Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Status på Transfervinduet vinteren 2016

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Han giver os ingen mulighed at kritisere ham for sin arbejde i dette vindue. ;-).

Det ser helt fornuftigt ud! Nøj hvor jeg glæder mig til på fredag :-D

Comment

Oprindeligt indsendt af Adimus Se indlæg

Det ser helt fornuftigt ud! Nøj hvor jeg glæder mig til på fredag :-D
      Du VED det ender med, at vi får stryg af Disko-Glen og Kim Aabech, ikke?
      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
      Kluden Krew - O'ense Internationals

Comment

Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
        Du VED det ender med, at vi får stryg af Disko-Glen og Kim Aabech, ikke?
        Du er også ved at forberede dig på det mentalt hva

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Du er også ved at forberede dig på det mentalt hva
          De har haft en god optakt. Det har vi ikke. Og Glen er en snu ræv. Deres styrke ligger i offensiven, vores svaghed i defensiven, og omvendt. Det lugter af en uafgjort for to hold, der helst ikke vil starte "projekt se frem mod sommer" med et nederlag.

Comment

De har haft en god optakt. Det har vi ikke. Og Glen er en snu ræv. Deres styrke ligger i offensiven, vores svaghed i defensiven, og omvendt. Det lugter af en uafgjort for to hold, der helst ikke vil starte "projekt se frem mod sommer" med et nederlag.
            Helt enig. Skulle jeg spille på noget ville det være 1-1

Comment

Lad mig nu være en jublende idiot, om ikke andet, så indtil ca. 19:45 på fredag ;-) What the heck, jeg går all-in og tror på striwet sejr med et clean-sheet. Sådan!

Comment

Lad mig nu være en jublende idiot, om ikke andet, så indtil ca. 19:45 på fredag ;-) What the heck, jeg går all-in og tror på striwet sejr med et clean-sheet. Sådan!
                Jeg kan se at du endnu er ung, og at tidens sandkorn endnu ikke har slebet din optimisme ned med sin ubønhørlige, stille hvislen, eller opsuget det meste af dit hjerteblod, spildt som det bliver af de uopmærksomme, de ondskabsfulde eller de uinteresserede.

Nuvel, jeg vil lade dig nyde din ungdommelige optimisme frem til på fredag, hvor endnu et lille stykke af dit hjerte vil blive frosset ned, brækket af og skyllet ud i Odenses kloakker af forsvarsspillere, der ikke "var klar fra start" og angribere der "ikke ramte dagen".

Comment

Jeg kan se at du endnu er ung, og at tidens sandkorn endnu ikke har slebet din optimisme ned med sin ubønhørlige, stille hvislen, eller opsuget det meste af dit hjerteblod, spildt som det bliver af de uopmærksomme, de ondskabsfulde eller de uinteresserede.

Nuvel, jeg vil lade dig nyde din ungdommelige optimisme frem til på fredag, hvor endnu et lille stykke af dit hjerte vil blive frosset ned, brækket af og skyllet ud i Odenses kloakker af forsvarsspillere, der ikke "var klar fra start" og angribere der "ikke ramte dagen".

Jeg siger TAK for komplimentet, og satser på at vores angribere fokuserer på at ramme målet frem for dagen ;-)

Comment

Jeg vil meget gerne være en anden jublende idiot. :-)
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                      Jeg vil meget gerne være en anden jublende idiot. :-)
                      Jeg slutter mig til af gruppen af "OB-livers" og tror på en sejr. Kent og John har pisket holdet igennem fysisk og der var meldinger om pæn træthed på sidste dagen i Tyrkiet. Jeg vælger dermed at gå udfra at en rejse, med bus-fly-bus fra Tyrkiet og hjem, for derefter at spille endnu en kamp så kort tid efter, med trætte trænings ben, så kommer man til at se træt og dermed skidt ud.

Ja der er ting, som skal blive bedre- Som MO og Izunnas samarbejde. Det er forventeligt. Jeg er positivt overrasket over JBL og Lucas har fået den spilletid de har. Det er to backs der passer som fod i hose i Kents spille filosofi. Hurtige, energiske og fremadrettet. Jeg kan godt se dem tage over på de pladser i næste sæson. Greve og Desler er jeg helt tryg ved. De vil klubben så meget, og kan meget. De er en stor del af vores fremtid. AK, Fester og Joan er jeg trygge ved oppe foran. De skal nok få lavet de nødvendige mål og med JJT som indhopper er der en, som kan støbe kanonkuglerne. Indtil han kommer på banen må Izunna smække nogle stykker ind udefra ;) og så skal vi ikke glemme at vi stadig har Falk i truppen!

De to kæmper i midterforsvaret og Koval er der min usikkerhed ligger. Den må MO og Izunna hjælpe med at gøre til skamme til en start . Jeg tror på det. Selv ikke albino-Glenn kan ændre på at de på galeanstalten fredensvang er, om nogle, endnu mere fucked up end vi nogle gange er. Jeg tror på det. AGF bliver rystet efter mødet i næste uge :)
                      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

Comment

Working...
                      X