Oprindeligt indsendt af stonebear
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Jóan Simun Edmundsson
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægNu er det jo ikke sådan at Joan har været tæt påiddelmådig i sine bedste kampe det sidste halve år , og med med en afsked med klubben forude har jeg ingen Forestilling om at han vil hive sig selv op for at præstere som han alt for sjældent ellers har vist han kan trods alt . Han er fortid , så væk med lejesvenden . Jeg er på JH’s side her .
Jeg tænker mest af alt at Joan nu føler han ikke kan komme i form, så han kan toppræstere for at sælge sig selv så dyrt så muligt til sommer. Istedet ser han sig selv på bænken og være dårligt stillet til bedre kontrakt
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægDet er jeg også. Når man ser på fortidens fortilfælder med JH er ingen blevet behandlet sådan her. Så der er sket noget der fremtvinger sådan en beslutning..
Jeg tænker mest af alt at Joan nu føler han ikke kan komme i form, så han kan toppræstere for at sælge sig selv så dyrt så muligt til sommer. Istedet ser han sig selv på bænken og være dårligt stillet til bedre kontraktTror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægJoan tænker, helt rimeligt, at klubben pludselig ikke er interesseret i at overholde kontrakten/behandle spilleren med respekt ... fordi han ikke makker ret, det er set mange gange før, men det er ikke fair.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlægDet gør han givetvis - men hvilke parametre lægger du til grund for, at det er "helt rimeligt"Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægDet er 100% Thorborg og Jespers beslutning. Da Thorborg kom igår i starten af 1. Halvleg gik han direkte ned til Jesper. Her stod de i 5 min og snakkede hvorefter de sammen gik ind i bygningen ved Bane 1.. Der gik ca 20-30 min inden de kom igen. Jeg tror beslutningen blev taget der"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægEr det korrekt så er det endnu et horribelt eksempel på at bestyrelsesformanden blander sig i den daglige drift. Det burde ikke være bestyrelsens opgave at hyre/fyre andre end direktøren med mindre at direktøren er inhabil eller inkompetent ....
Hvis jeg var rigmand og ejer ville jeg gøre nøjagtig det samme
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægAt klubben respekterer kontrakten?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSå længe de betaler lønnen respekterer de vel også kontrakten. Gætter på at der ikke står noget om at han er sikret en startplads, 1. Holds træning, garanteret deltagelse i træningslejre osv.. Så længe han får sin løn kan klubben jo gøre hvad de vil i dette tilfælde.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlægKlubben har også forpligtelser ud over lønnen. Der skal også være træning stillet til rådighed, behandling osv. (uden jeg kender den præcise ordlyd) - men nej, der er ikke krav om, at det skal være med 1. holdet
Så kan vi diskuttere det moralske. Men som jeg skrev tidligere er der sket noget der gør at de reagerer sådan. Dette er ikke typisk OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægPræcis. OB er i deres fulde ret..
Så kan vi diskuttere det moralske. Men som jeg skrev tidligere er der sket noget der gør at de reagerer sådan. Dette er ikke typisk OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægDen officielle forklaring er timing - det er besluttet " at færingen bliver hjemme, så han kan fokusere på sin fremtid og holde sig klar, hvis der skulle opstå en mulighed for et klubskifte allerede i januar."
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægThorborg sidder med i det sportslige udvalg der træffer beslutninger om transfers mm..
Hvis jeg var rigmand og ejer ville jeg gøre nøjagtig det samme
Muligvis men hvis du vil bestemme hvorfor så betale for en direktør og ikke selv være direktøren ..."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
Comment