Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-AGF 26/2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
    Jeg siger ikke at JH ikke er relevant. Jeg siger at der er væsentlig forskel på at kigge på hele JHs tid i OB, for at vurdere ham som sportschef, og at kigge på tiden efter KN er kommet til, for at vurdere hvor langt vi er i processen med at få Kents trup på plads.

    En lille indskudt bemærkning... Kent arbejdede under/sammen med Jesper Hansen i en årrække i Horsens. Ville han virkelig skrive under for fire år i Odense, hvis han havde samme opfattelse af JHs evner, set indefra, som du har, set udefra? ,o)
    Jeg er, som tidligere nævnt, stadig ikke overbevist om at JH er den rette mand til at få os hele vejen... men jeg synes det er en opadgående kurve, efter operation "Fyld pengekisten" er overstået...

    Mvh

    MaxHH
    Jeg er også langt mere positivt stemt overfor JH kan være en del af det her comeback til toppen af dansk fodbold. AK, Festersen, Makrini, Izunna og KEP er i mine øjne deciderede klassespillere, man har formået at hente til bundklub, som vi jo har været de sidste mange sæsoner. Så har han haft sine smuttere, men det ændrer ikke på at han får solgt det her projekt godt. Holdet ser rigtig spændende ud frem imod den vigtige sæson 16-17, hvor vi godt kunne begynde at konkurrere om pladserne bag FCM og FCK

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
      Glen er startet med ikke at lave samme kæmpefejl som Weakhorse og sætte Jønsson ned i forsvaret. Han har spillet 6er i alle deres træningskampe, og eftersigende gjort det fremragende. Derudover har de gode kanter, samt Duncan. Hvis vi skal have en chance, skal vi smadre deres midbane og spille offensivt. Hvis vi spiller henholdende taber vi.
      Jeg har ikke set AGF spille i træningskampene, men jeg tror også det er en klar fordel for dem at de får JJ op på midtbanen. I det hele taget ser de ud til at stille med en fysisk stærk og erfaren midtbane.

      Ved dog ikke om jeg er helt enig i din analyse her. Vores største svaghed defensivt har igennem længere tid været når vi er gået højt op i banen, og modstanderne har kunne spille den dybt ned i vores bagrum. De skal ikke have meget fart på de forreste positioner før det er gift for os. Det har vi også set i flere af vores træningskampe.

      Jeg er på intet tidspunkt tryg ved vores forsvar (og målmand), men jeg er nok tættere på at være det når vi står i organisation længere tilbage på banen - også selvom AGF har Duncan. Samtidig er vores største styrker offensivt også i kontrafasen.

      Dét sammenholdt med at vi har en meget lidt sammenspillet duo på midtbanen (som betyder ekstra meget når man kun har to mand i maskinrummet) ville jeg nok vælge at tage et mere afventende udgangspunkt. Dermed ikke sagt, at vi skal pakke os fuldstændig på hjemmebane mod AGF.

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
        Jeg siger ikke at JH ikke er relevant. Jeg siger at der er væsentlig forskel på at kigge på hele JHs tid i OB, for at vurdere ham som sportschef, og at kigge på tiden efter KN er kommet til, for at vurdere hvor langt vi er i processen med at få Kents trup på plads.

        En lille indskudt bemærkning... Kent arbejdede under/sammen med Jesper Hansen i en årrække i Horsens. Ville han virkelig skrive under for fire år i Odense, hvis han havde samme opfattelse af JHs evner, set indefra, som du har, set udefra? ,o)
        Jeg er, som tidligere nævnt, stadig ikke overbevist om at JH er den rette mand til at få os hele vejen... men jeg synes det er en opadgående kurve, efter operation "Fyld pengekisten" er overstået...

        Mvh

        MaxHH
        Vi er ikke uenige i, at Kent er den rigtige mand på trænerposten, men mens du stadig vil give JH the benefit of the doubt som sparringspartner, så vil jeg se flere vinduer som de to sidste, før jeg er overbevist.

        Og så vil jeg ha Jonasson og Ari væk til sommer. Gør KEP til anfører!

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
          Vi er ikke uenige i, at Kent er den rigtige mand på trænerposten, men mens du stadig vil give JH the benefit of the doubt som sparringspartner, så vil jeg se flere vinduer som de to sidste, før jeg er overbevist.

          Og så vil jeg ha Jonasson og Ari væk til sommer. Gør KEP til anfører!

          MvH ChrisOB
          Jeg tvivler på, at KEP bliver anfører fra sommer af. Han er helt ny i truppen. Tænker at Makrini og Fester er bedre bud?

          Helt enig med Ari og Jonasson. De har været rart bekendtskab, men forventer højere sportsligt niveau af en OB spiller

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
            Vi er ikke uenige i, at Kent er den rigtige mand på trænerposten, men mens du stadig vil give JH the benefit of the doubt som sparringspartner, så vil jeg se flere vinduer som de to sidste, før jeg er overbevist.

            Og så vil jeg ha Jonasson og Ari væk til sommer. Gør KEP til anfører!

            MvH ChrisOB
            Hvis ikke kurven var opadgående, ville jeg have haft det på samme måde som dig. Men så længe tingene går fremad, køber han sig længere snor. Ang. Ari og Jonasson, så er jeg ikke direkte uenig. KN virker derimod til at kunne se nogle kvaliteter i de to som jeg ikke kan gennemskue...

            Mvh

            MaxHH

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
              Jeg tvivler på, at KEP bliver anfører fra sommer af. Han er helt ny i truppen. Tænker at Makrini og Fester er bedre bud?

              Helt enig med Ari og Jonasson. De har været rart bekendtskab, men forventer højere sportsligt niveau af en OB spiller
              Grundlæggende har jeg også meget svært ved at se en spille komme ind og blive anfører fra dag ét. Det kan næppe blive vildt populært i truppen og vil lægge et stort pres på den spiller.

