Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jóan Simun Edmundsson

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
    Personligt håber jeg på at det betyder at enten Festersen har set solid ud, at Helenius er ved at ramme niveauet eller at Jønne bliver rykket.. Og så ser jeg ikke Helenius spille. Pt, er kanterne vel Greve og Kløve, så er han i spil til udskifter der eller i angrebet. Så muligheden er der for at de alle falder igennem og han skulle være redningsmand, men at han skulle være forskellen mellem nedrykning eller ej, har jeg på nuværende tidspunkt svært ved at se.

    Men synes absolut hele sagen er mærkelig og tænker der må være mere i den siden ingen af de andre med kontrakt udløb står i den her situation.
    Som tidligere nævnt kan hans agent være en joker. Ved ikke hvem han har.
    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

    OB - engang var vi gode

    Comment


      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
      Uanset hvad der er op og ned på den her historie, så er det ikke super fedt ikke at tage en spiller med på træningslejr, med mindre begge parter er klar på snarligt salg/leje. I min bog er det ikke ok, med mindre Edmundsson virkelig havde lavet noget lort, og i så tilfælde havde han vel næppe spillet træningskamp. At man er uenig om en kontrakt bør ikke føre til strafaktion.
      Det første er jeg helt enig i, specielt set i det lys at Joan siger at de er enige om at de ikke er/kan blive enige. Det bør jo om ikke andet motivere Joan til at præstere optimalt for at have det bedst mulige udgangspunkt i kommende forhandlinger med andre klubber. Jokeren i spillet kan måske være agenten der kan have fejlvurderet situationen .."satset hele butikken" på et for tyndt grundlag og fremlagt ultimative krav (LA-style ) som der ikke kan opfyldes.
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
        Hvis Joan fryses ude viser det vel bare at OB ikke er værre eller bedre end andre klubber når det gælder at behandle folk “ordentligt”. Jeg tror da også udmærket Joan er klar over spillets regler. Sådan er professionel fodbold.
        Det er helt sikkert en underlig sag og det er svært at vide hvad der er foregået i forhandlingerne imellem OB og Joan/agenten. 'En mulighed kan være at Joan og hans agent åbent har meldt ud at en anden klub har tilbudt ham en kontrakt fra sommeren 18 til en løn og "sign on" som OB ikke kan/vil matche og at de så har stillet det ultimatum at de kun vil snakke videre med OB omkring evt. forlængelse hvis OB vil matche det andet bud. Da OB ikke mener Joan er SÅ meget værd har klubben givet Joan og hans agent "fri" fra træningslejr så de frit kan forhandle med den nye klub og OB kan koncentrere sine kræfter på andre spillere og evt. afsøge markedet for en afløser for Joan.

        Umiddelbart må vi så bare håbe at det ikke bare er forhandlingsbluff fra Joans side og hvis det ikke er, må man bare sige tillykke med den nye økonomisk flottere kontrakt og held og lykke og tak for denne gang.
        Det spændende for os bliver så om OB kan finde en ordentlig erstatning for Joan.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
          ??.. Fordi han ikke har spillet op til niveauet fra sidste sæson? Det har Jønne heller ikke.. er han også umotiveret? AK har fået bedre gang i målscoringen i indeværende sæson, var han umotiveret i forrige sæson? Er Falk umotiveret for tiden i FCK? Var Mukhtar mere motiveret i sidste sæson end i indeværende? Hvad med Tverskov? Er han umotiveret nu og blandt de bedste i efteråret 16’?? Jeg forstår ikke helt dit ræssonement! Det går op og ned for alle spillere, så hvorfor skulle Joan være en undtagelse? To fantastiske halvsæsoner og en der slet ikke kunne leve op til forventningerne deraf..

