Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jóan Simun Edmundsson

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
    Jeg havde personligt gerne set en forlængelse, men græder ikke snot over at det ikke sker. Dog synes jeg det er dårlig stil at udelade ham for træningslejr. Vi forlængede heller ikke med Falk og da han besluttede sig for at skrive med Købrnhavn var han stadig fast i en ellers mere eller mindre ligegyldig halvsæson hvor vi kunne have satset på andre der havde bedre fokus på klubben. Hvorfor fryse Joan ude nu? Han har været skidt i efteråret, men er da absolut den spiller der kan gøre en forskel i et uhyre vigtigt forår hvis han rammer formen. Jeg tror ikke det er Kents brslutning.
    Det er 100% Thorborg og Jespers beslutning. Da Thorborg kom igår i starten af 1. Halvleg gik han direkte ned til Jesper. Her stod de i 5 min og snakkede hvorefter de sammen gik ind i bygningen ved Bane 1.. Der gik ca 20-30 min inden de kom igen. Jeg tror beslutningen blev taget der

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
      Der er vel 2 sider af sagen ?
      Jeg tænker 3

      Din, min og sandhedens

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        Nu er det jo ikke sådan at Joan har været tæt påiddelmådig i sine bedste kampe det sidste halve år , og med med en afsked med klubben forude har jeg ingen Forestilling om at han vil hive sig selv op for at præstere som han alt for sjældent ellers har vist han kan trods alt . Han er fortid , så væk med lejesvenden . Jeg er på JH’s side her .
        Det er jeg også. Når man ser på fortidens fortilfælder med JH er ingen blevet behandlet sådan her. Så der er sket noget der fremtvinger sådan en beslutning..

        Jeg tænker mest af alt at Joan nu føler han ikke kan komme i form, så han kan toppræstere for at sælge sig selv så dyrt så muligt til sommer. Istedet ser han sig selv på bænken og være dårligt stillet til bedre kontrakt

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Det er jeg også. Når man ser på fortidens fortilfælder med JH er ingen blevet behandlet sådan her. Så der er sket noget der fremtvinger sådan en beslutning..

          Jeg tænker mest af alt at Joan nu føler han ikke kan komme i form, så han kan toppræstere for at sælge sig selv så dyrt så muligt til sommer. Istedet ser han sig selv på bænken og være dårligt stillet til bedre kontrakt
          Joan tænker, helt rimeligt, at klubben pludselig ikke er interesseret i at overholde kontrakten/behandle spilleren med respekt ... fordi han ikke makker ret, det er set mange gange før, men det er ikke fair.
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
            Joan tænker, helt rimeligt, at klubben pludselig ikke er interesseret i at overholde kontrakten/behandle spilleren med respekt ... fordi han ikke makker ret, det er set mange gange før, men det er ikke fair.
            Det gør han givetvis - men hvilke parametre lægger du til grund for, at det er "helt rimeligt"

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
              Det gør han givetvis - men hvilke parametre lægger du til grund for, at det er "helt rimeligt"
              At klubben respekterer kontrakten?
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Det er 100% Thorborg og Jespers beslutning. Da Thorborg kom igår i starten af 1. Halvleg gik han direkte ned til Jesper. Her stod de i 5 min og snakkede hvorefter de sammen gik ind i bygningen ved Bane 1.. Der gik ca 20-30 min inden de kom igen. Jeg tror beslutningen blev taget der
                Er det korrekt så er det endnu et horribelt eksempel på at bestyrelsesformanden blander sig i den daglige drift. Det burde ikke være bestyrelsens opgave at hyre/fyre andre end direktøren med mindre at direktøren er inhabil eller inkompetent ....
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                  At klubben respekterer kontrakten?
                  Det er jo ikke et valg klubben har - det skal de.
                  Men derfor kan det jo godt være rimeligt, at han skal blive hjemme

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                    Er det korrekt så er det endnu et horribelt eksempel på at bestyrelsesformanden blander sig i den daglige drift. Det burde ikke være bestyrelsens opgave at hyre/fyre andre end direktøren med mindre at direktøren er inhabil eller inkompetent ....
                    Thorborg sidder med i det sportslige udvalg der træffer beslutninger om transfers mm..
                    Hvis jeg var rigmand og ejer ville jeg gøre nøjagtig det samme

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                      At klubben respekterer kontrakten?
                      Så længe de betaler lønnen respekterer de vel også kontrakten. Gætter på at der ikke står noget om at han er sikret en startplads, 1. Holds træning, garanteret deltagelse i træningslejre osv.. Så længe han får sin løn kan klubben jo gøre hvad de vil i dette tilfælde.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Så længe de betaler lønnen respekterer de vel også kontrakten. Gætter på at der ikke står noget om at han er sikret en startplads, 1. Holds træning, garanteret deltagelse i træningslejre osv.. Så længe han får sin løn kan klubben jo gøre hvad de vil i dette tilfælde.
                        Klubben har også forpligtelser ud over lønnen. Der skal også være træning stillet til rådighed, behandling osv. (uden jeg kender den præcise ordlyd) - men nej, der er ikke krav om, at det skal være med 1. holdet

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                          Klubben har også forpligtelser ud over lønnen. Der skal også være træning stillet til rådighed, behandling osv. (uden jeg kender den præcise ordlyd) - men nej, der er ikke krav om, at det skal være med 1. holdet
                          Præcis. OB er i deres fulde ret..

                          Så kan vi diskuttere det moralske. Men som jeg skrev tidligere er der sket noget der gør at de reagerer sådan. Dette er ikke typisk OB

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Præcis. OB er i deres fulde ret..

                            Så kan vi diskuttere det moralske. Men som jeg skrev tidligere er der sket noget der gør at de reagerer sådan. Dette er ikke typisk OB
                            Den officielle forklaring er timing - det er besluttet " at færingen bliver hjemme, så han kan fokusere på sin fremtid og holde sig klar, hvis der skulle opstå en mulighed for et klubskifte allerede i januar."

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                              Den officielle forklaring er timing - det er besluttet " at færingen bliver hjemme, så han kan fokusere på sin fremtid og holde sig klar, hvis der skulle opstå en mulighed for et klubskifte allerede i januar."
                              Den officielle forklaring er vel sjældent 100% i tråd med den fulde sandhed

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Thorborg sidder med i det sportslige udvalg der træffer beslutninger om transfers mm..
                                Hvis jeg var rigmand og ejer ville jeg gøre nøjagtig det samme
                                Det sagnsomspundne sportsudvalg ... er det en realitet? Det fremgår ingen steder ud over en artikel i Fyens efter trioen blev fyret ... siden da har i haft to sportschefer, hvor den ene ganske vist blev erklæret inkompetent og den anden reelt var træner (og nu sportsdirektør) men nu har vi en sportsDIREKTØR.. ikke at jeg har meget tiltro til ham men i hans titel ligger også en fuldmagt og ansvar til at træffe beslutningerne.

                                Muligvis men hvis du vil bestemme hvorfor så betale for en direktør og ikke selv være direktøren ...
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X