Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-AGF 26/2

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
    2 dage til. Jeg har faktisk ikke tænkt på Rasmus Falk i lang tid - det er han ikke vigtig nok til. Jeg forventer et vildt OB-mandskab der vil kæmpe røven ud af bukserne. Den første kamp bliver smpelthen så vigtig for foråret. Både i forhold tilskuerfremmøde, og om OB skal forsøge at jagte en sjov placering i tabellen.
    Det bliver nok 22 mand, som virkelig er tændte. 3 måneder uden officielle kampe er lang tid, og nu skal den lange sure vintertræning vise sig at have båret frugt. Derfor er sådan en første kamp her også så vanskelig at spå om. Viljen skal nok være der, og selvom sejrer i testkampene giver et lille prej, så er udgangspunktet for begge hold jo helt ens. Det er en slags ny start. Resultaterne i efteråret er glemt, så det bliver enormt spændende. Oveni er det som du siger allerede en vigtig kamp i forhold til, hvad vi kan opnå i sæsonen. Slår vi ikke et AGF-hold som skal have bygget sit hold op om ny filosofi på hjemmebane, jamen så bliver det da svært at tro på at vi kan bevæge os op i tabellen. Ingen udover Tørnes og Gryte, har vel undskyldninger for ikke at være i topform. Vi har ingen skader udover Falke, så det kan ikke blive et meget stærkere hold vi kan stille med, så vi må forvente de kommer med 100% og vil vise at selvom der blæser bedre vinde over Aarhus end længe, så er OB altså bare længere fremme og et bedre fodboldhold.

Comment

Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
      Grundlæggende har jeg også meget svært ved at se en spille komme ind og blive anfører fra dag ét. Det kan næppe blive vildt populært i truppen og vil lægge et stort pres på den spiller.

Men det bliver i hvert fald spændende at se hvem det bliver. Jeg er enig i, at hverken Jonasson eller Ari bør starte i næste sæson hvis vi skal rykke os (jeg kan bedre acceptere Ari på venstre back end Jonasson i midterforsvaret). Så der bør vælges en ny anfører.

Makrini og Festersen er bud. Af de to hælder jeg mest til Festersen da jeg endnu ikke helt er sikker på om Makrini har de rette kvaliteter i længden.

Hvem er egentlig viceanfører i dag? Er det Ari?
      Festersen er et rigtig godt bud. Han har alderen og rutinen og han har de spillemæssigt kvaliteter til at være fast starter HVER gang. Og så det med at han lader Yao flytte ind i sit hus i en periode indtil han er holdet bedre til i landet/klubben fortæller mig at han har nogle menneskelige egenskaber som man også skal have som anfører

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
        Festersen er et rigtig godt bud. Han har alderen og rutinen og han har de spillemæssigt kvaliteter til at være fast starter HVER gang. Og så det med at han lader Yao flytte ind i sit hus i en periode indtil han er holdet bedre til i landet/klubben fortæller mig at han har nogle menneskelige egenskaber som man også skal have som anfører
        Festersen er også mit bedste bud, selvom jeg har indgroet aversion mod angribere som anførere. Jeg må ærligt sige, at jeg aldrig har vekslet et ord med manden, men han slår mig umiddelbart som en intelligent, jordbunden og sympatisk fyr med et stort vindergen og ærgerrighed - i al fald kvaliteter jeg mener en anfører bør indeholde.

Comment

Festersen, tjoh, han er da arbejdsom og sympatisk. Jeg mener nok bare, at en anfører skal råbe højt, skralde igennem og på den måde gå forrest, når tingene ikke går vores vej. På den måde passer det bedre til en stopper eller en central midt end til en angriber, synes jeg.

EDIT: Hov, det er AGF-optaktstråden. Måske vi skulle flytte anfører-diskussion til en anden tråd?
          Last edited by anglicantian; 24-02-2016, 16:21.

Comment

Start 11,er ud fra dagens træning.

Koval
            OL. Hallgrimur LN. Ari
            Des. Izzu. Makrini. RF.

Ak. Fester

Comment

Oprindeligt indsendt af Søren m Se indlæg

Koval
              OL. Hallgrimur LN. Ari
              Des. Izzu. Makrini. RF.

Ak. Fester
              Koval? Suk.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

Comment

Koval
                OL. Hallgrimur LN. Ari
                Des. Izzu. Makrini. RF.

Ak. Fester
                Intet overraskende i det.. Heller ikke Koval

Comment

Fuldstændig som forventet. Det kan der næppe være nogen der er overrasket over.

Det spændende bliver hvordan det kommer til at se ud over foråret

Comment

Koval
                    OL. Hallgrimur LN. Ari
                    Des. Izzu. Makrini. RF.

Ak. Fester

Hvis RF ikke havde være en idiot, så havde det fandme godt nok været en vild midtbane vi havde der. Det er det stadig, men man føler bare ikke helt det er vores 100%

Comment

Andlox???? Skal vi ikke også have sådan en lir nyhed

http://www.morethanaclub.dk/news.php?readmore=19326

Comment

Koval
                        OL. Hallgrimur LN. Ari
                        Des. Izzu. Makrini. RF.

Ak. Fester
                        Sgu da et meget godt hold!!!???
                        Tror at vi ser et godt forår fra Ari, nu hvor Luxus-Emil ikke længere er at finde på højrekanten. Burde give ham bedre arbejdsbetingelser. Og da jeg i forvejen er lidt pjattet med Oliver Lund, mener jeg egentligt "kun" at vores svagheder ligger på CF og Koval (som om det ikke var nok)

Comment

Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                          Hvis RF ikke havde være en idiot, så havde det fandme godt nok været en vild midtbane vi havde der. Det er det stadig, men man føler bare ikke helt det er vores 100%
                          Ja den skal satme nok skaffe os mange point tror jeg. Spørgsmålet er bare hvornår den rigtig finder rytmen. Den har jo haltet lidt i opstarten. De 6 forreste må siges at være meget komplette. De er teknisk dygtige og faktisk også ganske løbevillige. Der må være basis for at få stablet et solidt genpres på benene, og hvis det sidder så slår vi i hvert fald hold som AGF!

Comment

Koval
                            OL. Hallgrimur LN. Ari
                            Des. Izzu. Makrini. RF.

Ak. Fester
                            4 håb til næste sæson, og det kan komme til at se helt godt ud...

1. De foreløbige sommerindkøb samt Myseost slår til
                            2. Vi finder en god venstre kant/Simun slår til på positionen
                            3. At vi finder en god backup for angrebet(Især hvis Simun besætter kanten)
                            4. At de unge/flertallet af dem, fortætter udviklingen...
                            (Ja det er måske mere end 3 håb, da det er en del spillere der alle skal slå til, men håbet er der jo da altid )
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                              Andlox???? Skal vi ikke også have sådan en lir nyhed

http://www.morethanaclub.dk/news.php?readmore=19326
                              Hehe.
                              Men det er ikke 8000 km...
                              Men tager min bil og min campingvogn at køre de 750 km til kampen fredag. ;-)
                              En gang Odense - altid Odense.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                                Hehe.
                                Men det er ikke 8000 km...
                                Men tager min bil og min campingvogn at køre de 750 km til kampen fredag. ;-)
                                En gang Odense - altid Odense.

Comment

Working...
                                X