Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jóan Simun Edmundsson

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
    Jeg havde alligevel troet de ville blive enige. Havde også gerne set ham blive, men ligesom fmpr, så kommer jeg ikke til at ligge søvnløs over det.
    Helt enig. Joan var rigtig god for os sidste sæson da næste alle offensive spillere dumpede og håbede stadig at ham finder niveauet igen. Og ville hellere slippe af med Jønsson, som ligger helt sikker sværer på lønlisten, end med Joan.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
      Helt enig. Joan var rigtig god for os sidste sæson da næste alle offensive spillere dumpede og håbede stadig at ham finder niveauet igen. Og ville hellere slippe af med Jønsson, som ligger helt sikker sværer på lønlisten, end med Joan.
      Men vi gider heller ikke en spiller som mere og mere udvikler primadonna nøkker på banen samt åbenbart ikke gider at være her...
      Jeg har hele tiden været Joan fan og foretaler men har det fint med at han smutter. Lyder jo til på Kent at han kan blive erstattet

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Men vi gider heller ikke en spiller som mere og mere udvikler primadonna nøkker på banen samt åbenbart ikke gider at være her...
        Jeg har hele tiden været Joan fan og foretaler men har det fint med at han smutter. Lyder jo til på Kent at han kan blive erstattet
        Tror ikke så helt på en erstatning, tænker mere a vi har den allerede med Kløve. Formoder at det var en direkte konsekvens af Kløves tiltrædning allerede nu at man gav Joan fri nu.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Straffe aktion fra ledelsens side...
          https://www.fyens.dk/ob/Edmundsson-f...rtikel/3224983

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            Håbløst. Når vi endelig rammer noget på transfermarkedet, skal de lynhurtigt væk igen.

            Ud af de 12 spillere, som Kent og JH har hentet i fællesskab i de to første vinduer, er der kun 3 tilbage. Det vil sige, at 75% af de indkøb vi laver, skal udskiftes allerede indenfor 2 år, eller hvad?

            "Kontinuitet er et ord vi bruger for at camouflere, hvor lallende inkompetente vi er." Odense Boldklub 2018'

            Vi er vel bare ikke kommet væk fra den med at hente spillere som man ved ikke er gode nok
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              Håbløst. Når vi endelig rammer noget på transfermarkedet, skal de lynhurtigt væk igen.

              Ud af de 12 spillere, som Kent og JH har hentet i fællesskab i de to første vinduer, er der kun 3 tilbage. Det vil sige, at 75% af de indkøb vi laver, skal udskiftes allerede indenfor 2 år, eller hvad?
              Det er i hvert fald en statistik, der piller al troværdighed ud af udsagn om, at man synes at have handlet godt i de sidste transfervinduer, eller at man er ved at bygge et hold op. I hvert fald når vi ser på hvilke alternativer der hentes ind.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                Straffe aktion fra ledelsens side...
                https://www.fyens.dk/ob/Edmundsson-f...rtikel/3224983
                Så OB kan altså godt finde på, at udpege enkelte spillere til at være "uønskede" ... læste bare en der skrev at hvad de gjorde i FCK ville nok ikke ske i OB.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                  Så OB kan altså godt finde på, at udpege enkelte spillere til at være "uønskede" ... læste bare en der skrev at hvad de gjorde i FCK ville nok ikke ske i OB.
                  Jeg kan ikke se problemet. Edmundsson siger jo selv, at han og klubben blev enige om at de ikke kunne blive enige.. Så skal han da bare finde sig en anden klub. Han har jo fået tilbuddet om at være en del af fremtiden, men har takket nej.. Videre!

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                    Jeg kan ikke se problemet. Edmundsson siger jo selv, at han og klubben blev enige om at de ikke kunne blive enige.. Så skal han da bare finde sig en anden klub. Han har jo fået tilbuddet om at være en del af fremtiden, men har takket nej.. Videre!
                    Okay, så at det er et problem for spilleren ser du ikke som et problem ... eller hvordan skal jeg læse det?

