Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-AGF 26/2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt OB-AGF 26/2

    Pænt tidligt.. Ved det godt..

    Tingager i karantæne mod AGF så mon ikke at det bliver HJ og LN der udgør midtforsvaret i første kamp

    http://www.fyens.dk/sport/OB-Tingage...rtikel/2938521


    MAKSYM
    OL HJ LN AS
    MD IU MEM RF
    FESTER AK

    #2
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Pænt tidligt.. Ved det godt..

    Tingager i karantæne mod AGF så mon ikke at det bliver HJ og LN der udgør midtforsvaret i første kamp

    http://www.fyens.dk/sport/OB-Tingage...rtikel/2938521


    MAKSYM
    OL HJ LN AS
    MD IU MEM RF
    FESTER AK
    Nej da....pjat der da kun 20 dage til.....
    og hold da så ellers lige op hvor er den artikel fyldt med stavefejl.
    Og ellers så tror jeg du rammer opstillingen ret præcist.

    Comment


      #3
      Jeg vil helst se:

      MAKSYM
      OL HJ LN AS
      MD IU MEM YAO/MG
      FESTER AK

      Men tror du rammer 100% på den hvis alle holde sig fit.

      MvT
      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
        Nej da....pjat der da kun 20 dage til.....
        og hold da så ellers lige op hvor er den artikel fyldt med stavefejl.
        Og ellers så tror jeg du rammer opstillingen ret præcist.
        ærgerligt med Tingagers karantæne, hvis han klare sig fint på træningslejren mod stærkere modstandere tror jeg han er tæt på debuten, ikke at jeg er sikker på den ville komme mod GF, men det forlyder at KN er tilfreds med ham..so far Jeg tror du rammer rigtigt med opstillingen hvis alle er skade fri til den tid, det må være det bedste der muligt i 4-4-2 opstilling.
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #5
          Ærgerligt med Tingager, men nok ikke den værste at undvære. En debut overfor Dunken havde ellers givet et fint prej om hans potentiale.
          Det bliver en rigtig spændende kamp, for det er svært at vide hvad specielt AGF kommer med. Det meste af efteråret så de ikke specielt skræmmende ud, og deres offensiv afhang meget af om Aabech havde dagen. Nu er Glen og Dunken samt andre interessante indkøb kommet til, og det er spændende at se om de kommer med den der 'nu bliver vi Danmarksmestrer' optimisme vi før har set, for så kan de jo gå på vandet i en kort periode.
          For os synes jeg det mest spændende er om vi over vinteren har fået styr på defensiven. Det må have givet Kent mange grå hår over vinteren, at udtænke hvordan faen vi får sat mere prop i. Jeg tror selvfølgelig også Izunna går direkte ind i start-11'eren i stedet for Azer, og her bliver det interessant om ikke det skulle hjælpe et stykke af vejen.
          Offensivt er jeg ikke så bekymret. Holder de to frontløbere sig skadesfri, så er de garante for en god portion basser, specielt når Falk stadig er der til at fodre.
          Vores start-11'er som jeg formoder er som trådstarter skriver, og den synes jeg er stærkere end det AGF kan byde os trods. På hjemmebane skal de klaskes, men det bliver ikke nemt, hvis ikke defensiven er bedre struktureret, for så er Agf's offensiv væsentlig forstærket med en rigtig goalgetter oppe foran, de må have savnet længe!

          Comment


            #6
            Og vi er bare helt sikre på Lund tager backen ?

            Comment


              #7
              Kent sagde til Stiften, at han skulle ramme 9 ud af 11 startende mod AGF, når vi spiller sidste træningskamp mod FCF den 17/2
              Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


              Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                Jeg vil helst se:

                MAKSYM
                OL HJ LN AS
                MD IU MEM YAO/MG
                FESTER AK

                Men tror du rammer 100% på den hvis alle holde sig fit.

