Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jóan Simun Edmundsson

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    https://www.fyens.dk/ob/OB-om-Edmund...rtikel/3227097

    Det lyder virkelig ikke som om, at vi har håndteret det her forløb særligt godt. Er det bedre at have en indebrændt Joan gående der næppe kommer til at spille det næste halve år, fremfor at sende ham til at anden dansk klub og få nogle ekstra penge på det?

    Comment


      Fra ob.dk(sakset)

      Der har været en del aktivitet omkring Joan. Det er endnu ikke lykkedes at finde den rigtige løsning, men der er stadig lande, hvor transfervinduet er åbent. Han har haft et stort ønske om at komme til en udenlandsk klub, og siden vi første gang hørte om hans ønske i sommer, har hans agent været overbevist om, at det kunne lykkes, for han oplevede en stor interesse fra klubber, der gerne ville have Joan. Det har vi taget for gode varer, og justeret vores trup derefter, men præmissen har hele tiden været, at der skulle være tale om en udenlandsk klub og ikke en dansk. At der så kom danske klubber på banen i allersidste øjeblik ændrer ikke på det udgangspunkt, der hele tiden har været. Hvis det ikke lykkes for Joan og hans agent at finde en udenlandsk klub, vil han indgå i ligatruppen på lige fod med de øvrige spillere, når holdet vender hjem fra træningslejr, fortæller Jesper Hansen.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
        https://www.fyens.dk/ob/OB-om-Edmund...rtikel/3227097

        Det lyder virkelig ikke som om, at vi har håndteret det her forløb særligt godt. Er det bedre at have en indebrændt Joan gående der næppe kommer til at spille det næste halve år, fremfor at sende ham til at anden dansk klub og få nogle ekstra penge på det?
        Men er det ikke lidt selvforskyldt mht. det tyrkiske skifte? Det var jo det aftalen var med OB. Større liga, større klub. At de så ikke har styr på deres egne personlige ting, det kan da kun være deres eget problem. Alt i alt virker begge lejre utroligt kikset, og det munder jo så ud i en grinagtig situation. Pinligt for begge to.

        Comment


          En Tyrkisk klub var tæt på at købe ham, men det faldt til jorden, på sidstedagen ville FCM købe ham til et højere beløb end den Tyrkiske, men OB sagde nej.....

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
            Men er det ikke lidt selvforskyldt mht. det tyrkiske skifte? Det var jo det aftalen var med OB. Større liga, større klub. At de så ikke har styr på deres egne personlige ting, det kan da kun være deres eget problem. Alt i alt virker begge lejre utroligt kikset, og det munder jo så ud i en grinagtig situation. Pinligt for begge to.
            Meget skidt situation for begge lejre ja, ingen af dem ser ud til at have håndteret det her godt. Men hvad får OB ud af at være stædige og betale Joans løn de næste 5 måneder uden formentlig at få noget ud af de penge?

            Comment


              https://www.fyens.dk/modules/mobile/...utm_medium=RSS

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                En Tyrkisk klub var tæt på at købe ham, men det faldt til jorden, på sidstedagen ville FCM købe ham til et højere beløb end den Tyrkiske, men OB sagde nej.....
                Kan godt forstå at man ikke vil sælge til en konkurrende klub. Men det er FCM jo ikke..
                Det fatter jeg intet af at man har sagt nej til. Ligner en straffeaktion

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                  Meget skidt situation for begge lejre ja, ingen af dem ser ud til at have håndteret det her godt. Men hvad får OB ud af at være stædige og betale Joans løn de næste 5 måneder uden formentlig at få noget ud af de penge?
                  Ja, det fatter jeg så heller ikke. Det giver jo umiddelbart ingen mening, men på den anden side kan jeg godt se det for OB’s perspektiv. Har de meldt ud til ham at kravet er, at han skal til en større liga og klub, og ellers bliver der ingen handel - så er det sådan, hvilket jo også var Joans ønske og hvis han har accepteret det, jamen så er det vel også fair han bliver hjemme fra træningslejren og fokuserer på det udlandsskifte, hvor der åbenbart skulle være en del bejlere.. Det giver jo egentlig god mening. Så er det lidt flabet af smide FCM på banen, synes jeg.. De har kendt kravene, og så prøver man alligevel lykken.. Hvor man måske bare burde at holdt sig til aftalen.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Kan godt forstå at man ikke vil sælge til en konkurrende klub. Men det er FCM jo ikke..
                    Det fatter jeg intet af at man har sagt nej til. Ligner en straffeaktion
                    Jeg kan simpelthen ikke se straffen, når der har været en tydelig aftale om “Større liga, større klub - så sælger vi dig.”. Jeg ser ingen straf lige sådan umiddelbart.. Nu kommer det også fra OB’s mund, det ville være fint at høre fra Joans lejr, selvom de bør holde det internt. Det her klæder ingen.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                      Jeg kan simpelthen ikke se straffen, når der har været en tydelig aftale om “Større liga, større klub - så sælger vi dig.”. Jeg ser ingen straf lige sådan umiddelbart.. Nu kommer det også fra OB’s mund, det ville være fint at høre fra Joans lejr, selvom de bør holde det internt. Det her klæder ingen.
                      Det ved jeg godt at det var aftalt. Fordi agenten har fortalt OB om hvor mange muligheder at Joan havde. Så checken skulle være gigantisk hvis han skulle forlænge..
                      Så han har holdt OB for nar for at pressen prisen

                      Men om man sælger til FCM eller en tyrkisk klub er da det samme. De spiller begge i en anden liga end os

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Det ved jeg godt at det var aftalt. Fordi agenten har fortalt OB om hvor mange muligheder at Joan havde. Så checken skulle være gigantisk hvis han skulle forlænge..
                        Så han har holdt OB for nar for at pressen prisen

                        Men om man sælger til FCM eller en tyrkisk klub er da det samme. De spiller begge i en anden liga end os
                        Fuldstændig. Det er bare dumstædigt at holde fast i det princip, hvis det har været tilfældet.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                          Fuldstændig. Det er bare dumstædigt at holde fast i det princip, hvis det har været tilfældet.
                          Præcis. Var det Aab, AGF, Hobro eller lign kan jeg sagtens forstå hvorfor man siger nej..
                          Dette er en straffeaktion fra OBs side for at danne præcedens i fremtidige handler

                          Comment


                            Lidt fra Joans agent hvis man kan læse det(betalingsartikel)

                            https://www.fyens.dk/ob/Forundret-ag...rtikel/3227096

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Lidt fra Joans agent hvis man kan læse det(betalingsartikel)

                              https://www.fyens.dk/ob/Forundret-ag...rtikel/3227096
                              Hvad siger han? Alt er Jesper Hansens skyld?
                              "En fodboldspiller dur ikke, hvis han ikke kan løbe Fyn rundt uden at trække vejret." -Richard Møller Nielsen
                              RBerntsen || Æ Å 1887 || TPoFFaST

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af bernz Se indlæg
                                Hvad siger han? Alt er Jesper Hansens skyld?
                                Kan ikke læse den Håbede en anden kunne referere

                                Comment

                                Working...
                                X