Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Status på Transfervinduet vinteren 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Vi kan vel godt lige tage Grytebust med her ...
    afgange og erstatninger:

    Casper Radza erstattet af Sten Grytebust
    Emil Larsen erstattet af Joan Simun Edmundson
    Matti Lund Nielsen erstattet af Izunna Uzochukwu

    Mikkel Kirkeskov er ikke erstattet men Joao Pereira kommer til sommer
    Lasse Kryger er ikke erstattet
    Kenneth Zohore er ikke erstattet

    Tilgang af:
    Frederik Tingager
    Yao Dieudonne (U19)

    til sommer kommer Kenneth Emil Pedersen

    Kunne vi ikke lige signe med Fall for Zohore ??? (Option for forlængelse til sommer) .. Så vil jeg gå så langt som at sige Yao for Kryger og Tingager for Kirkeskov og så har det været et helt ok vindue ...
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      #47
      Er helt tilfreds med JH arbejde i vintervinduet nu:
      -Styrket midtbane.
      -Styrket målmandsposition.
      -Emil er endelig væk, oprydning begyndte.
      -Vi tabte Zohore, men med Edmundsson, Yao og Tingager kom der tre interessante spiller ind.
      -Gode perspektiver allerede nu for næste sæson med KEP og Joao. Og med 3,5 år for Grytebust er målmandposition klart for de næste år med Gryte/Falke.
      Så går det i sommeren i første linie om en cf mere og en Falk-erstatning/angriber. Men mange arbejde er allerede lavet nu.
      Havde ikke forventet så meget aktivitet i vintervinduet og giver en stor "thumbs up" for JH arbejde.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
        BTs "Tredje halvleg" har os som et af vinduets vindere, men er enige med os herinde i, at det er håbløst at man ikke har adresseret målmandsituationen.

        http://www.bt.dk/superligaen/tredje-...ransfervinduet
        Vil det sige vi har vundet vinduet nu?

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
          Vil det sige vi har vundet vinduet nu?
          Selvfølgelig!
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
            Kunne vi ikke lige signe med Fall for Zohore ??? (Option for forlængelse til sommer) .. Så vil jeg gå så langt som at sige Yao for Kryger og Tingager for Kirkeskov og så har det været et helt ok vindue ...
            Og det har det ikke uden Fall
            Syntes absolut det har været et fornuftigt vindue for os.

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
              Og det har det ikke uden Fall
              Syntes absolut det har været et fornuftigt vindue for os.
              Hvis AK er skadet jfr dagens kamp så kan salget af Zohore komme til at koste dyrt ...
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                Hvis AK er skadet jfr dagens kamp så kan salget af Zohore komme til at koste dyrt ...
                Tjoh....vi er jo i hvert fald nogen, der mener, at to topangribere i truppen, er for lidt - nogen mener så, at Joan kan spille den plads...eller Greve.
                Det kan jeg godt være i tvivl om.
                Mvh Kent

                Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                  Tjoh....vi er jo i hvert fald nogen, der mener, at to topangribere i truppen, er for lidt - nogen mener så, at Joan kan spille den plads...eller Greve.
                  Det kan jeg godt være i tvivl om.
                  Jeg har også haft erhvervsret på handelsskole, bankskole og HD men det gør mig jo ikke til jurist...
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                    Jeg har også haft erhvervsret på handelsskole, bankskole og HD men det gør mig jo ikke til jurist...
                    Jeg kan se, at Joán står opført som Secondary striker på transfermarkt. Det er også den plads, han spillede klart oftest for Vejle i efteråret - en centerforward eller en fri rolle bag den forreste angriber. Så den kan han sagtens spille.

                    Problemet er så, at det var den plads, Festersen spillede bag Zohore i efteråret. Og nu har vi så 3 ret ens typer, der har deres styrker i bevægelighed og dybdeløb. Så nu skal vi bare gøre Festersen eller AK 10 cm højere og 10 kg muskler tungere og bruge dem foran Joán...

                    Comment


                      #55
                      Jeg stemmer stadigvæk for at vi henter en transferfri Djiby!

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                        Jeg stemmer stadigvæk for at vi henter en transferfri Djiby!
                        Den er jeg med på!
                        Mvh Kent

                        Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                          Den er jeg med på!
                          Ås mej

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                            Jeg stemmer stadigvæk for at vi henter en transferfri Djiby!
                            Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                            Den er jeg med på!
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Ås mej
                            Meget gerne.
                            Men hvis det skulle ske ville det langsomt blive rigtigt mystisk med JH... ;-)
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                              Meget gerne.
                              Men hvis det skulle ske ville det langsomt blive rigtigt mystisk med JH... ;-)
                              Hvad mener du?

                              Mvh

                              MaxHH

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                                Hvad mener du?

                                Mvh

                                MaxHH
                                Han giver os ingen mulighed at kritisere ham for sin arbejde i dette vindue. ;-)

                                Synes det var et rigtigt god vindue han lavede for os:
                                Gode perspektiver med KEP og Joao. Styrket midtbane og målmandsposition. Spændende nye spillere med Edmundsson, Tingager og Yao. Oprydning kom allerede i gang.
                                Tilbuddt for Zohore var for god at sige nej tak.
                                Er overrasket og lykkelig at han hentede Grytebust selv om han forklarte vores vindue for sluttet tidliger.
                                Er allerede helt tilfreds, men at hente nu Djiby for en kort kontrakt, muligvis med option, ville gøre det for mig helt fantastisk.
                                Vinduet var et godt svar til kritikken at han har ikke kvaliteter/netværket at bygge holdet op for Top 6 og mere i mine øjne.
                                Last edited by andlox; 18-02-2016, 06:51.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X