tvivler på jeg bliver hængende til over midnat - og nu JH har lukket vores vindue så kan vi vel så småt begynde med at gøre lidt status.
Først og fremmest - meget mere aktivt vindue end jeg havde forestillet mig.
- Største minus er vel hele Falk-sagaen, men hvor meget jeg end vil tvivler jeg på jeg sådan for alvor kan give JH skylden ;)
Ud er gået;
Radza
Kirkeskov
Kryger
Emil
Zohore
Matti der havde kontraktudløb
(Falk) - da han jo stadig bliver hængende....
Ind er så kommet;
Tingager
Yao D.
Izunna
Joan Simun E.
-------
og KEP og João P fra næste sommer.
Overordnet set syntes jeg det virker fornuftigt - man er begyndt på endnu en oprydning, Izunna bør være en klar forstærkning og tingager lyder spændende.
Men der er dog stadig enorme mangler - ikke mindst en ordenlig målmand, forsvaret mangler stadig noget. Vores kanter mangler og nu er vores angreb også blevet svækket.
Og det sgu en skam man ikke har gjort mere for at tage hul på de problemer.
Til sommer er der så udløb med
Lasse N
Diarra
Azer
AT
MP
Tørnes
Koval
og 6 mdr senere følger så Ari og Hallgrimur.
Og hvad med Lucas og JBL - de har begge kontrakter et stykke tid endnu men må vel også seriøst overveje deres situation.
Først og fremmest - meget mere aktivt vindue end jeg havde forestillet mig.
- Største minus er vel hele Falk-sagaen, men hvor meget jeg end vil tvivler jeg på jeg sådan for alvor kan give JH skylden ;)
Ud er gået;
Radza
Kirkeskov
Kryger
Emil
Zohore
Matti der havde kontraktudløb
(Falk) - da han jo stadig bliver hængende....
Ind er så kommet;
Tingager
Yao D.
Izunna
Joan Simun E.
-------
og KEP og João P fra næste sommer.
Overordnet set syntes jeg det virker fornuftigt - man er begyndt på endnu en oprydning, Izunna bør være en klar forstærkning og tingager lyder spændende.
Men der er dog stadig enorme mangler - ikke mindst en ordenlig målmand, forsvaret mangler stadig noget. Vores kanter mangler og nu er vores angreb også blevet svækket.
Og det sgu en skam man ikke har gjort mere for at tage hul på de problemer.
Til sommer er der så udløb med
Lasse N
Diarra
Azer
AT
MP
Tørnes
Koval
og 6 mdr senere følger så Ari og Hallgrimur.
Og hvad med Lucas og JBL - de har begge kontrakter et stykke tid endnu men må vel også seriøst overveje deres situation.
Comment