                MvT
                helt enig - ingen grund til at falk spiller. Meeeeeen nu han stadig er her så tror jeg desværre vi kommer til at affinde os med at han spiller.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                  Og vi er bare helt sikre på Lund tager backen ?
                  jeg er så sikker som jeg kan være :-) MP er næppe inde i billedet til en startplads og sætte Desler på hb vil imø svække vores offensiv mere end gevinsten vil være defensivt med med samme herre, og evt. Greve på en af kanterne. Et andet scenarie er selvf. tage Yao op fra u19 og lade ham spille vk så Falk kan beholde hk, og så sætte Desler på hb, men det forekommer mig at være lidt langt ude
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    jeg er så sikker som jeg kan være :-) MP er næppe inde i billedet til en startplads og sætte Desler på hb vil imø svække vores offensiv mere end gevinsten vil være defensivt med med samme herre, og evt. Greve på en af kanterne. Et andet scenarie er selvf. tage Yao op fra u19 og lade ham spille vk så Falk kan beholde hk, og så sætte Desler på hb, men det forekommer mig at være lidt langt ude
                    Vi har også Joan Simun Edmundsson til vk

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      jeg er så sikker som jeg kan være :-) MP er næppe inde i billedet til en startplads og sætte Desler på hb vil imø svække vores offensiv mere end gevinsten vil være defensivt med med samme herre, og evt. Greve på en af kanterne. Et andet scenarie er selvf. tage Yao op fra u19 og lade ham spille vk så Falk kan beholde hk, og så sætte Desler på hb, men det forekommer mig at være lidt langt ude
                      Grunden til jeg lige kom til at fyre det spørgsmål af, er at jeg ser Desler meget tæt på. Ud fra, hvad jeg tror Kent gør.

                      Desler startede inde som højre back de sidste kampe i efteråret, ifølge transfermarkt var det de sidste 4.

                      Kent kan godt lide backs der løber meget, løber langt og løber hurtigt. Han er åbenbart også begyndt at prøve Lucas som back. Det er lidt de samme løbe karakteristika han har, Henrik Dalsgaard for den sags skyld. Oliver Lund gør det da også, så han er bestemt kandidat.

                      Derudover vil han gerne have kanter der spiller ind af i banen, så der er plads til de her "overlaps-backs". Desler er selvfølgelig en fantastisk højre kant, men han søger naturligt indlægget og tror det ødelægger Kents idealtegninger lidt, men kun lidt selvfølgelig og der bringer så Desler ned på backen for han skal spille, Desler spiller jo også fint ind i banen, han kan sådan set alt.

                      Som en sidebemærkning, så I det her først. Bliver Desler spillet som Højre back nu her, så ender han som højreback på A-landsholdet!

                      Nå, det var mine 2 kroner til det. Tror dog det er meget tæt og jeg bliver ikke overrasket hvis Lund napper den, men jeg gætter på Desler.

                      Jeg ser 8 pladser i startopstillingen der er mejslet ind i beton mod AGF:

                      MK
                      x HJ LN AS

                      x IU MM x

                      AK RF

                      Der ud over starter Falk og Desler med garanti. Plads nummer 11 er så mellem Greve, Lund Og Joan.
                      Last edited by Polle; 07-02-2016, 09:30.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                        Grunden til jeg lige kom til at fyre det spørgsmål af, er at jeg ser Desler meget tæt på. Ud fra, hvad jeg tror Kent gør.

                        Desler startede inde som højre back de sidste kampe i efteråret, ifølge transfermarkt var det de sidste 4.

                        Kent kan godt lide backs der løber meget, løber langt og løber hurtigt. Han er åbenbart også begyndt at prøve Lucas som back. Det er lidt de samme løbe karakteristika han har, Henrik Dalsgaard for den sags skyld. Oliver Lund gør det da også, så han er bestemt kandidat.

                        Derudover vil han gerne have kanter der spiller ind af i banen, så der er plads til de her "overlaps-backs". Desler er selvfølgelig en fantastisk højre kant, men han søger naturligt indlægget og tror det ødelægger Kents idealtegninger lidt, men kun lidt selvfølgelig og der bringer så Desler ned på backen for han skal spille, Desler spiller jo også fint ind i banen, han kan sådan set alt.

