Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-AGF 26/2

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    4 håb til næste sæson, og det kan komme til at se helt godt ud...

1. De foreløbige sommerindkøb samt Myseost slår til
    2. Vi finder en god venstre kant/Simun slår til på positionen
    3. At vi finder en god backup for angrebet(Især hvis Simun besætter kanten)
    4. At de unge/flertallet af dem, fortætter udviklingen...
    (Ja det er måske mere end 3 håb, da det er en del spillere der alle skal slå til, men håbet er der jo da altid )
    Myseost?

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Myseost?
      Grytebust - Myseost ... Kartoffel - Kartoffel.

MvT
      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

Comment

Oprindeligt indsendt af SydFyn Se indlæg
        Sgu da et meget godt hold!!!???
        Tror at vi ser et godt forår fra Ari, nu hvor Luxus-Emil ikke længere er at finde på højrekanten. Burde give ham bedre arbejdsbetingelser. Og da jeg i forvejen er lidt pjattet med Oliver Lund, mener jeg egentligt "kun" at vores svagheder ligger på CF og Koval (som om det ikke var nok)
        Jeg mener umiddelbart at Ari`s kvaler for hovedparten, ligger i egne spillemæssige mangler.
        Manglende fart, manglende pasningsstyrke, for nem at gå forbi osv.
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Sgu da et meget godt hold!!!???
          Tror at vi ser et godt forår fra Ari, nu hvor Luxus-Emil ikke længere er at finde på højrekanten. Burde give ham bedre arbejdsbetingelser. Og da jeg i forvejen er lidt pjattet med Oliver Lund, mener jeg egentligt "kun" at vores svagheder ligger på CF og Koval (som om det ikke var nok)
          Så du mener Skulas problemer skyldtes Emil og ikke mandens mangel på fysisk statur, placeringsevne og nærmest komisk agtige mangel på god boldomgang under pres? Interessant...

Og selv om Oliver Lund har overrasket er han stadig ikke en spiller, jeg personligt ville sætte mine penge på som holdbar løsning til et hold med Top 6 ambitioner.

F.eks var både Skula og Lund horibelt ringe spillende i den sidste træningskamp mod Fredericia.

MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
            Grytebust - Myseost ... Kartoffel - Kartoffel.

MvT
            Præcis... og norsk

Indrømmet, jeg har et eller andet problem med det navn, jeg kan simpelthen aldrig huske det lige i nuŽet, så nu hedder han sådan i mit univers
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
              Præcis... og norsk

Indrømmet, jeg har et eller andet problem med det navn, jeg kan simpelthen aldrig huske det lige i nuŽet, så nu hedder han sådan i mit univers
              Er Grytebust en ægte nordmand, vil han være super stolt over det kælenavn. Kanske vi starter med Myseost, Halvgrim Mur, Makaroni, Iz Oz, Fester, AK47, Tandløs på fredag. Sikke en parade.

MvT
              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

Comment

Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                Så du mener Skulas problemer skyldtes Emil og ikke mandens mangel på fysisk statur, placeringsevne og nærmest komisk agtige mangel på god boldomgang under pres? Interessant...

Og selv om Oliver Lund har overrasket er han stadig ikke en spiller, jeg personligt ville sætte mine penge på som holdbar løsning til et hold med Top 6 ambitioner.

F.eks var både Skula og Lund horibelt ringe spillende i den sidste træningskamp mod Fredericia.

MvH ChrisOB
                Ja det mener jeg faktisk til dels er tilfældet............utroligt som du til stadighed kan blive forundret over, at andre kan have en anden holdning en din! Hvor ville det dog klæde dig, at droppe din nærmest konsekvente nedladende holdning over for folk med en anden mening en din egen.

Comment

Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                  Er Grytebust en ægte nordmand, vil han være super stolt over det kælenavn. Kanske vi starter med Myseost, Halvgrim Mur, Makaroni, Iz Oz, Fester, AK47, Tandløs på fredag. Sikke en parade.

MvT
                  Og så er der Dezzle, ikke at forglemme...
                  Et blandet mad og gansgter hold vi har... og så med lidt elektronik på bænken, i form af en Acer Bærbar-pc...

Comment

Ja det mener jeg faktisk til dels er tilfældet............utroligt som du til stadighed kan blive forundret over, at andre kan have en anden holdning en din! Hvor ville det dog klæde dig, at droppe din nærmest konsekvente nedladende holdning over for folk med en anden mening en din egen.
                    Ja gu bliver jeg forundret! :-) Men jeg kan godt se, hvorfor du føler mit indlæg var nedladende. Så det beklager jeg selvfølgelig.

Det er aldrig min mening eller hensigt. Jeg har bare meget klare holdninger. Og det kan måske godt tolkes som nedladende, uden at det nødvendigvis er det.

Jeg forstår bare ikke, man kan se på Skula og tænke at hans spillemæssige problemer hverken delvist eller helt skyldes den spiller, der spillede foran ham. Specielt når Skula halvdelen af sin OB tid ikke har spillet venstre back.

Nogle spillere har det, andre ikke. Og jeg synes du vurderer Skula forkert.

MvH ChrisOB
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                      Ja gu bliver jeg forundret! :-) Men jeg kan godt se, hvorfor du føler mit indlæg var nedladende. Så det beklager jeg selvfølgelig.

Det er aldrig min mening eller hensigt. Jeg har bare meget klare holdninger. Og det kan måske godt tolkes som nedladende, uden at det nødvendigvis er det.

Jeg forstår bare ikke, man kan se på Skula og tænke at hans spillemæssige problemer hverken delvist eller helt skyldes den spiller, der spillede foran ham. Specielt når Skula halvdelen af sin OB tid ikke har spillet venstre back.

Nogle spillere har det, andre ikke. Og jeg synes du vurderer Skula forkert.

MvH ChrisOB
                      Jamen det står dig skam også frit for at synes. Lige som det står mig frit for, at tro på at han indeholder mere end hvad han har vist.
                      Men lad os se når foråret er omme - så er vi meget klogere.

Comment

Smider lige linket her også: http://www.fyens.dk/sport/Chok-OB-sk...rtikel/2950018

Comment

Oprindeligt indsendt af Adimus Se indlæg
                          Det bliver jo skide spændende. Jeg var da lidt i tvivl om det allerede blev nu, men selvom han ikke er i topform, så er det med at få ham i sving. Det må da også tyde på en vis form for kvalitet, at spille efter 9 dage i klubben, ovenpå en længere periode som klubløs.

Comment

Jeg glæder mig ikke mindre til i morgen i hvert fald!
                            Så bliver det sgu endeligt forår - ENDELIG!

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                              Det bliver jo skide spændende. Jeg var da lidt i tvivl om det allerede blev nu, men selvom han ikke er i topform, så er det med at få ham i sving. Det må da også tyde på en vis form for kvalitet, at spille efter 9 dage i klubben, ovenpå en længere periode som klubløs.
                              Tænker også han selvfølgelig halter på visse områder, men der er noget at vinde ved det alligevel, tænker bla. omkring kommunikationen, og måske at få en anelse mere ro og sikkerhed i det bagerste... og som du siger, få ham i gang så hurtigt som muligt...

Comment

Spillerne bærer sørgebind for Jens Erik "Tarok" Nøttrup i morgen. God stil af klubben at hædre en af vores oprindelige guldvindere.

http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...indes-guldhelt
                                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                                Kluden Krew - O'ense Internationals

Comment

Working...
                                X