Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-AGF 26/2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Jeg er rimeligt bekymret. De har også set gode ud. Duncan er en af de der angribere, der altid scorer mod os. Ligesom Bechmann.
    Ditto her. AGF kører godt; det gør vi slet ikke. Jeg tror deres dygtige midtbanespillere tager styringen overfor vores centrale duo, der slet ikke har fundet hinanden endnu.

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
      Ditto her. AGF kører godt; det gør vi slet ikke. Jeg tror deres dygtige midtbanespillere tager styringen overfor vores centrale duo, der slet ikke har fundet hinanden endnu.
      Glen er startet med ikke at lave samme kæmpefejl som Weakhorse og sætte Jønsson ned i forsvaret. Han har spillet 6er i alle deres træningskampe, og eftersigende gjort det fremragende. Derudover har de gode kanter, samt Duncan. Hvis vi skal have en chance, skal vi smadre deres midbane og spille offensivt. Hvis vi spiller henholdende taber vi.
      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
      Kluden Krew - O'ense Internationals

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
        Glen er startet med ikke at lave samme kæmpefejl som Weakhorse og sætte Jønsson ned i forsvaret. Han har spillet 6er i alle deres træningskampe, og eftersigende gjort det fremragende. Derudover har de gode kanter, samt Duncan. Hvis vi skal have en chance, skal vi smadre deres midbane og spille offensivt. Hvis vi spiller henholdende taber vi.
        Nu har jeg slet ikke fulgt AGF´s optakt, men synes begge idealopstillinger har det kendetegn, at offensiven ser stærkere ud end defensiven. Derfra skal der ikke meget analyse til at regne ud, at det er sjovest at spille på AGF´s banehalvdel.

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
          Glen er startet med ikke at lave samme kæmpefejl som Weakhorse og sætte Jønsson ned i forsvaret. Han har spillet 6er i alle deres træningskampe, og eftersigende gjort det fremragende. Derudover har de gode kanter, samt Duncan. Hvis vi skal have en chance, skal vi smadre deres midbane og spille offensivt. Hvis vi spiller henholdende taber vi.
          Enig. Det er meget vigtigt at Izunna og Makrini finder sammen og vinder slaget med Jønsson og co på midtbanen. Deres samarbejde ser meget usammenhængende ud, og Makrini har faktisk set lidt dvask ud i de træningskampe jeg har set imod både Køge og Fredericia synes jeg. Jeg håber bare det er fordi træningskampe ikke rigtig tænder gnisten i dem, for ellers får de det helt sikkert svært imod et AGF-hold der med ny træner og massere sejre i træningskampene, nok kommer med massere energi og gejst!

          Comment


            #35
            Lad os få nogle gæt på bordet!!!!

            Jeg tipper 1-1

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Lad os få nogle gæt på bordet!!!!

              Jeg tipper 1-1
              Tror vi vinder 2-1. Jeg tror vi ser et OB-hold der stepper op i forhold til træningskampene, nu hvor det gælder. Alle må være opsatte på at lukke røven lidt på Guldglen, som har den ene artikel efter den anden i diverse sportsmedier.

              Comment


                #37
                Jeg er desværre ret overbevist om at vi taber.

                Vores angreb virker uskarpt, vores midtbane er ikke sammenspillet, og vores forsvar er usikkert som bare fan'.

                Jeg tipper 2-0 til AGF.
                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                Kluden Krew - O'ense Internationals

                Comment


                  #38
                  Det bliver enten 4-2 til OB eller 4-2 AGF.

                  MvT
                  Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                  Comment


                    #39
                    3:0 til OB
                    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                    Comment


                      #40
                      alle mand er klar

                      http://www.mitfyn.dk/article/689563
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        Står der ellers noget spændende?

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Står der ellers noget spændende?
                          ikke andet end at KN ikke lægger så meget vægt på testresultaterne og at fra i dag vil de starte med at forberede sig til GFs 4-1-4-1 formation
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            ikke andet end at KN ikke lægger så meget vægt på testresultaterne og at fra i dag vil de starte med at forberede sig til GFs 4-1-4-1 formation
                            Mest spændt på hvem der kommer på mål. Tror resten er til at "gætte".

                            Comment


                              #44
                              http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...liga-premieren

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                ikke andet end at KN ikke lægger så meget vægt på testresultaterne og at fra i dag vil de starte med at forberede sig til GFs 4-1-4-1 formation
                                Tak. Vi må håbe på at KN er den smarte og mest garvede træner her og derfor får lavet den bedste taktik.

                                Comment

                                Working...
                                X