forhandling kan ligge en anden dag end lige midt i en uge med 3 kampe, hvilket du da nok selv kan regne ud...
    Ikke hvis det drejer sig om millioner, "nej vi kan altså ikke forhandle nu da vi har en pokalkamp, så de der millioner må i give til nogle andre".
    Jeg aner intet, siger bare at det før er set og at han jo skal sælges pænt snart, hvis han da ikke skal ryge for 0 kroner.

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Man kan jo forhandle uden for vinduet, hvilket du da nok også ved ... og om ganske kort tid kan klubberne forhandle uden at spørge OB.
    På den baggrund er det for mig samlet set ikke helt ulogisk, men det er klart at det kan sagtens bare være en skade og er det da sikkert også.
    Jeg tror OB vil mene, at den forhandling kan ligge en anden dag end lige midt i en uge med 3 kampe, hvilket du da nok selv kan regne ud...

Leave a comment:

• Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
    Tror umiddelbart kun det er i Australien transfervinduet er åbent, men skal jeg da heller ikke udelukke, sikkert et spændende sted.
    Man kan jo forhandle uden for vinduet, hvilket du da nok også ved ... og om ganske kort tid kan klubberne forhandle uden at spørge OB.
    På den baggrund er det for mig samlet set ikke helt ulogisk, men det er klart at det kan sagtens bare være en skade og er det da sikkert også.

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
    Nej.
    👍

Leave a comment:

• OBstruktion
    replied
    Kunne det ikke lugte af et salg ...
    Nej.

Leave a comment:

• Polle
    replied
    Tror umiddelbart kun det er i Australien transfervinduet er åbent, men skal jeg da heller ikke udelukke, sikkert et spændende sted.

Leave a comment:

• Entusiastens
    replied

Leave a comment:

• sjn
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Puha hvem skal så stå ?
    Thisted må dermed gøre brug af tredjekeeper Oliver Christensen i onsdagens opgør”
    Ja vildt at de får lov at stille op med vores Jesper 😂

Leave a comment:

• Ricardo
    replied
    Det er godt nok surt at skulle undværer ham, når vi endelig er inde i en god periode, heldigvis har forsvaret vist stor styrke.

Godt der er håb for at han er klar mod AGF.

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Puha hvem skal så stå ?
    Thisted må dermed gøre brug af tredjekeeper Oliver Christensen i onsdagens opgør”

Leave a comment:

Working...
X