Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-AGF 26/2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Nu er jeg så uheldig, at jeg ikke er hjemme d. 26/2-2016, hvilket selvfølgelig betyder at jeg går glip af vores første kamp i år.

    Er der tilfældigvis nogen som ved, hvorvidt vores kamp bliver genudsendt om lørdagen eller ej? I så fald vil jeg forsøge at gemme min telefon væk hele fredagen, så jeg har lidt at glæde mig til om lørdagen.. :-)

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
      Nu er jeg så uheldig, at jeg ikke er hjemme d. 26/2-2016, hvilket selvfølgelig betyder at jeg går glip af vores første kamp i år.

      Er der tilfældigvis nogen som ved, hvorvidt vores kamp bliver genudsendt om lørdagen eller ej? I så fald vil jeg forsøge at gemme min telefon væk hele fredagen, så jeg har lidt at glæde mig til om lørdagen.. :-)
      http://www.tvguide.dk/kanaler/TV3+Sport+1 kan du se, om TV3 Sport 1 (eller 2), sender kampen dagen efter. Men først en uge før kampen bliver spillet.
      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
      Kluden Krew - O'ense Internationals

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
        http://www.tvguide.dk/kanaler/TV3+Sport+1 kan du se, om TV3 Sport 1 (eller 2), sender kampen dagen efter. Men først en uge før kampen bliver spillet.
        Bah, en uge uden internet... no probs... ,o)

        mvh

        MaxHH

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
          Bah, en uge uden internet... no probs... ,o)

          mvh

          MaxHH
          Nej nej. Jeg mener, at han kan se en uge inden om lørdagen, om de genudsender kampen. Han skal kun undgå nettet fra fredag til lørdag
          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
          Kluden Krew - O'ense Internationals

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
            Nu er jeg så uheldig, at jeg ikke er hjemme d. 26/2-2016, hvilket selvfølgelig betyder at jeg går glip af vores første kamp i år.

            Er der tilfældigvis nogen som ved, hvorvidt vores kamp bliver genudsendt om lørdagen eller ej? I så fald vil jeg forsøge at gemme min telefon væk hele fredagen, så jeg har lidt at glæde mig til om lørdagen.. :-)
            Tv3 sports kanaler plejer at være gode til at genudsende kampene, så det er positivt for dig det er dem, som sender kampen :-)

            Comment


              #21
              Jeg tænkte nok at de ikke var så langt fremme i deres planlægning af TV, jeg må vende tilbage en uges tid før, og håbe de genudsender.. Det synes jeg de plejer med fredag og lørdagskampe?

              Men tak for svar allesammen!

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                Nej nej. Jeg mener, at han kan se en uge inden om lørdagen, om de genudsender kampen. Han skal kun undgå nettet fra fredag til lørdag
                Ahh.... det giver bedre mening... ,o)

                mvh

                MaxHH

                Comment


                  #23
                  Lidt facts, stats og observationer fra Martin Davidsen inden vi går igang

                  http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...oppe-broelerne

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Lidt facts, stats og observationer fra Martin Davidsen inden vi går igang

                    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...oppe-broelerne
                    Meget fedt at Yao kommer fra Elfensbenkysten. Han har åbenbart ikke spillet i nogen klub
                    "Yao Dieudonne (Elfenbenskysten)"

                    Comment


                      #25
                      AGF vandt deres sidste testkamp inden premieren mod OB med 2-0 over Hobro.
                      Dermed har de hvi'e vundet deres sidste 4 testkampe og kommer vel (desværre!) med en del selvtillid :
                      http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/duncan-med-lynmaal-i-testsejr-over-hobro/

                      Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

                      Comment


                        #26
                        Wow, kan vi please få den her defensiv tilbage til foråret?

                        danskfodbold.com ‏@danskfodboldcom 2m2 minutes ago 6 dage til #sldk, #vidsteduat det laveste antal mål lukket ind i en forårssæson i #sldk er 6 styks (@Odense_Boldklub i foråret 2006)

                        0 retweets 0 likes

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                          Wow, kan vi please få den her defensiv tilbage til foråret?

                          danskfodbold.com ‏@danskfodboldcom 2m2 minutes ago 6 dage til #sldk, #vidsteduat det laveste antal mål lukket ind i en forårssæson i #sldk er 6 styks (@Odense_Boldklub i foråret 2006)

                          0 retweets 0 likes
                          Arek , Ulirk Laursen , Ophaug , Cris Sørensen , Vinzent . Aas --
                          Esben H i hans bedste periode med Stockholm på den centrale midt .
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            Arek , Ulirk Laursen , Ophaug , Cris Sørensen , Vinzent . Aas --
                            Esben H i hans bedste periode med Stockholm på den centrale midt .
                            Ahhhhhhh. Good times...

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              Wow, kan vi please få den her defensiv tilbage til foråret?

                              danskfodbold.com ‏@danskfodboldcom 2m2 minutes ago 6 dage til #sldk, #vidsteduat det laveste antal mål lukket ind i en forårssæson i #sldk er 6 styks (@Odense_Boldklub i foråret 2006)

                              0 retweets 0 likes
                              De gode gamle Rioch-dage hvor bussen i den grad blev parkeret, når en sejr skulle køres i land! 😁

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af OB4fan Se indlæg
                                AGF vandt deres sidste testkamp inden premieren mod OB med 2-0 over Hobro.
                                Dermed har de hvi'e vundet deres sidste 4 testkampe og kommer vel (desværre!) med en del selvtillid :
                                http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/duncan-med-lynmaal-i-testsejr-over-hobro/

                                Jeg er rimeligt bekymret. De har også set gode ud. Duncan er en af de der angribere, der altid scorer mod os. Ligesom Bechmann.
                                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                                Kluden Krew - O'ense Internationals

                                Comment

                                Working...
                                X