              Men det bliver i hvert fald spændende at se hvem det bliver. Jeg er enig i, at hverken Jonasson eller Ari bør starte i næste sæson hvis vi skal rykke os (jeg kan bedre acceptere Ari på venstre back end Jonasson i midterforsvaret). Så der bør vælges en ny anfører.

              Makrini og Festersen er bud. Af de to hælder jeg mest til Festersen da jeg endnu ikke helt er sikker på om Makrini har de rette kvaliteter i længden.

              Hvem er egentlig viceanfører i dag? Er det Ari?

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                Grundlæggende har jeg også meget svært ved at se en spille komme ind og blive anfører fra dag ét. Det kan næppe blive vildt populært i truppen og vil lægge et stort pres på den spiller.

                Men det bliver i hvert fald spændende at se hvem det bliver. Jeg er enig i, at hverken Jonasson eller Ari bør starte i næste sæson hvis vi skal rykke os (jeg kan bedre acceptere Ari på venstre back end Jonasson i midterforsvaret). Så der bør vælges en ny anfører.

                Makrini og Festersen er bud. Af de to hælder jeg mest til Festersen da jeg endnu ikke helt er sikker på om Makrini har de rette kvaliteter i længden.

                Hvem er egentlig viceanfører i dag? Er det Ari?
                Ja, det er Ari.
                Det meldte KN ud samtidig med at han gjorde HJ til anfører.

                Comment


                  #83
                  Festersen var anfører imod Helsingør da både Ari og Hallgrimur var ude, btw.
                  "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                  Kluden Krew - O'ense Internationals

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                    Jeg har ikke set AGF spille i træningskampene, men jeg tror også det er en klar fordel for dem at de får JJ op på midtbanen. I det hele taget ser de ud til at stille med en fysisk stærk og erfaren midtbane.

                    Ved dog ikke om jeg er helt enig i din analyse her. Vores største svaghed defensivt har igennem længere tid været når vi er gået højt op i banen, og modstanderne har kunne spille den dybt ned i vores bagrum. De skal ikke have meget fart på de forreste positioner før det er gift for os. Det har vi også set i flere af vores træningskampe.

                    Jeg er på intet tidspunkt tryg ved vores forsvar (og målmand), men jeg er nok tættere på at være det når vi står i organisation længere tilbage på banen - også selvom AGF har Duncan. Samtidig er vores største styrker offensivt også i kontrafasen.

                    Dét sammenholdt med at vi har en meget lidt sammenspillet duo på midtbanen (som betyder ekstra meget når man kun har to mand i maskinrummet) ville jeg nok vælge at tage et mere afventende udgangspunkt. Dermed ikke sagt, at vi skal pakke os fuldstændig på hjemmebane mod AGF.
                    Jeg er enig i det meste af din analyse. Så længe midtbane og forsvar (og målmand) ikke er spillet sammen, vil det helt sikkert være det klogeste at spille lidt afventende, eller i hvert fald stå lidt længere tilbage på banen for ikke at blive overspillet, når der (helt forventeligt og forståeligt) sker misforståelser enten i opbygnings- eller forsvarsspillet, så de enten mister bolden på et farligt sted eller ikke er rigtigt afstemt defensivt.

                    På den anden side var der også momenter i efteråret, hvor et kontinuerligt højt pres gav pote - f.eks. mod Midtjylland på hjemmebane, hvor presset fra angrebet sad lige i skabet og skabte flere farlige situationer, fordi FCM blev taget på sengen. I samme kamp kunne midterforsvaret endda forsvare og time indgrebene ordenligt, så FCM kun blev meget lidt farlige i OB's bagrum. Helt klart den bedste kamp i efteråret!

                    Angående AGF-kampen, så er hverken Dunkan og Aabech ligefrem kendt for at være den nye Gareth Bale, så lige de to ville jeg ikke frygte i dybdeløbene...

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af lasselsh Se indlæg
                      ...
                      Angående AGF-kampen, så er hverken Dunkan og Aabech ligefrem kendt for at være den nye Gareth Bale, så lige de to ville jeg ikke frygte i dybdeløbene...
                      Det er rigtigt - AGF har nok ikke de hurtigste spillere. Dog virker det ikke til at Aabech starter inde: http://www.morethanaclub.dk/news.php...&news_id=19316

                      Har ham Cavric ikke lidt fart i stængerne?

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                        Det er rigtigt - AGF har nok ikke de hurtigste spillere. Dog virker det ikke til at Aabech starter inde: http://www.morethanaclub.dk/news.php...&news_id=19316

                        Har ham Cavric ikke lidt fart i stængerne?
                        Cavric og Stephan P er dobbelt så hurtige som vores midterforsvar.

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                          Det er rigtigt - AGF har nok ikke de hurtigste spillere. Dog virker det ikke til at Aabech starter inde: http://www.morethanaclub.dk/news.php...&news_id=19316

                          Har ham Cavric ikke lidt fart i stængerne?
                          Jo han er hurtig. Og god!

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Jo han er hurtig. Og god!
                            når han gider

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                              når han gider
                              Det jeg har set har været godt. Ham gad jeg godt se på vores hold

                              Comment


                                #90
                                2 dage til. Jeg har faktisk ikke tænkt på Rasmus Falk i lang tid - det er han ikke vigtig nok til. Jeg forventer et vildt OB-mandskab der vil kæmpe røven ud af bukserne. Den første kamp bliver smpelthen så vigtig for foråret. Både i forhold tilskuerfremmøde, og om OB skal forsøge at jagte en sjov placering i tabellen.

                                Comment

                                Working...
                                X