Ville klubben ikke melde ud hvis der lå andet bag, som det ser ud nu ER OB jo skurken.
Husk på at en af hovedpersonerne er Thorborg, han går bestemt ikke af vejen for at handle uden moral ...
Hvis du har behov for at dømme ud fra det, så dig om det.
TC er så ikke i bestyrelsen men det siger ikke noget om et udvalg ...
Aaarh, det står nu meget klart:
"Fodbold er Niels Thorborgs store passion, og sammen med de to næstformænd Thomas Christensen og Erik Laumand sidder OB-ejeren i klubbens sportsudvalg"
"Fodbold er Niels Thorborgs store passion, og sammen med de to næstformænd Thomas Christensen og Erik Laumand sidder OB-ejeren i klubbens sportsudvalg"
Ja det står meget klart. Men siden da er TC ikke længere i bestyrelsen så er han i udvalget?
"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
3 ud og 3 ind + et talent ud + Weber... Joan bedt om at finde en anden klub og Chuck melder om endnu en tilgang ....
Altså jeg vil ikke ligge hovedet på blokken men det mener jeg altså at have læst.. Han kan jo sagtens være med i udvalget selv om han ikke er med i bestyrelsen længere
Altså jeg vil ikke ligge hovedet på blokken men det mener jeg altså at have læst.. Han kan jo sagtens være med i udvalget selv om han ikke er med i bestyrelsen længere
sagtens .... jeg forsøgte blot at finde ud af hvem der er med ..
"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
3 ud og 3 ind + et talent ud + Weber... Joan bedt om at finde en anden klub og Chuck melder om endnu en tilgang ....
Kan god forestille mig at JH troede faktisk på et roligt vinduet i december.
Lund var sikker ikke en mand man gik efter allerede længere. Men tilbudet for Tingager var som sagt "for god at sige nej" til. Så måtte man reagere.
Izunnas rejse til Kina var vel også overraskende og uforventet og man reagerede med at hente Rømer ind.
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
JH: "Nu har Jóan i snart et halvt år afsøgt muligheden for at komme væk."
Hmm, det kunne mulighvis forklare hvorfor ham virkede lidt "fraværende" i efteråret.
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
OK, noget af en sviner fra JH: "-Nu har Jóan i snart et halvt år afsøgt muligheden for at komme væk." Fra klubbens side er det så fortællingen om en spiller, der vil afsted (og måske var sur over ikke at komme det i sommers?). Det giver også lidt mere mening, hvis det har kørt et stykke tid. Ærgerligt, men så er det jo forskellige interesser.
Comment