Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jóan Simun Edmundsson

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jeg håber godt nok at Joan snart er væk. For den tråd her er til at få lange løg af

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Jeg håber godt nok at Joan snart er væk. For den tråd her er til at få lange løg af
      En tynd tråd, som nu hænger i dine, og måske andres, lange løg?
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
        En tynd tråd, som nu hænger i dine, og måske andres, lange løg?
        Det må være noget i den stil

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
          Men din argumentation bygger udelukkende på, hvad Joan siger, hvordan er det på nogen måde mere velunderbygget?
          Joan, og spillere generelt, kan jo også have visse motiver for ikke at lægge alt frem i pressen. Hvad skulle Joan f.eks. have ud af at gå frem i pressen og sige, at det er helt udelukket, at han vil forlænge?

          Vil jo være idioti at melde ud at man ikke vil forlænge , hvis man ikke har noget andet på hånden . Det vil jo nærmest lukke muligheden for at “ forlænge i mangel af bedre “
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Og idioti at gå til forhandlingsbordet, hvis Joan, som JH påstår, allerede meldte ud i sommers at han ville til udlandet. Så er der jo intet grundlag for forhandlinger, hvilket der jo var ellers ville man ikke forhandle. Vi er blevet informeret om at FORHANDLINGEENE var brudt sammen fordi man var enige om ikke at være enige. Årsagen er således lønvilkår eller kontraktlængde etc. At Joan så under forhandlingerne har luftet tanken om udlandet, eller at OB har opstillet en præmis om udlandet, hvis et skifte skulle finde sted i dette transfervindue, det er meget muligt.
            Joan har udtalt sig en gang, nemlig at han er skuffet over udelukkelsen, og det er han i sin gode ret til, hvis grundlaget, som der blev meldt ud om ikke svarer overens med virkeligheden. Foruden har Joan undladt at indgå i offentlig mudderkastning. Så vi har hørt temmelig ensidige udlægninger i sagen . Har der overhovedet været kold luft mellem Joan og JH siden i sommer, som JH får det at lyde som? Var det ikke netop i sommer at lillebror Edmundsson var indbudt på besøg, sommerkamp, hygge og pølseknæk. Joan har været loyal overfor sin arbejdsgiver ved at holde sin kæft. Det havde dog klædt JH bedre..Han snakker og tøven går!

            Comment


              Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
              Og idioti at gå til forhandlingsbordet, hvis Joan, som JH påstår, allerede meldte ud i sommers at han ville til udlandet. Så er der jo intet grundlag for forhandlinger, hvilket der jo var ellers ville man ikke forhandle. Vi er blevet informeret om at FORHANDLINGEENE var brudt sammen fordi man var enige om ikke at være enige. Årsagen er således lønvilkår eller kontraktlængde etc. At Joan så under forhandlingerne har luftet tanken om udlandet, eller at OB har opstillet en præmis om udlandet, hvis et skifte skulle finde sted i dette transfervindue, det er meget muligt.
              Joan har udtalt sig en gang, nemlig at han er skuffet over udelukkelsen, og det er han i sin gode ret til, hvis grundlaget, som der blev meldt ud om ikke svarer overens med virkeligheden. Foruden har Joan undladt at indgå i offentlig mudderkastning. Så vi har hørt temmelig ensidige udlægninger i sagen . Har der overhovedet været kold luft mellem Joan og JH siden i sommer, som JH får det at lyde som? Var det ikke netop i sommer at lillebror Edmundsson var indbudt på besøg, sommerkamp, hygge og pølseknæk. Joan har været loyal overfor sin arbejdsgiver ved at holde sin kæft. Det havde dog klædt JH bedre..Han snakker og tøven går!
              Jeg tror, at jeg vælger at lytte til vores med-forum-brugere (da jeg ikke ønsker, at nogen skal få skrabesår på de ædlere dele) og nøjes med at konkludere, at vi ser ganske forskelligt på den her sag og ikke bliver enige.

              Det er også med et lille smil, at jeg må konstatere, at når det faktum, at Joans 16-årige bror var til prøvetræning i en uge i maj, kan kobles til den nuværende situation, så er argumenterne ved at være så søgte, at enhver sten snart må være vendt :)

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                Jeg tror, at jeg vælger at lytte til vores med-forum-brugere (da jeg ikke ønsker, at nogen skal få skrabesår på de ædlere dele) og nøjes med at konkludere, at vi ser ganske forskelligt på den her sag og ikke bliver enige.

                Det er også med et lille smil, at jeg må konstatere, at når det faktum, at Joans 16-årige bror var til prøvetræning i en uge i maj, kan kobles til den nuværende situation, så er argumenterne ved at være så søgte, at enhver sten snart må være vendt :)
                Jeg er mere og mere tilbøjelig til at tro, at makitabel ER Joans 16-årlige bror

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                  Jeg tror, at jeg vælger at lytte til vores med-forum-brugere (da jeg ikke ønsker, at nogen skal få skrabesår på de ædlere dele) og nøjes med at konkludere, at vi ser ganske forskelligt på den her sag og ikke bliver enige.

                  Det er også med et lille smil, at jeg må konstatere, at når det faktum, at Joans 16-årige bror var til prøvetræning i en uge i maj, kan kobles til den nuværende situation, så er argumenterne ved at være så søgte, at enhver sten snart må være vendt :)

                  God idé! vi er enige om ikke at være enige;) det har vi forhandlet os frem til.. Du gjorde hvad du kunne, men jeg var bare for krævende.. Bliver jeg så udelukket fra forum? Og hvis jeg er med på andre forums, må de så kun være i udlandet?

                  Comment


                    Så lykkedes det endnu engang Jesper Hansen at sende en spiller med kvalitet gratis videre.

                    ENDNU ET PLETSKUD FRA JESPER H.
                    OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                    Comment


                      Hvor skal han hen? Har ikke læst noget nogen steder.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                        Så lykkedes det endnu engang Jesper Hansen at sende en spiller med kvalitet gratis videre.

                        ENDNU ET PLETSKUD FRA JESPER H.
                        Det er nu ikke noget unikt. Det lykkes man med mange steder.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                          Så lykkedes det endnu engang Jesper Hansen at sende en spiller med kvalitet gratis videre.

                          ENDNU ET PLETSKUD FRA JESPER H.
                          Hvis det er sandt, så lyder Blume lige pludselig rigtig realistisk.

                          Comment


                            Jeg tror altså ikke at StateTrooper ved noget mht at Joan er på vej væk. Han kommenterer 99,9% sikkert på det at det ikke lykkedes JH at sælge ham.
                            Han har nok ikke været på forum længe og havde nok noget galde i overskud der lige skulle ud...

                            Det er mit gæt

                            Comment


                              :-D

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Jeg tror altså ikke at StateTrooper ved noget mht at Joan er på vej væk. Han kommenterer 99,9% sikkert på det at det ikke lykkedes JH at sælge ham.
                                Han har nok ikke været på forum længe og havde nok noget galde i overskud der lige skulle ud...

                                Det er mit gæt
                                Damn right! ;)
                                OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                                Comment

                                Working...
                                X