                        Som en sidebemærkning, så I det her først. Bliver Desler spillet som Højre back nu her, så ender han som højreback på A-landsholdet!

                        Nå, det var mine 2 kroner til det. Tror dog det er meget tæt og jeg bliver ikke overrasket hvis Lund napper den, men jeg gætter på Desler.

                        Jeg ser 8 pladser i startopstillingen der er mejslet ind i beton mod AGF:

                        MK
                        x HJ LN AS

                        x IU MM x

                        AK RF

                        Der ud over starter Falk og Desler med garanti. Plads nummer 11 er så mellem Greve, Lund Og Joan.
                        Jeg kan godt se Desler som en ideel Kent back og tog han beslutningen om at omskole ham permanent kunne han utvivlsomt blive en dygtig back. Jeg tror dog mest af alt at hans tid på backen sidst i efteråret, var en konsekvens af at han ikke nåede i tilstrækkelig form til at han kunne udfylde pladsen på HK til fulde. Man så ham jo også blive skiftet ud i hvis ikke alle, så næsten alle de sidste kampe i efteråret. Nu når han er tilbage i fulde omdrejninger igen, så har vi ikke nær så dygtige kanter som Desler og Falk i truppen lige nu. De kan begge som du siger trække ind i banen, spille i små rum, sætte en mand af og dermed er de ideelle til at sætte vores to angribere i scene. Det ville være synd at spilde Deslers offensive forcer på en back, selvom han absolut vil udfylde pladsen til punkt og prikke.

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                          Jeg kan godt se Desler som en ideel Kent back og tog han beslutningen om at omskole ham permanent kunne han utvivlsomt blive en dygtig back. Jeg tror dog mest af alt at hans tid på backen sidst i efteråret, var en konsekvens af at han ikke nåede i tilstrækkelig form til at han kunne udfylde pladsen på HK til fulde. Man så ham jo også blive skiftet ud i hvis ikke alle, så næsten alle de sidste kampe i efteråret. Nu når han er tilbage i fulde omdrejninger igen, så har vi ikke nær så dygtige kanter som Desler og Falk i truppen lige nu. De kan begge som du siger trække ind i banen, spille i små rum, sætte en mand af og dermed er de ideelle til at sætte vores to angribere i scene. Det ville være synd at spilde Deslers offensive forcer på en back, selvom han absolut vil udfylde pladsen til punkt og prikke.
                          Det med den manglende form havde jeg ikke lige skænket en tanke, måske du har en pointe, vi får se.

                          Kunne det dog ikke snart blive den 26. Feb, jeg hader vinterpausen!

                          Comment


                            #14
                            Er begyndt ldt at frygte vores hovedstødsstyrke på defensive standardsituationer, nu vi ikke har Zohore. Mener vi havde samme problem for nogle år sidden. Kan ikke lige huske hvornår...
                            Vi har vel dybest set kun Haddi, Lasse (+ evt. Lund) der er relativt stærke headere. Dertil er mange af vores start-11ere rimeligt små: Izunna, Ari, Falk, Festersen, AK.
                            Er jeg den eneste med den frygt?
                            Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
                            Kristian Morre

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
                              Er begyndt ldt at frygte vores hovedstødsstyrke på defensive standardsituationer, nu vi ikke har Zohore. Mener vi havde samme problem for nogle år sidden. Kan ikke lige huske hvornår...
                              Vi har vel dybest set kun Haddi, Lasse (+ evt. Lund) der er relativt stærke headere. Dertil er mange af vores start-11ere rimeligt små: Izunna, Ari, Falk, Festersen, AK.
                              Er jeg den eneste med den frygt?
                              Bestemt ikke. Det giver klart en frygt når vi har en målmand der er håbløs i feltet..
                              Men hvis midtforsvaret er KEP og Tingager fra næste sæson af plus en stærk målmand ser det godt igen

                              Comment

                              Working...
                              X