                    Edmundsson har kontrakt indtil sommer, den skal OB da overholde og ikke forsøge at presse ham ud ... uanset bør man kunne snakke om det på en rimelig måde, hvilket jo tydeligvis ikke er sket her.
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                      Håbløst. Når vi endelig rammer noget på transfermarkedet, skal de lynhurtigt væk igen.

                      Ud af de 12 spillere, som Kent og JH har hentet i fællesskab i de to første vinduer, er der kun 3 tilbage. Det vil sige, at 75% af de indkøb vi laver, skal udskiftes allerede indenfor 2 år, eller hvad?

                      "Kontinuitet er et ord vi bruger for at camouflere, hvor lallende inkompetente vi er." Odense Boldklub 2018'
                      Snakker vi her vinter 16, og sommer 17?
                      Bare lige for at være helt med :)

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                        Okay, så at det er et problem for spilleren ser du ikke som et problem ... eller hvordan skal jeg læse det?

                        Edmundsson har kontrakt indtil sommer, den skal OB da overholde og ikke forsøge at presse ham ud ... uanset bør man kunne snakke om det på en rimelig måde, hvilket jo tydeligvis ikke er sket her.
                        Jo, jeg ved da ikke hvad Joan tænker, eller jo - det gør jeg så nu. Men han siger jo selv at de er enige om at være uenige, dvs. forhandlingerne er gået tabt og han skal videre senest til sommer.

                        Jeg ser heller ikke OB forsøge at løbe fra deres kontrakt.. De har papirer på ham et halvt år endnu, og mener de ikke han er en del af os efter sommer, så kan de ved gud bruge ham som de har lyst. Vi har en overflod af offensive kræfter, så jeg kan sagtens forstå man hellere vil give muligheden til en spiller som har en fremtid der er længere end 5 måneder endnu.. De lader ham blive hjemme for at søge nye grunde, og gider han ikke det - jamen så er jeg sikker på han sagtens kan være i klubben det næste halve år. Han skal jo nok bare ikke forvente spilletid.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                          Snakker vi her vinter 16, og sommer 17?
                          Bare lige for at være helt med :)
                          Sommeren 15 og vinteren 16, de to første vinduer, hvor de begge var i klubben.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            Sommeren 15 og vinteren 16, de to første vinduer, hvor de begge var i klubben.
                            Super :)
                            Men hedder den så ikke 3 ud af 9? Hvoraf Makrini, og til dels Izu er salg. Er umiddelbart de data jeg kan finde..
                            http://www.soccerbase.com/teams/team...Tabs=transfers

                            Comment


                              'Kontinuitet' + "sidste 2 år"

                              Sønderjyske har 3 spillere, der har været iførsteholdstruppen mere end 2 år. AGF har 4. Vi har 4; heraf 3 af egen avl. Horsens har 4.

                              AaB har 9(!) spillere, heraf stort set alle af egen avl.Silkeborg havde 6 i efteråret; 4 af egen avl. Hobro har 7, heraf 1 (Justesen)af egen avl. Randers har 6; 3 af egen avl.

                              Så kan man selvfølgelig gå ind og se på, hvor mange 'gamle stamspillere', der er. Her ligger Randers faktisk højt; mens vi er helt i bund- og AaB ikke overraskende højest.

                              Der er ikke umiddelbart en helt oplagt sammenhæng mellem 'kontinuitet' og sportslige resultater; det handler vel også mere om kvalitet, men også om spillestil, evne til at integrere nye spillere, træner, osv.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                                Så OB kan altså godt finde på, at udpege enkelte spillere til at være "uønskede" ... læste bare en der skrev at hvad de gjorde i FCK ville nok ikke ske i OB.
                                Det var mig, og jeg havde ærligt talt ikke regnet med det skulle være sådan. Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvad der er foregået, og uoverensstemmelserne kan have nået et niveau, hvor man har været nødt til at reagere som man gør. Ellers er der som han selv siger intet belæg for at han skal finde en ny klub fremfor de andre, som i højere grad er ubrugelige.
                                Jeg tænker der må være mere til den historie end at man ikke er enige. Måske er det en vanvittig transfer taktik. Joan vil væk, og der fakes en kontrovers, som gør interesserede klar over han er serveret på et sølvfad

                                Comment

                                Working...
                                X