Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jóan Simun Edmundsson

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Det sagnsomspundne sportsudvalg ... er det en realitet? Det fremgår ingen steder ud over en artikel i Fyens efter trioen blev fyret ... siden da har i haft to sportschefer, hvor den ene ganske vist blev erklæret inkompetent og den anden reelt var træner (og nu sportsdirektør) men nu har vi en sportsDIREKTØR.. ikke at jeg har meget tiltro til ham men i hans titel ligger også en fuldmagt og ansvar til at træffe beslutningerne.

    Muligvis men hvis du vil bestemme hvorfor så betale for en direktør og ikke selv være direktøren ...
    Jeg har læst flere gange at vi har et sportsligt udvalg bestående at JH,Thorborg og jeg mener 98% at Kent og TC også er med

    Og hvis du ikke ved hvorfor man skal have en sportsdirektør til alt det daglige samtidig med at man selv overordnet er inde over diverse beslutninger.. Tja så tror jeg ikke du ved hvor meget rugbrødsarbejde der er i sådan en stilling

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Den officielle forklaring er vel sjældent 100% i tråd med den fulde sandhed
      Næh, der har du nok ret:-) Det er da også et los i røven at "få fri til at søge nye muligheder". Tænker bare, at hvis træningslejren havde ligget efter 2.2., så havde det måske set anderledes ud.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Jeg har læst flere gange at vi har et sportsligt udvalg bestående at JH,Thorborg og jeg mener 98% at Kent og TC også er med

        Og hvis du ikke ved hvorfor man skal have en sportsdirektør til alt det daglige samtidig med at man selv overordnet er inde over diverse beslutninger.. Tja så tror jeg ikke du ved hvor meget rugbrødsarbejde der er i sådan en stilling
        Hvorhenne ud over herinde og så fra dengang?

        Selvfølgelig ved jeg det og det er sat på spidsen men det er sq en underlig konstruktion og umiddelbart ikke en der har ført meget godt med sig henset til OB på og udenfor banen ...
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
          Næh, der har du nok ret:-) Det er da også et los i røven at "få fri til at søge nye muligheder". Tænker bare, at hvis træningslejren havde ligget efter 2.2., så havde det måske set anderledes ud.
          Uden tvivl :)

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
            Hvorhenne ud over herinde og så fra dengang?

            Selvfølgelig ved jeg det og det er sat på spidsen men det er sq en underlig konstruktion og umiddelbart ikke en der har ført meget godt med sig henset til OB på og udenfor banen ...
            Mener bestemt jeg har læst et interview med Kent eller JH hvor det nævnes inden for de sidste 12-18 måneder

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Mener bestemt jeg har læst et interview med Kent eller JH hvor det nævnes inden for de sidste 12-18 måneder
              fandt dette ... https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...enarie/5390547


              TC er så ikke i bestyrelsen men det siger ikke noget om et udvalg ...
              Last edited by Plum; 26-01-2018, 16:31.
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                Det gør han givetvis - men hvilke parametre lægger du til grund for, at det er "helt rimeligt"
                Spilleren ... gør du ikke det?
                Altså hvis spilleren var indforstået med det var det jo en helt anden sag, men han er tydeligvis stærkt forundret ... og jeg er bare enig i, at det virkelig er en ufed måde at handle på.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                  fandt dette ... https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...enarie/5390547


                  TC er så ikke i bestyrelsen men det siger ikke noget om et udvalg ...
                  Mener det var et Tipsbladet.dk interview men er ikke sikker. Nok skrevet af Martin Davidsen i sin tid. Men den er lavet senere end ovenstående artikel.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                    fandt dette ... https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...enarie/5390547


                    TC er så ikke i bestyrelsen men det siger ikke noget om et udvalg ...
                    Det er rigtigt at han stadig er tilknyttet klubben i et sportsligt udvalg. Husker ikke det præcise navn. Han har altså stadig indflydelse men naturligvis ikke som et bestyrelsesmedlem burde have.
                    Udvalget må være at finde et sted.
                    Husker ikke hvor jeg har det fra.
                    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                    OB - engang var vi gode

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                      Spilleren ... gør du ikke det?
                      Altså hvis spilleren var indforstået med det var det jo en helt anden sag, men han er tydeligvis stærkt forundret ... og jeg er bare enig i, at det virkelig er en ufed måde at handle på.
                      Det kommer da helt an på de faktiske omstændigheder. Der er vel ikke per definition klubben, der er skurken

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                        Det kommer da helt an på de faktiske omstændigheder. Der er vel ikke per definition klubben, der er skurken
                        Hvad skulle Joan lyve om her og med hvilket formål?
                        Hvis han havde en anden klub, ville han jo være okay med det ... det har han tydeligvis ikke og så er det vel ikke fair behandling at holde ham ude af truppen ... uanset om andre klubber gør det samme?
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                          Hvad skulle Joan lyve om her og med hvilket formål?
                          Hvis han havde en anden klub, ville han jo være okay med det ... det har han tydeligvis ikke og så er det vel ikke fair behandling at holde ham ude af truppen ... uanset om andre klubber gør det samme?
                          Det kommer da helt an på, hvad der reelt er foregået og blevet sagt på det møde (og processen i det hele taget)

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                            Det kommer da helt an på, hvad der reelt er foregået og blevet sagt på det møde (og processen i det hele taget)
                            Hvad skulle Joan lyve om her og med hvilket formål og hvad kunne retfærdiggøre, at nægte spilleren at tage med på træningslejr ... kuldsejlede forhandlinger er ikke en grund.
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                              Hvad skulle Joan lyve om her og med hvilket formål og hvad kunne retfærdiggøre, at nægte spilleren at tage med på træningslejr ... kuldsejlede forhandlinger er ikke en grund.
                              Jeg gider ikke sidde og gisne om ting, jeg ikke ved, og jeg beskylder ikke nogen for at lyve. Men det er da oplagt, at det under alle omstændigheder vil være i Joans interesse at stille sig selv i det bedste lys.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                                Jeg gider ikke sidde og gisne om ting, jeg ikke ved, og jeg beskylder ikke nogen for at lyve. Men det er da oplagt, at det under alle omstændigheder vil være i Joans interesse at stille sig selv i det bedste lys.
                                Ville klubben ikke melde ud hvis der lå andet bag, som det ser ud nu ER OB jo skurken.
                                Husk på at en af hovedpersonerne er Thorborg, han går bestemt ikke af vejen for at handle uden moral ...
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X