          For mig handler det om, hvem der har de fodboldmæssige kvaliteter til at hive endnu en sæson hjem i SL, som menuen meget hurtigt kan stå på for OBs vedkommende.. For Joans vedkommende har efteråret været skuffende, ingen tvivl! Mon ikke han også er stålsat på at ‘sælge’ sig selv i foråret? Enten til en bedre kontrakt i OB eller i udlandet/andetsteds? At Joan og OB ikke kunne blive enige, kan vel ligevel skyldes det økonomiske.. Hvis han vil til udlandet, så skal han finde formen fra forrige sæson frem igen, og den form kan OB i den grad lukrere på, faktisk tror jeg på top 6, hvis det skete. Nu tror jeg mere på nedryksspøgelset, hånden på hjertet..
          For det første, så ved jeg ikke, om jeg vil gå så langt som til at kalde det to ”fantastiske” halvsæsoner, men lad nu det ligge. Han præsterede godt sidste sæson.
          Mht. til efteråret, så er det jo ikke kun et spørgsmål om hans præstationer, det er også i høj grad den attitude, som han har vist i mange af kampene, hvor han går rundt, smider nemme bolde og ikke rigtigt gider at løbe baglæns. Han har virket underligt fraværende (det har jeg – og andre – skrevet flere gange, så det er ikke bare noget, som jeg trækker op af hatten, fordi det er belejligt nu). Når du nu tilsyneladende er Joan ekspert, så må du også vide, at det var lidt det samme billede i den sidste tid i Vejle. Om det er fordi han hviler på laurbærene, gerne ville have været videre i sommers eller noget helt tredje skal jeg ikke kunne sige, men jeg synes, at det er 100% fair, at Joan ikke står til at blive forgyldt af OB. Du skriver jo også selv, at han ikke har kunne leve op til forventningerne af ”de to fantastiske halvsæsoner”, så kan man vel heller ikke forvente at blive belønnet?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
            Det er helt sikkert en underlig sag og det er svært at vide hvad der er foregået i forhandlingerne imellem OB og Joan/agenten. 'En mulighed kan være at Joan og hans agent åbent har meldt ud at en anden klub har tilbudt ham en kontrakt fra sommeren 18 til en løn og "sign on" som OB ikke kan/vil matche og at de så har stillet det ultimatum at de kun vil snakke videre med OB omkring evt. forlængelse hvis OB vil matche det andet bud. Da OB ikke mener Joan er SÅ meget værd har klubben givet Joan og hans agent "fri" fra træningslejr så de frit kan forhandle med den nye klub og OB kan koncentrere sine kræfter på andre spillere og evt. afsøge markedet for en afløser for Joan.

            Umiddelbart må vi så bare håbe at det ikke bare er forhandlingsbluff fra Joans side og hvis det ikke er, må man bare sige tillykke med den nye økonomisk flottere kontrakt og held og lykke og tak for denne gang.
            Det spændende for os bliver så om OB kan finde en ordentlig erstatning for Joan.
            Det var sådan set også min tanke at det kunne være en mulighed. Joan har udtalt sig om situationen, JH udtaler sig næppe om interne personalesager.
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
              For det første, så ved jeg ikke, om jeg vil gå så langt som til at kalde det to ”fantastiske” halvsæsoner, men lad nu det ligge. Han præsterede godt sidste sæson.
              Mht. til efteråret, så er det jo ikke kun et spørgsmål om hans præstationer, det er også i høj grad den attitude, som han har vist i mange af kampene, hvor han går rundt, smider nemme bolde og ikke rigtigt gider at løbe baglæns. Han har virket underligt fraværende (det har jeg – og andre – skrevet flere gange, så det er ikke bare noget, som jeg trækker op af hatten, fordi det er belejligt nu). Når du nu tilsyneladende er Joan ekspert, så må du også vide, at det var lidt det samme billede i den sidste tid i Vejle. Om det er fordi han hviler på laurbærene, gerne ville have været videre i sommers eller noget helt tredje skal jeg ikke kunne sige, men jeg synes, at det er 100% fair, at Joan ikke står til at blive forgyldt af OB. Du skriver jo også selv, at han ikke har kunne leve op til forventningerne af ”de to fantastiske halvsæsoner”, så kan man vel heller ikke forvente at blive belønnet?
              Joan er blevet mere doven. Måske har han tænkt, at når Jønne altid spiller selvom han intet yder defensivt, så kan jeg også spare på kræfterne og fokusere på det offensiv. Desværre er hans offensiv så ikke længere på niveau fra før skaden. Joan i topform, er den spiller på holdet som kan noget ekstra, de øvrige er lige så grå som Jesper Hansen og Horsens.

              Comment


                Joan er forundret over OB og forstår ikke at han er udeladt fra træningslejren, som den eneste af spillerne med kontraktudløb. Joan og OB blev onsdag aften enige om at være ikke-enige.

                https://www.fyens.dk/modules/mobile/...icleid=3224983

                Det virker spøjst hvis der ikke står en køber klar og umiddelbart står OB i skurkerollen, som historien er udlagt

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
                  Joan er forundret over OB og forstår ikke at han er udeladt fra træningslejren, som den eneste af spillerne med kontraktudløb. Joan og OB blev onsdag aften enige om at være ikke-enige.

                  https://www.fyens.dk/modules/mobile/...icleid=3224983

                  Det virker spøjst hvis der ikke står en køber klar og umiddelbart står OB i skurkerollen, som historien er udlagt
                  Det kommer til at se latterligt ud, hvis han ikke sælges. Så vil vi vel fryse ham ude hele foråret, og hele tiden blive dunket i hovedet med, at vi endnu engang ikke har en offensiv der fungerer, men har en profil der er lagt på is. Håber satme godt nok der er styr på at han har en ny klub klar, og det hele er et stort uforståeligt show

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                    Det kommer til at se latterligt ud, hvis han ikke sælges. Så vil vi vel fryse ham ude hele foråret, og hele tiden blive dunket i hovedet med, at vi endnu engang ikke har en offensiv der fungerer, men har en profil der er lagt på is. Håber satme godt nok der er styr på at han har en ny klub klar, og det hele er et stort uforståeligt show
                    Ja, umiddelbart ser det jo lidt rodet ud. Lad os håbe, at Joan per 1/2 spiller i en anden klub, for ellers ser det jo unægteligt lidt trist ud med måden man har håndteret det på.

                    Comment


                      Jeg havde personligt gerne set en forlængelse, men græder ikke snot over at det ikke sker. Dog synes jeg det er dårlig stil at udelade ham for træningslejr. Vi forlængede heller ikke med Falk og da han besluttede sig for at skrive med Købrnhavn var han stadig fast i en ellers mere eller mindre ligegyldig halvsæson hvor vi kunne have satset på andre der havde bedre fokus på klubben. Hvorfor fryse Joan ude nu? Han har været skidt i efteråret, men er da absolut den spiller der kan gøre en forskel i et uhyre vigtigt forår hvis han rammer formen. Jeg tror ikke det er Kents brslutning.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                        Det er helt sikkert en underlig sag og det er svært at vide hvad der er foregået i forhandlingerne imellem OB og Joan/agenten. 'En mulighed kan være at Joan og hans agent åbent har meldt ud at en anden klub har tilbudt ham en kontrakt fra sommeren 18 til en løn og "sign on" som OB ikke kan/vil matche og at de så har stillet det ultimatum at de kun vil snakke videre med OB omkring evt. forlængelse hvis OB vil matche det andet bud. Da OB ikke mener Joan er SÅ meget værd har klubben givet Joan og hans agent "fri" fra træningslejr så de frit kan forhandle med den nye klub og OB kan koncentrere sine kræfter på andre spillere og evt. afsøge markedet for en afløser for Joan.

                        Umiddelbart må vi så bare håbe at det ikke bare er forhandlingsbluff fra Joans side og hvis det ikke er, må man bare sige tillykke med den nye økonomisk flottere kontrakt og held og lykke og tak for denne gang.
                        Det spændende for os bliver så om OB kan finde en ordentlig erstatning for Joan.
                        Joan giver ikke udtryk for noget i den retning og henviser til at han har kontrakt indtil sommer.

                        Du gætter og konkluderer derefter på dit gæt ... eller har jeg misforstået noget :)?
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          Det undrer mig ikke, at vi er havnet her med Joan. Jeg har altid været skeptisk, også dengang han var god, ja selv dengang han var vores bedste. Årsagen var hans mentalitet og indstilling, som lige fra starten af har vist sig skrøbelig og svingende. Han er en ægte humørspiller, som enten giver det helt afgørende, eller også er han totalt fraværende, ligesom RJ.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                            Det kommer til at se latterligt ud, hvis han ikke sælges. Så vil vi vel fryse ham ude hele foråret, og hele tiden blive dunket i hovedet med, at vi endnu engang ikke har en offensiv der fungerer, men har en profil der er lagt på is. Håber satme godt nok der er styr på at han har en ny klub klar, og det hele er et stort uforståeligt show
                            Nu er det jo ikke sådan at Joan har været tæt påiddelmådig i sine bedste kampe det sidste halve år , og med med en afsked med klubben forude har jeg ingen Forestilling om at han vil hive sig selv op for at præstere som han alt for sjældent ellers har vist han kan trods alt . Han er fortid , så væk med lejesvenden . Jeg er på JH’s side her .
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              Nu er det jo ikke sådan at Joan har været tæt påiddelmådig i sine bedste kampe det sidste halve år , og med med en afsked med klubben forude har jeg ingen Forestilling om at han vil hive sig selv op for at præstere som han alt for sjældent ellers har vist han kan trods alt . Han er fortid , så væk med lejesvenden . Jeg er på JH’s side her .
                              Jeg ville nok være meget betænksom med at fryse spillere ud, hvis de ikke makker ret ... husk på at andre spillere også hører om den adfærd.
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                                Jeg ville nok være meget betænksom med at fryse spillere ud, hvis de ikke makker ret ... husk på at andre spillere også hører om den adfærd.
                                Der er vel 2 sider af sagen ?
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X